Hakutulokset

  1. R

    Sunwing Resort Fanabe Teneriffalla

    Onko kukaan käynyt tuossa Tjäreborgin hotellissa? Se on uudehko ja kuvauksen mukaan tilavat huoneet. Varasimme kaksion, jossa alkovi. Onkohan siellä kerrossänky? Meillä on 3 lasta, joista yksi kouluikäinen. Millaiset leikkipaikat siellä on, entä lasten ohjelmatarjonta, kaikki ruotsin kielelläkö...
  2. R

    Kodin valaistus ja sen suunnittelu

    Miten olette suunnitelleet uuden kodin valaistuksen, itse, sähkösuunnittelija vai valaistussuunnittelija? Mitä kannattaa huomioida? En hae mitään erikoisia valaistusratkaisuja vaan hyviä vinkkejä lapsiperheen kotiin. Toivoisin, että valaistus on energiaa säästävä, ei aiheuta häikäisyä ja olisi...
  3. R

    Pohjapiirrustus vinkkejä kaipalen

    Haluaisin yksitasoiseen omakotitaloon toiseen päätyyn keittiö- ruokailutila-olohuone yhdistelmän, jossa keittiön ikkunat itään (ja etelään), ruokailutila (erkkerissä) etelään ja oh ikkunat etelään ja länteen. Onko kenelläkään tällaista pohjaratkaisua, jossa lisäksi 4 makuuhuonetta ja sauna/khh...
  4. R

    Lattiamateriaaleista:lapsiperheelle hyvä parketti, laattalattia keittiöön?

    Kaipailisin neuvoja parketin valintaan, kun noissa on varmaan paljonkin eroja. Omaa kokemusta on vain muovimatoista. Minkälainen parketti olisi kestävin lapsiperheessä? Merbau kestävä? Parkettia aiomme laittaa olohuoneeseen ja vanhempien makuuhuoneeseen, ehkä keittiöön. Lastenhuoneeseen tulee...
  5. R

    Mitä voisi pyytää legon paidasta?

    Pojalta jäi pieneksi 80cm punainen pitkähihainen lego college, jota ei ole paljoa käytetty. Mitähän hintaa legon vaatteista voisi pyytää?
  6. R

    Talon perustukset paalutuksella - paljonko maksoi?

    Tontti, jonka ostamista harkitsemme, sijaitsee alueella, jossa perustukset tehdään paalujen päälle. Maaperätutkimusta ei ole tehty. Millaiset kokonaiskustannukset teillä on paalutuksista ja kaikkeen perustusten tekoon liittyvistä asioista tulleet? Kuinka paljon jouduitte paaluja laittamaan ja...
  7. R

    Kuntotarkastus uudehkoon omakotitaloonkin?

    Kannattaako kuntotarkastus tehdä 1-3v sitten rakennettuun omakotitaloon vai oletteko tehneet kaupat tämän ikäisestä okt:sta ilman kuntotarkastusta? Jos tarkastus tehtiin niin löytyikö talosta jotain huomautettavaa? Näkyykö rakentamisen virheet jo parin vuoden asumisen jälkeen?
  8. R

    Meniskö nukkumaan..

    kun ei tuo olutkaan maistu
  9. R

    Joulutorttutaikinan ohje - olisiko jollain?

    Haluaisin tehdä joulutorttutaikinan itse. Onko kellään ohjetta?
  10. R

    Millainen patja on hyvä 5-7 vuotiaan sänkyyn?

    Meillä on ollut lyhyet patjat jatkettavissa sängyissä mutta nyt tarvitsemme täysikokoiset patjat kerrossänkyyn. Pitäisikö olla jo joustinpatjat vai onko vaahtomuoviset hyvät tämän ikäisille? Petauspatjalla vai ilman?
  11. R

    Olisiko kenelläkään helppoja arkiruokavinkkejä?

    Tuntuu että vapaita käsiä on vain yksi ja niitä tarvittaisiin vähintään kahdeksan, että saisi ruoan laitettua...kaipaisin YKSINKERTAISIA, HELPPOJA ja MAUKKAITA arkiruokaohjeita, jotka hoituisivat tuosta lonkalta muiden arkitöiden (ja lastenhoidon) lisäksi.
  12. R

    missä te oleet?

