Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Mä taas lukenut että tuplaantuu joka toinen pvä ja on korkeimmillaan joskus rv 15 jonka jälkeen ei enää nouse radikaalisti..
Mulla hirvee ku pelko kun noi munikset ja nivukset tuikkii välillö tosi pahasti!! Mitään noussutta riskiä ei pitäisi olla...pe onneks ultra ! Huh
 
Mä taas lukenut että tuplaantuu joka toinen pvä ja on korkeimmillaan joskus rv 15 jonka jälkeen ei enää nouse radikaalisti..
Mulla hirvee ku pelko kun noi munikset ja nivukset tuikkii välillö tosi pahasti!! Mitään noussutta riskiä ei pitäisi olla...pe onneks ultra ! Huh
Eikös raskauteen kaikki tuikkimiset ja kolotukset liitykin...mulla vasta 3+5 nyt menossa ja koko ajan nivusiin särkee ja alavatsaan tuikkailee :confused:
 
Käypä hoito suosituksen sivuilta löysin että normaalissa raskaudessa hcg nousee 48h välein vähintään 35-50%.. Aika ristiriitaisia tietoja löytyy..

Mitkä viikot sulla pitäisi nyt olla? Voihan olla että ei tässä auta kuin odottaa siihen rv 6+ jotain ja mennä ultraan. Pyytää ensialkun neuvolasta lähete, jos ei sieltä tipu niin ainahan voi mennä yksityiselle.. Mä kyllä haluaisin selvyyden.
 

Attachments

Huh ku ehdin säikähtää @Hipiti noita viestejä lukiessa... Onneksi kaikki vaikuttaa olevan ok :love:

Joku kysy pillereiden syöjiä niin:
Mä söin minipillereitä ja lopetuksen jälkeen ei tullu mitään vuotoja ennenkun n.60 päivän jälkeen ja siinä en ihan selvää ovista onnistunut bongaamaan...se ehkä oli..tai sit ei (n) ja sitten seuraavasta kierrosta löyty ja tuntu selvä ovis ja nyt tuolla masussa joku toivottavasti majailee :love:
 
Huh ku ehdin säikähtää @Hipiti noita viestejä lukiessa... Onneksi kaikki vaikuttaa olevan ok :love:

Joku kysy pillereiden syöjiä niin:
Mä söin minipillereitä ja lopetuksen jälkeen ei tullu mitään vuotoja ennenkun n.60 päivän jälkeen ja siinä en ihan selvää ovista onnistunut bongaamaan...se ehkä oli..tai sit ei (n) ja sitten seuraavasta kierrosta löyty ja tuntu selvä ovis ja nyt tuolla masussa joku toivottavasti majailee :love:
Kyllä täs on jo tälle päivää ehtiny miettimään ties mitä! Haluaisin uskoa että kaikki hyvin. En kyllä silti uskalla uskoa ennen kuin ultra on ohi..
 
Suosittelen tikuttamaan ovista..meillä ainakin molemmat tärpänny sillon ku oon tikuttanu ja aina se ajankohtakin vähän yllättänyt :) Niissä on ihan selkeät ohjeet miten tulee toimia! Tsemppiä!
Mää luulen et mulla ei oo väljä koska ovis on kun tuo makkarihomma niin aktiivista muutenkin et jos se ovis vaan tulee niin kyl se kai jossain oviksen tietmillä pakko olla. Täällä kun mun lapset asuu mulla niin seksiä n. joka toinen pv ja kun lapset pois ni n.6x viikko on pupuiluja.

Se että tuleeko ovis ylipäätään.Onko niin et jos ei tuu menkkojakaan ni ei tuu ovistakaan? Vai jos tulee menkat niin ovista ei välttämättä tuu silloinkaan.

Tilaan varmaan tänään tuo tikut netistä mut ei varmaan ehdi tän kuun tikutteluun ku ens viikolla pitäs ovis olla ja joulu hidastaa postia.
 
  • Tykkää
Reactions: Songbird
Onnea plussista ja vahvistumisista! :)

@Songbird mulla sama noiden rfsu:n testien kanssa! Näyttivät esikoisesta tosi hailakkaa, kun muissa oli jo selkeä tumma viiva. Jatkossa luotan muihin. (Kirjotin tän saman jo aiemmin, mutta en muista oliko sua silloin mainittuna :D)

@tänttähäärää omasta kokemuksesta voin sanoa, että välttämättä ei tule ovista, vaikka menkat tuliskin.

ON: taas sain sen huomata, että terolut ei sovi mulle! Dpo 9 ja mulla alko vuoto... :( Tänään siis ois ollu dpo 10... Ärsyttää, muttei sinänsä harmita. Uskon, että meille vauva saadaan ja nyt ainakin ovuloin, mutta täytyis saada nyt toi loppukiertokin kuntoon. Lääkärille jätin kysymystä, miten jatkossa tehdään eli saanko toista lääkettä vai kokeilenko ihan ilman mitään keltarauhashormonia. Teroja en ainakaan suostu enää syömään, kun vuoto näköjään alkaa (ainakin tosi usein) jo kuurin aikana, vaikka pitäis mennä kai noin neljä päivää ennen vuotoa.
 
Mitä tästä nyt pitääs tulkita?
Hipiti: Näyttää siis siltä että sun hcG tuplaantuu hieman yli kolmessa päivässä, joten sehän vaikuttaa tosi hyvältä! Tuossa sanotaan että kahdessa päivässä hormoni nousi 56,8% ja että se olisi vähemmän kuin normaalisti. MUTTA säähän löysit jonkun lähteen, jonka mukaan normaali nousu olisi vähintään 35-50 %! Eli tuo on sitten hyvin todennäköiseti ihan ok. Ja tuon laskurin mukaan se kahden päivän nousu olisi normaali 60 prosentissa ja toi sun 56,8% on tosi lähellä sitä.

Nyt vaan huoli pois ja odotat innolla sitä ultraa! Näiden hormonitasojen takia ei nyt ainakaan tarvi huolestua niin kuin ei se neuvolan tätikään huolestunut. Tsemppiä!
 
  • Tykkää
Reactions: Siltsu ja Hipiti
Hipiti: Näyttää siis siltä että sun hcG tuplaantuu hieman yli kolmessa päivässä, joten sehän vaikuttaa tosi hyvältä! Tuossa sanotaan että kahdessa päivässä hormoni nousi 56,8% ja että se olisi vähemmän kuin normaalisti. MUTTA säähän löysit jonkun lähteen, jonka mukaan normaali nousu olisi vähintään 35-50 %! Eli tuo on sitten hyvin todennäköiseti ihan ok. Ja tuon laskurin mukaan se kahden päivän nousu olisi normaali 60 prosentissa ja toi sun 56,8% on tosi lähellä sitä.

Nyt vaan huoli pois ja odotat innolla sitä ultraa! Näiden hormonitasojen takia ei nyt ainakaan tarvi huolestua niin kuin ei se neuvolan tätikään huolestunut. Tsemppiä!
Kiitos :) kai tää epätietoisuus on on saanut jo pään niin sekaisin ettei enää ymmärrä mitään :D nyt siis odotellaan ultraa ja ressataan enää vuotoja :D
 

Yhteistyössä