Hakutulokset

  1. B

    Heinäkuiset 2019

    Moikka! Täällä myös yksi varhaisen madon nappaaja Oviksesta laskettuna rv 4+0 Jos oikein laskin. Takana 5 km joten pelottaa kun tuota tuhrua on tullut melkein Oviksesta asti, mutta katsellaan Bassets / 7. / 11.7 / SATKS
  2. B

    Toiveena vauva 2017-2018

    Ei ole tullut keskenmenon jälkeen kirjoiteltua. 21.12 syntyi kaksi alkiota jotka arvioitiin syntyneen rv 10. Nyt siis kp 31/28-35 Km taisi sotkea kiertoa jonkin verran ovulaatio taisi olla kp 29 (?). Seuraavia kuukautisia odottelen siis johonkin tammi-helmikuun vaihteeseen. Siitä alkaa sitten...
  3. B

    Toiveena vauva 2017-2018

    Kyllähän tuo plussalta näyttää
  4. B

    Toiveena vauva 2017-2018

    Moi! Täällä plussattu haamulla torstaina illalla ja digillä perjantai-aamulla ❤ Toivotaan että pieni pysyisi matkassa mukana. Keskenmenoja kun on jo monta takana. La en ole varma kun ovis tuntui olleen vasta joskus kp 22 tienoilla. Kai se sinne elokuun puoleen väliin menee. Onnea muille...
  5. B

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Saako tänne tulla kyselemään liian aikaisin tehtyjen testien tulkintaa
  6. B

    Toiveena vauva 2017-2018

    Moi! Pääseekö joukkoon mukaan? Täällä 5 pojan (1 v 1 kk, 3 v, 4 v, 6 v ja 7 v) äiti. Ikää jo 38 v. Mukaan mahtunut myös 4 km ja yhdessä kaksosraskaudessa toinen alkio lakkasi kehittymästä. Ehkäisyä varsinaisesti käytetty viimeksi kakkosen jälkeen 2010 Toki tässä väleissä ei kauhean monesti ole...
  7. B

    viivanpaikka - haamu - nega???

    Mites tässä kävi? Jännityksellä kyselen :)
  8. B

    Kuumeilija, mutta ei kuitenkaan vielä yritystä. Onko muita?

    Täytyypi kanssa ilmottautua mukaan :) Meillä kolme poikaa. Vanhin 3 v 1 kk, keskimmäinen 2 v ja nuorin 3 kk. Ja kuume aivan hirveä :) Mulla on oikeastaan ollut vauvakuume kokoajan 15 v täytettyäni, jopa raskauksien aikanakin... Nyt täytyy vaan pitää pakosti taukoa koska arki kolmen näin...
  9. B

    ~*~ Tammikuun Vauvat 2012 tammikuussa ~*~ <3 MEIDÄN KUU <3

    Paljon onnea kaikille vauvautuneille :flower: Kovasti tsemppiä vielä odottaville :hug: Valitettavan paljon on tuntunut olevan ongelmia synnytyksissä :( Toisilla tuntuu nuo istukan irtoamiseen liittyvät verenhukat ja repeämät ihan hurjilta. Jotenkin tuntuu tyhmältä miettiä omia kipuja...
  10. B

    ~*~ Tammikuun Vauvat 2012 tammikuussa ~*~ <3 MEIDÄN KUU <3

    tammivau: Mulla on ajoittain alavatsa ja selkäkipua, mutten tiedä johtuuko se laskeumasta vai muuten heikoista lihaksista. Ponnistelun, esim. lasten noston jälkeen sattuu eikä tahdo oikein pystyä kävelemäänkään normaalisti. Voi tosiaan olla ihan vatsa- ja selkälihasten heikkoutta. Mullahan on...
  11. B

    Ylävatsakipua

    Mulla oli kanssa tuollaisia, ja todella todella voimakkaita kohtauksia nyt loppuraskaudesta vko 38 jälkeen. Niihin liittyi myös voimakas pahoinvointi. Äitipolilla meinasivat, että on sappivaivaa. Mulla nuo menivät onneksi lähes kokonaan ohi viikossa. Nyt lapsen synnyttyä (poika 8 vrk) on tullut...
  12. B

