Hakutulokset

  1. M

    Olitteko yllättyneet että Porvoon ampuja on

    Ja paskat. Miun mummihhiin sanoi aikanaan ku äitin synttäreillä oli mukana myös kaks romani tyttöä, et niil tytöillä oli koko porukan parhaat käytöstavat. Miun ukki on myöny talonsa romanimiehelle joskus 60-luvun lopulla ja rahansa sai ja romanimiehen pojan poika möi sit talon eteenpäin joku...
  2. M

    Olitteko yllättyneet että Porvoon ampuja on

    Samoin. Ekax tuli mieleen moottoripyöräjengiläiset, jotka on joutunu turvautuu autoon.
  3. M

    PYYKINPESUSTA,PERHEET JOISSA USEEMPI LAPSI...

    Mulla on noita vuoria. Onneks on pyykkikorit keksitty myös puhtaiden vaatteiden varalle. 2+3 henkee, 7kg kone ja pyykkiä tulee 3-10 koneellista per viikko. Eli välillä laiskuus iskee ja ei saa pestyksi ja sitten taas pitää kiriä kiinni. Toisaalta pyyhkeet ja lakanat voi pistää pesun jälkeen...
  4. M

    Jasmin, Adessa, Ellen vai Natalia

    Nataliasta tulee mieleen se 70-luvun elokuva jossa samanniminen lehmä seikkaili itärajan molemmin puolin. Ellen ok, vaikka tykkäisin itse enempi Eleanorista. Jasmin ei nappaa eikä Adessa. Mieluummin Lilja tai muu kukkanen. Ade alkuisista tykkäisin Adeliinasta, mut se onkin sit mummonimi ja...
  5. M

    OLENKO TEIDÄN MIELESTÄ?

    Normaali painoinen. Ei sitä painoa kannata niin hirveesti miettiä, jos ei oo oikeesti terveyden kannalta liikaa tai liian vähän.
  6. M

    Chihu pojalle nimi?

    Charlie Chaplin. Olis ainakin samat alut kuin chihussa.
  7. M

    Onko esikouluikäisen pojan sopivaa pitää muumivaatteita?

    Mun mielestä voi. Mut minähän kuljen itsekkin muumi-puseroissa. Lasta voidaan kiusata ihan mistä tahansa, jos sopiva kiusaaja löytyy.
  8. M

    paljonko on äö:nne?

    Joskus muinoin yksillä messuilla ois voinu tehdä mensan testin ja mullakin oli suunnitelmissa käydä se tekasemassa. Mut voi hitto kun en löytänyt sitä testauspaikkaa sieltä messusekamelskasta. :laugh: :laugh: Eli eiköhä tuo jotain kerro. Suuntaa antavissa testeissä (yhdessä oli n.150...
  9. M

    Voihan MyLittlepony!

    Kantsis ehken "pestä" hoitoaineella ja sitten kammata. Ja sälöiksi menneet suortuvat kannattaa leikata. Ei noitten nykyajan lelujen kutrit kestä siistinä montaa viikkoa.
  10. M

    Päivitetty kaikki palstailijat lista

    Saa laittaa vaikka, harvoin kirjoittelenkin.
  11. M

    G: Oletko mielestäsi älykäs?

    Toisinaan olen, toisinaan sitten taas en. On musta sanottu, että oon pelottavan älykäs ja sanottu myös, että oon v***n tyhmä. Riippuu vissiin planeettojen välisistä asennoista tai auringonpilkuista. Tällä ikää ei voi enää sanoa, että eiks se riitä et on söpö. Mensaan tuskin jäseneksi pääsisin.
  12. M

    Pitääkö miehen/vaimon rakastaa uusperheen toisen puolison lapsia?

    Kyllä minä noita ukon pentuja rakastan, en varmaan samalla tavalla kuin jos oisivat omia. Rakkautta ei voi pakottaa, mut kyllä sydämensä voi pitää avoimena. Eikä sen rakkauden tarvii samanlaista olla kuin omiin lapsiin. Minusta se hyväksyntä, huolehtiminen, helliminen, välittäminen on rakkautta...
  13. M

    "Joko tuo mies panee sua kohta tai mä otan turpaani."

    Minä tulkitsen niin, että tanssittaja on havainnut tuijottelijan katselevan tanssitettavaansa sillä silmällä (=himoiten) jatanssittajaa agressiivisesti (= haluaa motata kuvittelemansa kilpailijan eli tanssittajan kanveesiin). Tanssittaja kertoo havaintonsa tanssitettavalle. En kyllä kuvittelis...
  14. M

    Lasten sukkahousuongelma

    Eli huushollissa tyttölapsi jolla lyhyet kintut ja isohkot jalkaterät. Jos teräosa sopiva niin sukkahousun makkaroita jää ja jos housuosa about sopiva niin sukkaosan terät rikkoontuu aika äkkiä. Onko kellekkään sattunut "vahingossa" vastaan epäkelpoja sukkahousumerkkejä joissa ois lyhyet lahkeet...
  15. M

    pitääkö mun osallistua miehen lasten joululahjojen kustannuksiin???

    Ap. Eihän miehen exä oo sun lapselle minkään lajin perheenjäsen, sillä on turha selitellä et kun ei kuitenkaan osta mun lapselle niin enpä osta mieheni lapsille. Minä oon sen verran veemäinen äitipuoli, että saatan antaa lapsille pikkasen rahaa et voivat ostaa pienemmille sisaruspuolille(siis...
  16. M

    pitääkö mun osallistua miehen lasten joululahjojen kustannuksiin???

    Ei kun ostat omat lahjat miehes lapsille. Niin minä ainakin teen. Ja nehän on sun lapses sisaruksia.
  17. M

    Uusperhe ongelmia! Tai exä on hullu ;)

    Siis ei osallistu mitenkään kustannuksiin? Hei Hoi. Mitäs ne elarit on? Ja ne ihan aikuisten oikeesti määräytyy maksukyvyn mukaan. Ukon exä on nollamaksuluokassa ja raha tulee yhteiskunnalta. Vaikka etävanhemmalla ois pätäkkää mitä pistää näihin lapsiinsa niin ainakaan minä en oo lisää...
  18. M

    gallup: Yö vai Dingo parempi?

    Yö. Se oli rakkautta ensi kuulemalta silloin ööö...n. 25 vuotta sitten. Parilla Yön keikalla olen tällä vuosituhannellakin käynyt.
  19. M

    MITÄ TOIVOT JOULULAHJAKSI?

    Lumikenkiä, pari kirjaa ja Lakka-konvehteja. Ja et ei tartteis hoitaa kaikkia joulun ajan kotitöitä yksin omin kätösin.
  20. M

    Kenellä pyykin kuivauskaappi?

    On käytössä. Hyvät puolet: ei kuluta vaatteita, kenkiäkin on kuivattu, samoin ulkona kastuneita vaatteita(ja veteen tippunu kännykkä). Parempi kuin kuivausrumpu. Huonoja puolia ei oikeastaan ole. Meillä on sattuneesta syystä (uusperhe ja alunperin miehen huusholli, eikä ihan kaikkee oo ajatellu)...

Yhteistyössä