Hakutulokset

  1. M

    JOENSUU/Utra

    täällä on äiti läheltä sinua, Rantakylästä. pistä viestiä jos haluat tutustua minttu28@netti.fi
  2. M

    lasten kiusaaminen

    kiitos. Nyt jo lauantaita eletään ja tytön vointi on hyvä. Lähinnä tuo yö oli edelleen aika katkonaista nukkumisen osalta, mutta toivoa sopii että tästä ihan säikähddyksellä vaan selvitään.
  3. M

    lasten kiusaaminen

    tyttö täyttä alkusyksystä 5v. Päiväkirja löytyy tuosta vierestä "päiväkirja-osisota" tarkemmalla haulla nimellä uhmaa ilmassa.
  4. M

    pihakiusaaminen

    kauheaa! samasta syystä olen itsekin yllättynyt-nimittäin vanhempien käytöksestä-tai lähinnä tämän eskarilaisen äidin käytöksestä. Toisen lapsen äiti pyysikin heti anteeksi ja vielä illalla kävi varmistamassa onko kaikki hyvin, koska hänen lapsensa kohdalla kerta oli ensimmäinen ja hänen...
  5. M

    lasten kiusaaminen

    kiitos teille edellisille. tytön vointi on sillai et selkä on kipeä ja yön aikan kipeytyi lisää. lääkir otti eilen röntgenkuvat sekä virtsanäytteen (koska esim munuaisiin osuessaan voi verta alkaa sisäelimistä vuotamaan). Verta ei onneksi vielä ole tullut, mutta selkä siis kipeä (aristaa...
  6. M

    pihakiusaaminen

    kuka haluaa tietää mitä eilen tapahtui, niin lukekaapas tarkempi kuvaus päiväkirjasta joka löytyy nimellä uhmaa ilmassa. Haluaisin kuulla mitä mietitte tilanteesta, miten itse toimisitte ja jos kenellä on vastaavanlaisesta kiusaamisesta omakohtaista kokemusta niin kiva olisi kuulla. Itse olen...
  7. M

    lasten kiusaaminen

    Eilinen oli aivan kamala päivä mitä tapahtui. Kuka haluaa tietää tarkemmin, niin lukekaapa päiväkirjastani mitä tapahtui ja sen jälkeen on sana vapaa että mitä te minun tilanteessani tekisitte tai mitä mietitte tilanteesta. Myös mielelläni kuulen, jos muilal on pihakiusaamisesta omakohtaisia...
  8. M

    pohjois-karjalan äidit

    viesiä tulossa=)
  9. M

    Kuinkas teillä?

    meillä tyttö oli päiväkodissa astmalääkityksen alkaessa ja silloin alkoi myös allergiat ja jatkuva rasvapurkkien kanssa pelaaminen. Päiväkoti otti mielestäni asian hirmu hyvin eli koko osaston henkilökunta oli tytön sairaalastwpääsyn jälkeen koolla, joimme kahvit ja he kaikki...
  10. M

    1v5kk astmalääkitys ja suun huuhtominen...

    meilä oli sama ongelma alkuun. tyytö oli 2 vuotias kun sai lääkityksen ja tappeluksi meni. Alusta asti aloin myös tytölle kertoa että jos ei suuta huuhdo, suu tulee hyvin kipeksi ja sitten ei kärsi syödä. ajan kanssa ja vahtimisella tehosi.
  11. M

    allergia testit

    meillä myös aikanan tehtiin sekä iho-että verikokeet ja meilläkin oli poikkeamaa samalla tavalla eli iholla ei kaikki reagoineet, mitä reagoi veritesteissä. lääkäri kirjoitti hoitoa varten lausunnon verikokeiden perusteella, koska ainakin meille väitettiin että veri on aina varmempi.Ei vara...
  12. M

    Yöitkut 5-vuotiaalla!!

    meillä neiti on säännöllisesti koko ikänsä saanut noita yöitkukohtauksia aika ajoin aina silloin kun on oppinut/opettelee jotain uutta ja uhmakausi menee pahimmilleen. Kun uha hieman hellittää kausittain ja joku uusi taito alkaa sujua niin silloin loppu tuo kiukkuaminenkin. meillä neiti...
  13. M

    joensuulaisia?

    onkos täällä aktiivisina lukijoina/kirjoittajina miten monta muuta joensuulaista äitiä, odottajaa tai kuumeilijaa?
  14. M

    pidempiaikanen ystävä

    Tuntuu että noista sähköposteista tai tekstiviesteistä jää hieman tyhjä olo ja ne niin äkkiä hukkuvat taivaan tuuliin, joten etsinnässä olisi kirjeystävä, joka ei lopeta heti ensimmäisen raapustuksen jälkeen vaav ajatuksia voi vaihtaa ihan mistä tahansa, purpattaa arjen kurjuuksista kuin...
  15. M

    pohjois-karjalan äidit

    juu ilman muuta=9 laittele sähköpostiosoite niin viskaan viestillä=)
  16. M

    pohjois-karjalan äidit

    Olisi kiva saada uusia tuttuja muista oman läänin äideistä purpattamaan arjen ihmeellisyyksistä sähköpostitse sekä mesengerin kautta sekä nokakkainkin. itsellä on tytär(01), itse on vm 76. Lyhyestä virsi kaunis-viskaa viestillä ken haluaa niin siittä se lähtee,eikö?
  17. M

    Kaverisopu

    oma tyttörenikin on samassa tilanteessa ja äitinä tuntuu pahalta katsoa päivästä toiseen oman lapsen surua/kiukkua. Muitakin lapsia on pihapirissä ja niillä on 3 tytön liittoutuma. kaikki ykisnään ollessa leikkivät lapseni kanssa, mutta jos 2 tai kaikki 3 on paikalla, alkaa kiusaaminen ja...
  18. M

    Päivähoito

    tyttö oli 11kk ja päiväkotiin "sain2 paikan kun tuli kiire lähtö töihin. Sieltä siirtyi 1,5--vuotiaana perhepäivähoitajalle, jossa on edelleen. Päätös oli siinä mielessä "helppo" että hän jo käveli siinä vaiheessa sekä ruokavalioltaankin alkoi soveltua kotiruoan pariin. Muutoin olisin vaikka...
  19. M

    juoruilusta

    Todella ärsyttävää. Itsellä on onni (?), että lapseni kummi on samanlainen tietotoimisto kuin kertomasi - erotuksella että hän kertoo myös ihan kaikki omat asiansa, mutta minä pysyn visusti hiljaa. Ensinnäkään en saa suunvuoroa, toiseksi hän on niin täynnä omia ja tuttujensa juttuja ettei...

Yhteistyössä