Hakutulokset

  1. jannanne

    Avovaimokkeen ihmettelyä

    noissa ruokailutottumus asioissa ja tuossa titinallessa olet kyllä täysin oikeassa, sekä se, että lapsella pitäisi olla selkeä päivärytmi jne, mutta ihmettelen, että jos et itse, aikuinen ihminen pärjää puolet ajasta yksin omassa sängyssä, niin miten sitten uskot että 2 vuotias tytön tyllerö...
  2. jannanne

    Tuo Norjan kappale/ esitys on aivan järkky!!!!!

    ei ku ihana!!! paras kaikista ja ylivoimaisesti. Virokin oli hyvä :heart: :heart: :heart:
  3. jannanne

    tyttebår

    En edes muista enään, tosi vanha jo...
  4. jannanne

    tyttebår

    Ei, en ole idiootti, æ ei vain ole sallittu merkki nuissa nikeissä ja mulla on iät ja ajat ollu tyttebær nimimerkkinä ja en vain halua luopua siitä, joten päätin sitä vähän muokata...
  5. jannanne

    Miten sinä sanot nämä: 'oletko sinä' 'olenko minä' 'oletteko te' 'onko tuo' 'onko nuo'? missäpäin asut

    ookko sä oonko mä ootteko te onks tuo onks nuo Lapissa asun
  6. jannanne

    Mihin katoaa AINA KAIKKI mummupinnit!?!?!?!?

    niin, siskolla ne on aina järjestyksessä siinä alkuperäsessä paketissa, ite niitä saa olla ostamassa jatkuvasti :)
  7. jannanne

    yögallup: mitä teinivuosien tyylisuuntausta häpeät

    kaikkea :laugh: varsinki sitä pinkki violettia tukkaa :laugh:
  8. jannanne

    iik

    Uaaah ku säikähin, seinäkkä möljötti mielettömän kokonen hämähäkki... En pelkää niitä mut eipä oo talven jäljiltä vielä tullu nähtyä niitä.
  9. jannanne

    onkohan vakavaa

    se voi olla vain joku hormoonihäiriö, ei mitään vakavaa, mut kyl siitä kannattee lekurilla käyä ottaan selvää. kysy googlelta :)
  10. jannanne

    Kerrompa teille omituisista tavoistani...

    Jos ajan autoa pimeällä, on pakko kattoo takapenkille. Jossain urban legends leffassa ajeli nainen autolla ja sen takapenkillä istu joku ukko viikatteen kans, siitä asti oon tarkistanu takapenkin. En myöskään voi pitää sellaista pihavaloa jossa liiketunnistin. Pihalla kun hyppii...
  11. jannanne

    Hyvä Suomi

    wuhuuuu :D
  12. jannanne

    G: inhottavaa...

    yllätys hyökkäyksen tekevät kuukautiset. toisistaan erilleen valuvat patjat. kesän alku, kun ei ole vielä tottunut yöttömään yöhön.
  13. jannanne

    etälukio

    Onko kellääm kokemusta etälukiosta? Nyt on hirveesti alkanu haluttaan käyä lukio, mutta en viitsisi mennä sinne yläasteelta juuri päässeiden kans istumaan :)
  14. jannanne

    hampaiden tulosta

    jep, monessa paikassa ollut se nikkinä, en vaan oo siitä osannut luopua... =)
  15. jannanne

    hampaiden tulosta

    No tuota, kun yritin laittaa sen niin , niin se kirjain ei ollut hyväksyttävä... muokkasin sen sit oman mielen mukaan:)
  16. jannanne

    hampaiden tulosta

    Kenenkään lapsella ollut hampaiden teko suorastaan katastrofaalista? Meillä ollaan tosi kipeänä ja kiukkusena, aloinkin jo epäillä, että voiko tämä enään olla sitä hampaiden tuloa. Eli kertokaas minkäslaista ollut.
  17. jannanne

    Onko alapäänne ulkonäkö muuttunut synnyttämisen jälkeen?

    No ei kai se ennallaan voi pysyä jos ala kautta synnytää, eri asia miten pahasti se muuttuu, ja onko se muuttuminen ees paha juttu =)
  18. jannanne

    Kamalin elokuva, jonka oot katsonu?

    ei pelottavin mutta kamalin ehdottomasti se pamsun pläjäys, olikohan se barb wire... hyi hitto :x
  19. jannanne

    Kellä kaikilla on ulkomaalainen mies/vaimo?

    Sama täällä :D
  20. jannanne

    äitini kakussa oli hiustuppo ja

    Voi ei, alko harmittaan sun isän puolesta, se oli kuitenkin hyvää tarkoittanut :(

Yhteistyössä