Hakutulokset

  1. H

    Vinkkejä itsenäisen ruokailun opetteluun?

    itse tuskailen kanssa täällä noiden ruokailujen kanssa...syötän/syötetään vielä lapsia itse, vaikka ikää on jo kohta 1v3kk...heh...omaa lusikkaa ollaan annettu käteen ja sitä kautta meillä ainakin poitsu on vähän välillä vienyt ruokaa myös suuhunsa, mutta pääasiassa leikkimiseksi menee..nyt...
  2. H

    ***Me monikot***

    moi, joo, rytmien suuri ylläpitäjä minäkin,en jousta niistä kyllä koskaan...: / meillä ovat aina nukkuneet huonosti, nykyään nukkuvat yöt kyllä hyvin, ollaan onnekkaita, mutta päiväunien kanssa ollaan taisteltu aina...nykyään nukkuvat kahdet unet ja ekat omissa pinniksissä, laitan lounaan...
  3. H

    ***Me monikot***

    moi, joo, siis varmaan teiniltä hiukan kuulostaa tämä minun purkaus, olen siis 25-30v.ikähaarukassa, enemmän kun 25 ja vähemmän kun 30v. kiitos tukea antavista kommenteista, olen jo taas ihan tolpillani, yritän pysyä kaksikon vauhdissa mukana, toinen nousee seisomaan JOKA paikkaan ja toinen on...
  4. H

    ***Me monikot***

    ja vielä sen verran..heh, avautuminen senkun jatkuu, koska olette ainoat "tuntemani" tuplamammat...että kyllä minulla raskausaikana oli kuvitelmana, että me sitten reissaamme paljon lasten kanssa, käyn heidän kanssa paljon kahvittelemassa ystävien kanssa kaupungilla kivoissa kahviloissa, teemme...
  5. H

    ***Me monikot***

    ja siis vielä lisäisin, että tiedän, että olen arka lähtijä, mutta olen kokenut sen vaan helpommaksi olla näissä tutuissa kotiympyröissä, toivottavasti muuttuu, kun lapset tulevat hiukan isommiksi ja ei niin tarkkaa rytmien ym. kanssa. ??? kivaa viikon jatkoa!!!
  6. H

    ***Me monikot***

    moi pitkästä aikaa, kiva lukea teidän muiden arjesta taas, samoissa ongelmissa ja iloissa painitaan..meille kuuluu hyvää, yöt nukutaan kohtalaisesti ja mahavaivat alkaa olla historiaa osittain ainakin, nyt kohta uusi maito kokeiluun, kun neocate-korvikkeen korvattavuus loppuu... asiasta vähän...
  7. H

    ***Me monikot***

    Moi, kerkiän tänne valitettavasti harvoin, mutta kivaa lukea teidän muiden arjesta! Meille kuuluu ihan hyvää; lapset siis nyt 8 kk ja arki on jo helpompaa kun esim. pari-kolme kk sitten. Pitkään ovat jo nukkuneet aikas hyvin yönsä, voi sanoa, että melkein 20-8, joskus tuttia laitetaan yöllä...
  8. H

    ***Me monikot***

    meillä 11/09 syntyneet kaksoset, tyttö ja poika!syntyivät rv 35+0, käynnistys raskausmyrkytyksen vuoksi. kivaa lukea muiden monikkoäitien kokemuksia!
  9. H

    Kaksosten odottajia v.2009

    Moikka!Täällä olisi yksi halukas jakamaan arkea teidän muiden tuplamammojen kanssa, meillä täällä kotona 7kk kaksoset, poika ja tyttö. Syntyivät marraskuussa 2009 5 vkoa etukäteen rv35. Alku oli ihan kun jostain painajaisesta - maitoallergiaa, koliikkia.... Tällä hetkellä menee ihan kivasti...
  10. H

    Raskausmyrkytys ja sektio

    minulla ei ole ollut ikinä mitään ongelmia verenpaineiden kanssa ennen raskautta. ne olivat rv 34+ viikoille "mallimitoissa", kunnes sitten kohosivat jotain 150/100 lukemiin...olen normipainoinen ja liikuin koko raskauden+katsoin mitä söin. ihanan tuttua lukea jenni30 sun juttuja, tai siis ei...
  11. H

