Hakutulokset

  1. M

    ONKO TIETOA MAAORAVISTA?

    tietäisikö joku jotain varmaa/ei niin varmaa tietoa maaoravista? Täällä ei mun mielestä kukaan vastaa ikinä! Kohta mä lopetan täällä olemisen. Mietin vaan että päivämäärät on vähän vanhentuneita.... :wave: :)
  2. M

    Voikos maaoravia ulkoiluttaa...?

    :attn: :attn: :attn: KYSYMYS EI KOSKAAN VANHENE! :D
  3. M

    Maaorava

    EI, kun mene ihan oikeaan eläinkauppaan katsomaan niitä maaoravia, esim. "Faunatar" ja " puutorinakvaario" ovat hyviä kauppoja. kyllä sieltä löytyy kurreja!!! =) =) =) Itse ostan ihan lähiaikoina sieltä siperian maaoravia :heart: :heart: :heart: (ehk 1 tai 2) :D Kannatta...
  4. M

    Minkä näistä ottaisit`?

    gorgille on tähän asti tullut parhaat pisteet B)
  5. M

    Minkä näistä ottaisit`?

    hmmmmm... kannattaa ottaa welsh gorgi, ja bembroke kaveriksi sille... :D Mun mielestä nimittäin gorgi on helppo hoitoinen, ja pieni, mutta ei liian pieni :p
  6. M

    Voikos maaoravia ulkoiluttaa...?

    Saan maaoravan, ja haluaisin kovasti ulkoiluttaa sitä, vaikka valjailla. Kertokaa omista kokemuksistanne! =) =) =) =) Entä voiko koira ja maaorava asua samassa talossa???? (asun kerrostalossa) kiitti jo etukäteen vastauksista:flower:
  7. M

    KUKA NEUVOISI MISTÄ

    :'(
  8. M

    mietin koiran ottoa ja Salukia..oliskohan se hyvä koira?

    mistä täältä saa kysyä vastatkaa!!! kertokaa NYT, pliis! :'(
  9. M

    No nyt se lemmikkieläimen kärttäminen alkoi meilläkin

    kertokaa NYT, pliis! :'(
  10. M

    Saako koira nukkua sängyssä?Entä annatko koiralle pusuja sen suulle?

    mun mielest voi ihan hyvin antaa pusuja mielin määrin omalle koiralle. Tokihan se vähän joskus ärsyttää jos koira hyppää kuolaamaan siihen suulle kun on nuollut vaikka mitä, mutta koirillehan se on ihan normaalia... =) Ja sitten siitä nukkumisesta. On ihan normaalia jos koira nukkuu samassa...
  11. M

    Että mä vihaan koiria! Varsinkin niitä lyhytkarvaisia joilla pallit roikkuu näkösällä.

    öööööö...! HANKI ELÄMÄ! (KAIKKI TE)!!!!!!!! jA MITÄ SITTEN, jos koira on hieman ruma... :( ihan kuin sanoisit jostain ihmisestä että " voi hitto kun toi ihminen on niin ruma, ihan yököttää kattoo sitä...!" ja mun mielestä tossa ei oo mitään " :laugh: "!!! sä joka sanoit sen jutun koirista...
  12. M

    mietin koiran ottoa ja Salukia..oliskohan se hyvä koira?

    Salukit on kyl söpöjä... mutta en itse ottaisi salukia. :( Mutta eihän se ees perjaattees mun asiaks kuuluis :| Joten SIITÄ VAAN =) ...ja ei tietenkään millään pahalla. Itse tykkään kaiken karvaisista koirista :) siis kyllä salukit on söpöjä :D
  13. M

    No nyt se lemmikkieläimen kärttäminen alkoi meilläkin

    Mistäs täältä voisi KYSELLÄ JUTTUJA... VASTAATKAA NOPSAAN =) 1.Sano sille lapsellesi, että mistäs hän on saanut tuommoisia ajatuksia siitä, että hankkisitte sen jyrsijän... 2.Mietippä pikkusen myös sitä tosiasiaa, että eihän jyrsijä ole niin paha idea... ;) 3.Muuten maaorava on loistava...

Yhteistyössä