Hakutulokset

  1. J

    kysymys toorisista piilolinsseista äkkiä!

    Mulla ekaa kertaa käytössä kertakäyttöiset tooriset piilolinssit ja niissä on sellainen pieni viiva linssin reunassa. Mihin suuntaan sen viivan kuuluu olla silmässä eli onko se alaspäin vai ylöspäin tms.? Laitoin nyt alaspäin! Onko kellään tietoa?
  2. J

    Millainen vuoto kaavinnasta seurannut?

    Minä kun hehkutin että kaavinnan jälkeen ei oo ollut juuri ollenkaan vuotoa niin viime yönä lapsen pottaillessa huomasin et mun housut kastus ihan märäksi ja vessassa totesin että ihan punaista verta valuu siis kirkasta uutta verta kun aikaisemmmin oli vain pyyhkiessä tullut aavistus ruskeaa...
  3. J

    lääkkeellinen tyhjennys!

    Menen huomenna TAysiin "hoitamaan" tätä keskenmenoa. Mulla ei siis vuotoja yhtään eikä kipuja yms. Luin vanhoja kirjoituksia lääkkeellisestä tyhjennyksestä ja huolestuin/pelästyin kun varsinkin TAYSista ihmisillä huonoja kokemuksia :o . Huomenna menen siis ottamaan jonkun tabletin ja ensin...
  4. J

    40+kuuumeilijat ohoi!

    Moi 40+ kuumeilijat!! Onkohan se ketju nyt mennyt liian pitkäksi kun lyö valkoista eikä näytä enää viimeistä sivua saati ota kirjoituksia vastaan. Ajattelin että tarttiskohan perustaa uus samanlainen ketju jotta taas alkaa pelittää!?! Vai onko vika vain mun koneessa??
  5. J

    kysymys yhdynnästä ovulaation jälkeen!!!

    Moi! Olen taas kehitellyt mielessäni ongelman...eli kertokaa miten te menettelette lutaanivaiheessa. Kun ovulaatio on ollut niin pidättäydyttekö kokonaan seksistän vai jatkatteko ihan normaalisti. Eli mieleeni tuli sellainen että jos munasolu olisi hedelmöitynyt ja se olisi kohta kiinnittymässä...
  6. J

    mikä dpo on aikaisin kuulemasi plussauspäivä?

    Siis tässä utelen että kuinka aikaisin olette plussanneet tai tiedätte jonkun plussanneen? dpo? Oletteko esim kuulleet jonkun plussanneeen jo 6,7 tai 8 dpo ja millä testillä?
  7. J

    Mitä maksaa uusi reimatec välikausihaalari?

    Eli mitä maksaa uutena kaupassa reimatecin VAUVAMALLIN välikausihaalari?
  8. J

    huutonetistä!!!

    Oletteko ostaneet huutonetistä vaatteita joissa vielä hintalaput eli ihan uusia? Onko mielestänne outoa jos samalla myyjällä on monta uutta vaatetta myytävänä? Uskallatteko siis tehdä kaupat? Jos ko.vaate onkin varastettu niin onko tietämätön ostaja rikollinen? Siis tällainen ketju taisi jokin...
  9. J

    taaperon luontotutkimukset

    Onko teidän taaperoikäinen koskaan maistanut tuijaa? Meillä tyttö 1v 5kk äsken ulkona laittoi vähän (myrkyllistä ) tuijapensaan oksaa suuhun. En tiedä sainko kaiken pois...!?! Siis pieniä murusia sinne suuhun meni sillä aikaa kun vahdin toista "taaperoa" repimästä orvokkejani :/ Tai onko jotain...
  10. J

    KIRPPIS kerhot-osiossa!?!

    Bongasin juuri kerhoja selatessani kaksi kirpputoriaiheista kerhoa... Miten niihin pääsee mukaan? Mistä saa salasanaa? Onko se KIRPPIS-kerho juuri perustettu kun siinä lukee että korvaa vanhan kirppiksen? KAipailen nimittäin tuota vielä viikko sitten toiminutta kirpputoria... Haluun mukaan...
  11. J

    talvihaalareista asiaa

    Ei ole ajankohtainen aihe mutta kysynpä silti teiltä seuraavaa: Millaisia ovat REMU:n talvihaalarit? Itselläni ei ole lainkaan kokemusta tuosta merkistä ja joskus joku tällä palstalla haukkui ne ihan lyttyyn. Nyt kun ei talvivaateostoksilla ryysistä ole :laugh: niin ajattelin ensi talveksi...
  12. J

    tietokoneongelmia

    En saa näkyviin kaksplussan etusivun oikealla puolella olevaa "palkkia"jossa pitäisi olla mm. kerhot jne.... Meillä tökkii tietokoneet muutenkin (käyttäjässä varmaan vika). Mutta näkyykö tuo palkki muilla vai onko se vain minulta hävinnyt kun koko oikea puolisko on pelkkää valkoista.

Yhteistyössä