    Raskausmyrkytys ja sektio

    Ja vielä sen verran - tytöt on oikeita sisupusseja!!!! :heart:
  12. H

    Raskausmyrkytys ja sektio

    Meille syntyi kaksoset tasan rv 35+0, synnytys käynnistettiin minun raskausmyrkytyksen vuoksi. Alatiesynnytys. En siis joutunut kokemaan leikkauksen tuomia omia juttuja, enkä siitä tiedä mitään, mutta sen tiedän, että jos nyt vauvasi saat noilla viikoilla, on hän varmastikin hetken aikaa...
  13. H

    Kaksosten odottajia v.2009

    Hei vaan kaikille kaksosten odottajille!Täällä kanssa yksi, joka kaipaa hiukan tukea niinkin suuressa asiassa, kun vaunut.... :whistle: Mietinnässä on ollut Easywalkerin duot, Emmaljungan twin cerox 360 ja sitten yllärinä löysin brittiläiset iCandyt, niitä myy Punavuorenpeikko ainoastaan...
  14. H

    ***TAMMIVAUVAT*** Kesäkuussa

    Moikka kaikille, vitsit, olen ollut ihan nettipimennossa ja pitkään!! Kauheesti meitä on, voi vehje!!!VAU!!Ja lisää kaksosiakin tulossa :heart: Täällä alkaa pikkuhiljaa (ehkä) pahin oksentelu helpottamaan, viime viikon oksensin joka päivä ja vielä eilenkin iltapäivällä, mutta omasta...
  15. H

    ***TAMMIVAUVAT*** Toukokuussa

    Joo, siis en kyllä osaa tohon kokoon sanoa mitään, mutta millejä ne oli, ehkä jotain 6mm ja ruskuaispussi jotain 4-5 mm ?????Kuitenkin ymmärsin niin, että koko vastasi ihan viikkoja 6+3 se isompi ja 6+1/6+3 se pienempi. Että hyvin, hyvin alussahan tässä vielä ollaan! Eikä ole mitään oireita...
  16. H

    ***TAMMIVAUVAT*** Toukokuussa

    Huomenta!Paljon voimia kaikille menetyksen kokeneille! Aattelin vaan tulla pikaisesti ilmoittamaan, että eilinen ultra toi hyviä uutisia... :heart: TUPLANA myös meille!!!!Voi että!!!KYLLÄ, kaksoset tulossa!Molemmat oikeassa paikassa ja syke näkyi. Toinen tyyppi oli vähän pienempi kun toinen...
  17. H

    ***TAMMIVAUVAT*** Toukokuussa

    Hirmuisesti tsemppiä Enielle tälle päivälle!!! :heart: Tänne kuuluu ihan hyvää kanssa, oksetusolo on nyt alkanut kunnolla, eilen olin töistäkin poissa, oksensin aamulla...Ja sellaista aamuyökkimistä on nyt ollut melkein viikon verran. Siltikin skeptinen minä aattelen, että no; jos se vaikka...
  18. H

    Inseminaatio

    Moikka, pakko kommentoida tänne dinaho sulle varsinkin: mulle tehtiin inseminaatio 14.4 ja se oli kp 15!!!ja ovulaatio oli tapahtunut lääkärin mukaan (näki jotain nestettä sielä jossain missä pitääkin olla, jos ovulaatio on tapahtunut) ja hänkin sanoi minulle silloin, että kaikista otollisin...
  19. H

    ***TAMMIVAUVAT*** Toukokuussa

    Hyi, oon laittanut tommosen vinkkaavan naaman tohon keskenmenon perään, joo, ei mulla ihan noin kiero huumori ole, tarkoitus on varmaankin ollut laittaa ihan sulkeinen kiinni! :laugh:
  20. H

    ***TAMMIVAUVAT*** Toukokuussa

    Moikka ja paljon onnea uusille plussanneille!!! :flower: Meitä on jo tosi paljon!Hitto, nyt kun vaan kaikki matkalaiset pysyisi kyydissä mukana!! Muut on jo varannut kovastikin neuvolaa jne. - mä en vielä ole jotenkin pystynyt, pelottaa vielä niin paljon, että tää kaikki otetaan taas pois...

Yhteistyössä