Hakutulokset

  1. A

    Touko-kesäkuun 2010 hoidoista plussanneet

    Shenda Voi ihanuus! Onnea todella paljon ja nyt toivotaan, että saat rakkaan lapsen syliisi. :heart: Kolme hoitoa me milemmat sitten läpikäytiin. Mutta onneksi olemme saaneet onnistumisen. Tsemppiä raskausaikaan ja nautihan siitä. Kun ensimmäinen ultra on ohi, jännitys jo helpottaa...
  2. A

    Touko-kesäkuun 2010 hoidoista plussanneet

    Oman lapsen, pienen linnun, kannoin alla sydämen. Nyt on onni täydellinen, syliini saan ottaa sen. Tunnen käden, pienen hennon, tunnen posken pehmeän. Voisiko olla kauniimpaa kuin alku uuden elämän? Pikkuinen Tyttö ihastutti Äidin ja Isän 15.2.2011, klo 12.05, paino 3695g, pituus 50cm...
  3. A

    Touko-kesäkuun 2010 hoidoista plussanneet

    Nonna taitaa olla todella jo saamassa pikkuisia syliin. :heart: Tosi ihanaa, ja jännittää varmasti kovasti. Olis kyllä ihanaa jos saisit Ystävänpäivä-vauvat! Ragdollillakin ollut taas tapahtumarikas viikko. Mutta onneksi kutina on lähes loppunut ja arvot on hyvät. Huomenna sitten taas...
  4. A

    Touko-kesäkuun 2010 hoidoista plussanneet

    Raggis, oletko jo tositoimissa?? =) Rallukka Kyllä Hyrrä nyt todenteolla pyörii. Kiva kuulla, että kaikesta huolimatta olet saanut nukuttua hyvin. Ja tosiaan, ei tässä kauaa enää kenelläkään meistä mene. :) Hanuu Sulla tosiaan sektioaika lähenee. =) Ja tosiaan koko raskaus sujunut tosi...
  5. A

    2 alkiota, 1 vai 2 vauvaa?

    Heippa, kerrankin saan kommentoida tällaiseen viestiin. :) Katsoin oikein TAYS:n epikriisistä, että 27.5.2010 on siirretty 4-soiluinen 3,0 pisteen alkio ja 4-soluinen 2,5 pisteen alkio. Laskettuaika on 15.2.2011, eli alle viikko vielä. Mutta masussa köllöttelee yksi tyttövauva, jota jo...
  6. A

    Touko-kesäkuun 2010 hoidoista plussanneet

    Huh huh kun jännittää tulla lukemaan kuulumisia. =) Nonna olet jo tosi lähellä H-hetkeä! En mä muuten paljoa jää sun sf-mitasta; mulla oli tänään 39+1 39cm, melkein 40cm ja terkka kai säälistä laittoi korttiin 39. :laugh: Mutta kyllä mä aika iso olenkin. Kyllä sitä toivois jo vauvan maailmaan...
  7. A

    Touko-kesäkuun 2010 hoidoista plussanneet

    Rallis Kylläpä on todella ollut sulla vaiherikkaita päiviä. :confused: Toivottavasti tänään on selvinnyt jotain jo tulevasta. Hyrrä on kyllä todella sopiva nimi sun pikkuiselle. Pitää Äitiä vähän jännityksessä. Tulehan keromaan sit mitä tapahtuu. Nonna Onnittelut täysaikaisuudesta! =) Nyt jo...
  8. A

    Touko-kesäkuun 2010 hoidoista plussanneet

    Nonna Tulin jo huhuilemaan sinua kun ajattelin, että olet jo synnyttämässä. Mutta täällä sinä vielä yhtenä kolmen sijaan. :D Mutta kivasti on vauvat kasvaneet ja oikein hyvillä viikoilla menet. Itse synnyin pienempänä kuin sinun pikkuiset ovat jo nyt, ainoastaan 2560g. :p Kyllä tälläkin...
  9. A

    Touko-kesäkuun 2010 hoidoista plussanneet

    Täällä ollaan edelleen yhtenä kappaleena. Eilen jo luulin, että pikkuinen hyvästelee yksiötään kun aamulla niin kovin touhus ja illalla tuli supistuksia puolen tunnin välein, mutta ei. Supistukset loppu kuin seinään ja olo on taas normaali raskaanaoleva. Eli aika raskas. :p Menkkamainen olo on...
  10. A

    Touko-kesäkuun 2010 hoidoista plussanneet

    :wave: Täällä vielä. Supistuksia tulee, mutta ei ne sit ole kuitenkaan sellaisia. Eilen touhusin taas koko päivän; leivoin, siivosin ja saunoin. =) Olo on kyllä jo aika raskas, ja sängystä ylösnouseminen öisin on jo kovaa touhua. Viime yönä kävin neljä kertaa vessassa! :headwall: Lisäski mulla...
  11. A

