Kamalin elokuva, jonka oot katsonu?

  • Viestiketjun aloittaja äitee
  • Ensimmäinen viesti
Millipidetär
en suosittele Orpokotia jos sinulla on lapsia....aivan kamalan ahdistava mutta kylläkin tosi hyvä leffa. Katsottiin leffa ja eikä meinannut tulla uni sen jälkeen mulle tai miehelleni.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Kiroileva siili:
Oon nähny Saw-leffoista kolme ekaa, ja se riitti :eek: Liian kamalaa katsottavaa, vaikka idea leffoissa onkin ihan mielenkiintoinen. Hostellia en voi enkä halua edes katsoa!
Mä oon katsonut 2 ekaa, sit se silpominen riitti.. urps.
 
MINÄ***
En muista elokuvan nimeä, mutta siinä kerrottiin tytöstä joka joutui kokemaan kamalia lapsuudessaan mm. insestiä, fyysistä ja henkistä väkivaltaa. Elokuva oli pitkään esityskiellossa Suomessa sen sisältämien rohkeitten insestikohtausten vuoksi. Olisi saanut jäädäkin esityskieltoon.. harmittaa, että katsoin.

Toinen vastaavanlainen elokuva oli Petollinen on ihmissydän. Se kertoo tarinaa pojasta joka ajautuu kammottaviin tilanteisiin psykiatrisesti sairaan äitinsä johdosta. Tästä on kirjakin jonka kirjoittaja väitti tarinaa omaelämänkerraksi mutta viimein selvisi, että tarina onkin keksittyä. Se ei silti muuta elokuvan ahdistavuutta minnekään...


 
Joo
no vaikka olenkin aika sairas mun elokuvien suhteen:D ni uskokaa mua älkääkä katsoko elokuvaa SALO jos teistä Sawt tai Hostellit on pahoja...kyllä se ihmismieli on vaan sairas.
 

Yhteistyössä