    Missä liikkuu kaikki korso-mikkola-ympäristön koti-äidit???Missä te ulkoilette päivittäin??? Haluaisiko joku tutustua tämmöiseen iloiseen :) ,puheliaaseen,huumorintajuiseen äitiin jolla on kaksi lasta:poika 4v ja tyttö2v ja maha asukki la 9.9.05. Kerro itsesstäsi ja mitä haluaisit tehdä ja ehkä...
  13. R

    syysmammat

    B) HEI kaikkia SYYSMAMMAT olis mukava vaihtaa kuulumisia raskaudesta ja muustakin.Itse olen 30vuotias äiti vantaalta ja minulla on kaksi lasta poika 4v ja tyttö 2v ja laskettu aika on 9.9. Kirjoittele osoittessen maria_vaisanen75@hotmail.com
  14. R

    kysymys????

    Onko täällä äitejä joilla on jo kaksi synnytystä takana ja lapset olleet yli 4kiloisia ja tulleet uudelleen raskaaksi ja minkäkoinen se seuraava on ollut?? Onko kukaan synnyttänyt Jorvissa,minkälainen paikka? Miten teidän kuopus on suhtautunut tulevaan vauvaan? Miten olette kulkeneet yleisillä...
  15. R

    pääkaupunkiseutu

    :attn: Etsin itselleni ja kahdelle ipanalla poika 4v ja tyttö2v leikkikavereita puistoon tai kotiin. :flower: Jos kiinostaa niin laita sähköpostia osoitteeseen :maria_vaisanen75hotmail.com
  16. R

    äitejä etsin edelleen

    Hei kaikki yksinäiset koti-äidit jotka kaipaatte puisto, kahvi,juttelu tai kyläily seuraa , voitais ottaa joskus miehet mukaan tai mennä kahdestaan leffaan.Täälllä olis 29vuotias äiti vantaan mikkolasta. ja lapset poika 4v ja tyttö 2v ja toukka joka syntyy tähän maailmaan 9.9.05.Jos halua...
  17. R

    lla 9.9.05

    Onko muita äitejä jotka synnyttää jorvissa? Ja mulla olis pelko mun edelliset llapset on olleet aika muhkeitta syntyessään esikoinen poika 4660 synty rv39+3 kesti 6h30min ja tyttö 4770kg ja käynistettiin 39 kesti 5h.20.Miten saisin tämän tulevan maha asukin pienemmäksi 4kg olis hyvä,olen...
  18. R

    nainen halukkaampi

    Yhdessä ollaan oltu 13 vuotta. Vuosi yhdessä ennenkuin aloin odottaa esikoistamme. Sitten vieraannuimme toisistamme. Hellyys ja läheisyys jäi puuttumaan suhteestamme. Kymmenen vuotta meni ilman päivittäisiä hellyydenosoituksia. Miehestä tuli todella toisarvoinen. Uppuduin täysillä lapsen kanssa...
  19. R

    tavataanko???

    :attn: Etsin ensi vuodellle(2005)usia YSTÄVIÄ =) Jonka kanssa voisi käydä leikkipuistossa,korkeasaaressa,muissa kultuuri tapahtumissa ja paikoissa.Ulkona syömässä,leffassa,bailaamassa,kyläilemässa jne....Olen 29v(04/75)äiti ja minulla on kaksi vilkasta lasta poika 3v(2/01)ja tyttö(11/02)2v.Ja...
  20. R

    Oletko minun ystäväni?

    :wave: Hei etsi uusia ihania ystäviä vantaa-espoo-helsinki ja kaikki minne dösä vie.Olen 29vuotias kotiäiti vantaalata ja minulla on kaksi lasta tyttö2v ja poika 3v ja aviomies. Eikun sähköpostia tänne niin minä otan varmasti yhteyttä ja tämä ilmoitus ei vanhene!!!!! maria_vaisanen75@hotmail.com

Yhteistyössä