    Touko-kesäkuun 2010 hoidoista plussanneet

    Kiitos Rallis. Helpotti kovasti oloa ja tuntemuksia. Ei pelota leikkauskaan enää niin paljoa. Vaikka lopullinen toipuminen kyllä vie aikaa ja paljon. Mutta siitäkin selvitään. Ragdoll Kuulostaa kyllä aika hurjalta. Mä en varmaan osais nukkua lainkaan kun kuulostelisin vaan koko ajan...
  12. A

    Touko-kesäkuun 2010 hoidoista plussanneet

    Nonna Kiitos kivoista sanoistasi :hug: Mua jännittää synnytyksessä eniten sektio. Uskon kestäväni kivut ja säryt hyvien troppien ansiosta. Ja toivoisin kovasti, että saisimme pikkuisen maailmaan alakautta. Pituutta minulla on siis vaan 159cm ja lääkärin mukaan yli neljä kiloinen ei mahtuisi...
  13. A

    Touko-kesäkuun 2010 hoidoista plussanneet

    Heippa Siskot =) En ole siis saanut ryhdistäydyttyä, että jaksaisin kirjoitella. Käyn päivittäin lukemassa palstoja ja googlailemassa kaikkea. Mutta nyt päätin "taas" kirjoittaa. Kivasti on kaikilla kaiken kaikkiaan mennyt. Se on tosi ihana asia. :heart: Ihanaa, meillä kaikilla on kohta...
  14. A

    KYMPIN HOIDOT - Vol. 2

    Toivorikas :heart: Ihanaa! :heart: Vanilla79 Samoissa siin mennään. Eli kahdella ainokaisella Tekin etenette. Mutta luotetaan ja uskotaan, että ne on juuri ne mitä tarvitset. :heart: Jokainen hoito meillä on tehty pitkällä kaavalla TAYS:ssa, ja solujen määrä on putosi tässä viimeisessä...
  15. A

    KYMPIN HOIDOT - Vol. 2

    Heippa Kympin hoitolaiset =) Olen itse täältä plussannut kesällä, joten annan kaikille Teille urheille taistelijoille hurjasti Onnen ja Toivon enkeleitä matkallenne. Tiedän mitä tämä taistelu on. Iso HALI meille kaikille. Oli kuitenkin tultava toivottamaan erityiset onnen toivotukset...
  16. A

    Touko-kesäkuun 2010 hoidoista plussanneet

    Heippa kaikki kamut :wave: Kovasti olen käynyt lukemassa päivittäin kirjoituksia ja elänyt mukana jokaisessa hetkessä. Olen vaan ollut saamaton kirjoittelemaan. :ashamed: Mulla on olkapää ollut tosi kivulias viime aikoina ja en kovasti jaksa kirjoitella kun töissäkin menee koko päivän koneen...
  17. A

    Masukuvia alkupuoliskolta eli raskausviikkoon 20+ asti

    Viikkoja 18+6 :heart: Ihan ensimmäinen on tulossa. =)
  18. A

    Touko-kesäkuun 2010 hoidoista plussanneet

    Heippa Palstakamut! :wave: Sama täällä, eli melkein joka päivä olen käynyt lukemassa kuulumisianne, mutta jotenkin olen ollut laiska, enkä ole itse jaksanut kirjoittaa. :ashamed: Olen ollut tosi väsynyt ja uupunut, sekä kuvotusta on ollut koko ajan. Onneksi oli kesäloma juuri sopivasti kun...
  19. A

    **Piinailijoista ekaan ultraan.. ja ehkä ylikin**

    Heippa Kamut! Kävin perustamassa meille oman ketjun odotuspuolelle: Touko-kesäkuun 2010 hoidoista plussanneet. Tulkaahan kamut sinee niin saadaan jatkaa jutusteluja siellä puolella. Raggis Kuinka huojentava tieto. :hug: On sulla ollut rankka alku raskaudelle, mutta nyt heitetään kaikki...
  20. A

    Touko-kesäkuun 2010 hoidoista plussanneet

    Heippa, perustin nyt tämän pinon kun siitä jo lapsettomuuspuolella juteltiinkin. Uskaltauduin tänne vihdoin, nyt kun nt-ultra on ohi. :heart: Toivottavasti saadaan sama tuttu porukka kasaan ja kuljetaan tie yhdessä loppuun. :heart: ).( Alkiostani on todella tullut sikiö ja pieni...

Yhteistyössä