    ~*~ Tammikuun Vauvat 2012 tammikuussa ~*~ <3 MEIDÄN KUU <3

    Tsemppiä sulle an-ri :hug: Varmasti muutenkin alkaa riittämään odotus ja vielä siihen päälle se, että muilla, tai useimmilla on jo vauva kainalossa. Itseä alkoi kismittää jo siinä vaiheessa kun tammikuun alkupuolella alkoi vauvoja enemmän putkahdella. Bassets ja poika 7 vrk :heart:
  13. B

    ~*~ Tammikuun Vauvat 2012 tammikuussa ~*~ <3 MEIDÄN KUU <3

    Meelia ja tammivau: Mulla todettiin kakkosen jälkeen synnärillä, että kohtu on tosi alhaalla ja kehotettiin jumppaamaan. Jonkun verran jumppasinkin, mutta täytyy myöntää että liian laiskasti. Jälkitarkastuksessa kaikki oli kuitenkin OK. Kakkosestakin synnytys ja varsinkin ponnistuvaihe oli tosi...
  14. B

    ~*~ Tammikuun Vauvat 2012 tammikuussa ~*~ <3 MEIDÄN KUU <3

    Onnea kaikille vauvautuneille :flower: Itse en ole jaksanut kirjoitella juuri mitään- ensimmäinen synnytykseni josta olen järkyttynyt. Itse synnytys, tosi kovien kipujen jatkuttua lähes vrk jälkeen kun vihdoin pääsin saliin kaikki kävi tosi tosi nopeasti. 1 h 15 min oksitosiinitipan laiton...
  15. B

    Tammikuun Vauvat 2012

    Meille syntyi poika 17.1 klo 10.14 mitoilla 3020 g 49 cm :heart: Raskausviikot silloin 39+6. Salissa ehdittiin olemaan 1,5 h kun poika oli jo maailmassa. Nukutuslääkäri ehti vain kysellä, että käykö spinaali epiduraalin sijasta ja lyödä piikin selkään kun poika jo ehti syntyä ennen kuin...
  16. B

    ~*~ Tammikuun Vauvat 2012 tammikuussa ~*~ <3 MEIDÄN KUU <3

    Meille syntyi poika 17.1 klo 10.45 mitoilla 49 cm 3020 g :heart:. Kotiin päästiin tänään :) Käsittämättömän helposti taas kävi itse synnytys kun vaan itse asiaan päästiin :) Poika syntyi rv 39+6. Bassets
  17. B

    Eihän 2v lapsella voi millään olla koon 27 jalka eihän??

    Meillä pojat 1 v 8 kk ja 2 v 9 kk. Pienemmällä talvikengät kokoa 24 ja isommalla 27 ja 28. Syksyllä isomman ollessa 2 v 6 kk mitattiin jalka oikein eccon liikkeessä ja neuvoivat ostamaan 28 numeroiset talvikengät. Siihen asti oltiin menty ihan liian pienillä, 25 kokoisilla... Eli ihan hyvin...
  18. B

    ~*~ Tammikuun Vauvat 2012 tammikuussa ~*~ <3 MEIDÄN KUU <3

    Täällä taas melko hyvin nukuttu yö takana, vaikkakin unet jäi lasten heräilyjen ja nukahtamisongelman takia 6 tuntiin tunnin pätkissä, mutta pääasia, että sain nukahdettua heti uudelleen herätysten jälkeen :) Muutaman kerran heräsin oikeinkin kipeään supistukseen ja tunnin välein oli pakko...
  19. B

    ~*~ Tammikuun Vauvat 2012 tammikuussa ~*~ <3 MEIDÄN KUU <3

    Heips taas! Täällä takana oikeinkin hyvin nukuttu yö. Ilo siitä kääntyi vaan murheeksi kun aamulla tajusin, että vauva ei ole liikkunut koko yönä enkä saanut sitä aamullakaan liikkeelle. Ei auttaneet makeat mehut eikä tönimiset :( Käytiin synnärillä seurannassa ja siellä oli kaikki ok vaikka...
  20. B

    ~*~ Tammikuun Vauvat 2012 tammikuussa ~*~ <3 MEIDÄN KUU <3

    ON pikaisesti: Täällä oltu tosi kipeitä. En oo saanut syötyä kahteen päivään, pahoinvointia, huimausta, ylävatsakipuja ja selkäkipuja ylhäällä + hengenahdistusta (sappivaivaa?), supistuksia 15 tuntia putkeen, välillä oikein kovia ja kipeitä 22 min välein ja välillä lievempiä, mutta kivuliaita...

Yhteistyössä