Hakutulokset

  1. V

    Imetys ja epävarmuus

    Hei! Onkohan muita, joilla on epävarma olo imetyksen suhteen? Minulla on viikon vanha tyttö tuolla tuhisemassa, ja neljäs lapsi on meille. Ensimmäistä kertaa meillä ei ole mitään muuta ruokintaa käytössä kuin rintamaito eli imetän. Aikaisemmilla kerroilla on ollut omat syynsä miksi laps on...
  2. V

    KILOPINO VKO 12

    Tervehys kaikki pinolaiset! Vaikka on jo tiistai niin ei vissiin ollu aloitusta. Nooh, minun viikkoni päättyi sitten sunnuntaina siihen et sipsiä ja dippiä meni massuun. Ja painoa maanantai aamuna oli jo 86,5kg! Eli paljon plussaa. Mutta olipas harmi kun olen niin kauan vältellyt joka...
  3. V

    Hormonit synnytyksen jälkeen

    Hei! Tänään päästiin kotiin neljä päivää vanhan vauvan kanssa. Kolmas jo ja silti opettelua. Noista hormoneista kyselen kun en aikaisempia tapauksia muista. Kuinka kauan muilla on kestänyt tämä itkukausi? Siis kun tuntuu että kaikki on ihan kauheaa ja pelottavaa, mikään ei kiinnosta eikä...
  4. V

    Oksennus- ja ripulitauti

    Hei! Vinkkejä kaivataan: 3,5v tytöllä ollut jo maanantaista lähtien oksennustautia ja 2v pojalla alkoi tänään sama ripulin kera. Tyttö ei suostu syömään mitään ja pissallakin on käynyt vain kerran tänään. Tyttö kyllä ottaa nyt ruiskusta annosteltuna mehua tai vettä, mutta vähän huolettaa että...
  5. V

    Jeee!

    Vautsi! Hyvin meni kyläreissu. Pitkästä aikaa sain pidettyä itseni kurissa, en syönyt yhtään kahvileipää tai keksiä kylässä vaikka oli mitä tarjolla. Ei edes haluttanut vaikka kaikki oli täynnä suklaata, joka on mun heikko kohta. Nyt sitä kyllä haluttaa mut kotona sitä ei ole enkä varmaan lähde...
  6. V

    Kauanko kestää?

    Kauanko muilla kestää päästä makeanhimosta yli kun on pari viikkoa mässytellyt suklaalla tortuilla ja pipareilla? Olen innokas laihiksien aloittaja. Jaksan aina maanantain joskus jopa tiistain ja sitten sorrun. En osaa kohta enää kahvia juoda jos ei ole jotain purtavaa samalla. Minkälaisia...

Yhteistyössä