Hakutulokset

  1. M

    palautuuko hedelmällisyys kuinka nopeesti kun pillerit lopettaa/unohtaa..?

    ajalla kauanko on syönyt ei kai oo mitään merkitystä? eli siis jos nyt on 5 päivää sitten lopettanut e-pillerit niin milloin on seuraava ovulaatio? 2vko siittä eteenpäin? jos siis olettaa kierron olleen 28 päivää.
  2. M

    if:llä väärä jäsennumero s-bonuksiin,kai ne korjaa virheensä?

    kun otettiin vakuutuksia tää kyseinen henkilö sanoi että mun jäsennumero sillä onkin. nyt kun koitin kattoo bonustietoja ei ollu kirjautunu maksuja ja laskusta huomasin että jäsennumero onkin väärin. viimenen numero on eroo. ollaan vaan maksettu melkein 500€ vakuutusmaksuja tässäkuussa että ois...
  3. M

    Kannattaako farkkuja kavennuttaa vai heitänkö vaan pois?

    mulla on kaapissa monet liian isot farkut jota oon säilöny et kävisin ne kavennuttaan. istuuko ne vielä senjälkeen? toinen vaihtoehto ois myydä ne ja ostaa istuvat sopivat tilalle.
  4. M

    karppaus/atkins ja liikunta!

    kuinka ootte pystyny liikkuun? tarkoitan kunnon hikiliikuntaa ja kuntosalia. itsellä ei ole ylipainoa ja olen treenaillutkin jo pidemmän aikaa. kuitenkin ois nyt viimesten helkutin sitkeitten kilojen pudottava ja saada ne lihakset kunnolla näkyviin. aiemmin pudotin atkinsilla reilu 20kg...
  5. M

    Kertoisitko mitä tämä lause tarkoittaa suomeksi: De Profundis Clamavi Ad Te Domine

    De Profundis Clamavi Ad Te Domine
  6. M

    paljonko ne sai kerättyä lapsille tuon ohjelman aikana?

    joulu mielelle konsertti. oli taas niin liikuttava,että itketti. ihana antti tuisku :) sai yhden pojan onnelliseksi! :)
  7. M

    makuaisti lienee tärkein aisti? koska saankaan sen takasin...

    oon lenssussa,en oo 3 päivään maistanu mitään ;( ihan hirveetä! kauanko tää kestää?
  8. M

    kuinka todennäköisesti kosmetologi käynnin jälkeen tulee finnejä?

    kun pitäs nyt käydä,mutta ei kiinnostas olla finninaamana töissä töllötettävänä. huomasin juuri että edellisestä käynnistä on hieman vierähtäny aikaa.. kun on siis sanottu,että kaikki sonta nousee käsittelyn jälkeen pintaan? mä en muista kuin on menny ennen.
  9. M

    kertokaas blondille verotuksesta..

    eli kun seuraava palkka maksetaan 10.1 joka on kuitenkin joulukuun palkka ni lasketaanko se tänvuoden tuloksi vai ensvuoden? kun mullon toi tuloraja aikalailla täynnä tällevuodelle ja voin tienata enää 1400€ et se menee täyteen.. saanko siis varautua siihen että menee lisäprosentille? auttaako...
  10. M

    vien spr:lle vaatteita,pitääkö ne nyt ensin pestä?

    oon säilönyt lasten pieniä vaatteita pusseissa kaapissa. puhtaita ne on,pesty joskus ennen säilömistä. likasia ne ei ota vastaan,enkä toki sellaisia veiskää. aattelin ensin ne vaan käydä läpi ja viedä sinne,mutta nyt mietin jos ne pitääkin pestä että ottavat vastaan. noita on ehkä jotain 10...
  11. M

    no nyt mä oon vuorostani kipee..ei vaan kehtais jäädä töistä poiskaan.

    lapset oli viimeviikolla kipeenä ja olin niidenkanssa kotona 3pvä. eilen oli mies vielä yhdenpäivän. nyt oon sit itte tullu kipeeks,ainoostaan kuumetta ei vielä ole mutta tunnen sen että on tulossa. särkee joka kohtaa kropassa. jotenkin noloo olla noinpaljon pois töistä :( lähden sinne...
  12. M

    Jos olisit kiinnostunut työpaikkasi komistuksesta ja tulossa olisi pikkujoulut..

    niin osallistuisitko niihin A. selvinpäin B. et ollenkaan C. niinkuin muutkin,eli juomalla humalaan ja lisäyksenä,että et olisi sinkku. humalassa kun tuppaa joillan olevan kurinkanssa ongelmia,eli toisinsanoen on vähän perseestään huolimattomia..
  13. M

    Lapselle laitettu korvakoru,nyt siinon paise..help?

    reikä on ollut jo jonkun aikaa n.2kk muistaakseni. koru irtos viikko laiton jälkeen jolloin kehotuksesta ostin siihen pienen kultaisen renkaan. nyttemmin siihen on ilmestynyt finniä muistuttava paise. välillä siitä on selvästi vuotanut jotain. se paise on osaksi reiän päällä ja kipeä. ollaan...
  14. M

    onko yksityisellä puolella puheterapeutteja? tarttis ny semmosta.

    tyttö ei osaa sanoa ärrää. on 6v. ollaan päästy kunnallisella puolella 2x vuoden aikana käymään siellä ja ollaan saatu vaan jotain harjotuksia kotio. munkanssani se harjottelu ei onnistu,eikä myöskään mun hermoni kestä sitä. valitettavasti näin. kunnalliselle jotkut pääsee viikottain...
  15. M

    onko yksityisellä puolella puheterapeutteja? tarttis ny semmosta.

    tyttö ei osaa sanoa ärrää. on 6v. ollaan päästy kunnallisella puolella 2x vuoden aikana käymään siellä ja ollaan saatu vaan jotain harjotuksia kotio. munkanssani se harjottelu ei onnistu,eikä myöskään mun hermoni kestä sitä. valitettavasti näin. kunnalliselle jotkut pääsee viikottain...
  16. M

    epäonnistunut hiustenvärjäys...

    värjäsin illalla hiukset tummaksi,mutta jostainsyystä tuohon eteen hiusrajaan ei sitten oo tarttunu väri. on aika tyhmän näköistä. oli mulla tummat ennenkin,mutta kolme astetta vaaleemmat,tän siis huomaa. onnistuuko korjaus ihan vaan niin,et ostan purkin samaa väriä ja heitän noille ei väriä...
  17. M

    Onnistuuko ammattikorkeessa opiskelu jos on työelämässä?

    onko siellä mahdollista saada tutkinto tehtyä jos melkein täyspäiväisesti töissä? kartoitan tässä mahdollisuuksia..
  18. M

    myydäänkö prismassa brion junarataa?

    tai sokoksella.
  19. M

    mua ahdistaa jos oon jouluna töissä :(

    vielä ei tiedetä työvuoroja niin pitkälle,mutta on pelko persuksissa että napsahtaa mulle työvuoro. ollaan aina kokoonnuttu tänne meille juhlimaan joulua ja myös pukki on käynyt. mites te ootte joulua juhlineet jotka on töissä? lapset on 2v 3v ja 6v ja ne odottaa joulua jo nyt. ois ihana olla...
  20. M

    mikäs tällänen avonin yms. vastaavien tavoin markkinoitava ruoanvalmistusjuttu on?

    kaveriani lähestyttiin,että jos eräs tulis sen luo laittaan ruokaa näillä välineillä ja sais sitten niitä ostaa. jotain ilman rasvaa ja kasviksia kypsennetään ilman vettä.

Yhteistyössä