Että mä vihaan koiria! Varsinkin niitä lyhytkarvaisia joilla pallit roikkuu näkösällä.

  • Viestiketjun aloittaja yökötys
  • Ensimmäinen viesti
yökötys
no pakko vahdata! Naapurin piskikin kävelee joka päivä ikkunan alta ja ne oksettavat pallit heiluu sen kävellessä, sitten se istuu meidän portaiden eteen nuolemaan sitä jököttävää penistään, mua niin oksettaa! sellainen ruma kamala piski!
 
Alkuperäinen kirjoittaja yökötys:
no pakko vahdata! Naapurin piskikin kävelee joka päivä ikkunan alta ja ne oksettavat pallit heiluu sen kävellessä, sitten se istuu meidän portaiden eteen nuolemaan sitä jököttävää penistään, mua niin oksettaa! sellainen ruma kamala piski!
Mut aattele, jos se naapurin Reino ite tekis noin.
 
papukaijan ruokottomat puheet
Alkuperäinen kirjoittaja yökötys:
no pakko vahdata! Naapurin piskikin kävelee joka päivä ikkunan alta ja ne oksettavat pallit heiluu sen kävellessä, sitten se istuu meidän portaiden eteen nuolemaan sitä jököttävää penistään, mua niin oksettaa! sellainen ruma kamala piski!
Osta verhot! :whistle:
 
koirat on kivoja palleineen päivineen
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
Onko sun miehellä sitten niin runsaasti karvoja, että sen pallit ei roiku näkösällä? :eek: :x
Ei ap:llä varmaan ole miestä, jos hän viitsii tuijotella koirien palleja. Mä katselen mieluummin omaa miestäni, eikä mulla ole tarvetta vilkuilla kenenkään muun jalkoväliin, ei vieraiden miesten eikä varsinkaan koirien palleja.
 
öööööö...! HANKI ELÄMÄ! (KAIKKI TE)!!!!!!!!
jA MITÄ SITTEN, jos koira on hieman ruma... :( ihan kuin sanoisit jostain ihmisestä että " voi hitto kun toi ihminen on niin ruma, ihan yököttää kattoo sitä...!"
ja mun mielestä tossa ei oo mitään " :LOL: "!!! sä joka sanoit sen jutun koirista, niin luulis että oot joku valittava mummo... JA TOI KUVA=AIVAN HIRVEE!
lopettakaa toi koirien haukkuminen
JA MENKÄÄ ITTEENNE
 
ja
mä VIHAAN KISSOJA. naapurit pitävät omiaan vapaana, kiertävät sitten kuseksimassa meidän terassin ja autokatoksen. Lumi kulkeutuu sit autoon ja eteiseen ja tuo kusi haisee joka paikassa. Ampuisin jos olis millä ampua. Viimeksi tällä viikolla kusivat pojan vauvapulkan!!!!
 

Yhteistyössä