Hakutulokset

  1. M

    Miks ihmiset on niin mustavalkoisia?

    Minkä helkkarin (anteeksi kielenkäyttöni) takia naapuri ei saa viedä lastaan päivähoitoon aiemmin/myöhemmin kuin sun muksu meni/menee? Miksi jonkun muun lapsien karkit on niin vaahtoamisen arvoisia? Eikös me voitais elellä omaa elämää parhaaksi katsomallamme tavalla reimoilla tai ilman ja olla...
  2. M

    Voe näitä unia...

    Champixia vetelen kolmatta viikkoa ja unet sen kun kiihtyy ja paranee(siis menee hullummaksi) Viimeistään unista tajuaa että kyseessä on todellakin psyyke-lääke. Unet on huiman todentuntuisia ja täysin vailla päätä taikka häntää. Yleensä en siis juurikaan muista uniani. Kuinkas muilla :D
  3. M

    Nesteen poistajia?

    Mitkäs muut poistaa nesteturvotusta kuin perinteiset ananakset ja persiljat? Olen kolmatta päivää polttamatta ja olo on kuin kireessä nakin kuoressa... :snotty: AntiSalttiakin popsin jo... lisää vinkkejä!?
  4. M

    Osittaisesta hoitovapaasta kysymys

    Miten on onnistunut työnantajan kanssa sopiminen työajan lyhentämisestä? Saako itse päättää tekeekö lyhennettyä päivää vai viikkoa?
  5. M

    Minkä ikäinen on vanhin lapsi joka on oppinut puhumaan?

    Hassu otsikko... :D Onko lähipiirissä myöhään puhumaan oppineita? Ei todettu lääketieteellisiä syitä puhumattomuuteen, on vain yleisen mittapuun mukaan alkanut juttelemaan myöhässä? Minkä ikäisenä siis?
  6. M

    No jaa, toimiiko tää Champix ollenkaan?

    Aloitin 6 päivää sitten ja ei juuri mitään vaikutusta mihinkään. Vähän voimakkaammin haisee tupakka nenään mutta ei pal muuta. Onko muita Champixilla lopettavia paikalla, milloin teillä alkanut "auttaa"?
  7. M

    Suosituksia: ohje mustikkarahkapiirakalle

    Olisko kenelläkään? =)
  8. M

    Luulin ettei mun tarvi tästä aiheesta koskaan valittaa

    mutta kylläpä harmittaa yksi kummivalinta. Poika täyttää 2v ja kummi on nähnyt hänet kolme kertaa. Ei pääse synttäreillekään kun on niin kädet täynnä. Ja minä kun luulin että tää ihminen olisi ollut just se kenet poika oppii tuntemaan ja tietämään että on läheinen ja tärkeä. Pöh. :(
  9. M

    Miks ei kukaan kertonu mulle...

    ... että kohta on hame nilkoissas. Kävin kaupassa pojan kanssa tuossa iltasella ja kävelin tyytyväisenä, pyllistelin kun laitoin poikaa rattaisiin yms. Jo menomatkalla fiilistelin et on hoikka olo kun tää hame väljästi roikkuu lanteilla. Mulla oli vetskari AUKI takaa ja pukinpökkimät vilkku...
  10. M

    Kuinka moni on vaihtanut nikkiään...

    Sellainen joka on palstaillut pitkään, ettei tule tunnetuksi, joku tuttu on tunnistanut, saanut perskärpäsiä jne. Ja pysynyt ns.harmaana mustana? Kuinka moni tunnustaa? :wave:
  11. M

    Kuivaksiharjoitteluhousut?

    Kukaan todennut hyväksi? Mistä niitä saa ja paljon maksaa?
  12. M

    Minkä ikäinen on tämä nainen?

    ???

Yhteistyössä