Hakutulokset

  1. K

    10kk NUKKUMISESTA

    Millä saisin pojan päiväunet pidemmiksi tai vähennettyä niitä..Alan olemaan jo EPÄTOIVOINEN.. Meillä herätään 7-8 aikoja,ekoille unille jo 9.30-10 nukkuu VAIN JA AINOASTAAN ULKONA tunnin,nukahtaa nopeesti vaunuihin.sitten ruoka 11-11.30 no pari tuntia hereillä ja alkaa väsykiukku toiset unet...
  2. K

    9kk silmätulehdus

    Pojalla on silmätulehsus,luomi punoittaa ja vähän rähmii.Saatiin silmätipat jotka aloitettiin eilen.Kuinkahan pian niiden pitäis tehota??Pojulla on ahdas kyynelkanava.oli monta kuukautta vuotamatta/rähmimättä,nyt alkoi taas
  3. K

    Kuinka monet päikkärit ,reilu 8kk???

    Meidän poika on 8,5kk ja nukkuu yhä 4 päikärit!Jossain vaiheessa mentiin kolmilla,mutta nyt kun yölliset heräilyt ovat alkaneet niin ollaan päivisin väsyneempiä..Poitsu on nukkunut vajaat 2 vkoa omassa punkassaan ja ilman yösyöttöjä.Nukahtaa kyllä sinne hyvin ja nukkuukin yleensä 2-3 asti.sitten...
  4. K

    HUUTONETISTÄ(taas)

    Sunnuntaina sulkeutunut mun voittava huuto ja VIELÄKÄÄN ei myyjästä kuulunut mitään vaikka olen meiliä laittanut useaan otteeseen.sivuillakaan ei lue mitään että olis matkoilla tms.kyllä ottaa kupoliin,kun en tiiä että alkaisko katteeleen pojalle jotain toista haalaria...
  5. K

    Lapsen elatuksesta

    Miehen 17 vuotias tyttö muutti äidilleen,asui sitä ennen 3 vuotta isällään(meidän kanssa siis),heillä on yhteishuoltajuus.Nyt kuitenkin ex koko ajan kiristää että jollet maksa sitä ja sitä niin hän hakee elareita.Mieheni ei ole saanut elareita 3 vuoteen latin latia.Ex perustelee asiaa sillä että...
  6. K

    Kannattaako ostaa?

    Meillä on 6 kk poika,kannattaako ostaa vk pukua syksyksi kun ei tod näk vielä ulkona möyri hiekkiksellä tai maassa?Meillä on fleece ja vanuhaalarit.
  7. K

    Baby björn rintareppu

    Paljonkohan viittis laittaa hinnaks repusta?, on muutaman kerran käytetty kun poika ei siinä oo viihtyny, sellaisella pepitaruutu kuosilla reppu on.Hakuisin vaan päästä eroon vauvatavaroista ettei jäis nurkkiin kuleksimaan=)
  8. K

    Loman laskeminen;auttakaa:)

    Auttakaa nyt tyhmää..kuinka paljon saan ens kesänä lomaa jos olen ä loman perään 2 kk hoitovapaalla ja menen helmikuun alussa töihin??.lomaa kertyy siis 2,5 pv/KK
  9. K

    BRITAXIN Multitech

    Onko hyvä istuin?Oon aivan pihalla millainen istuin kaukalon jälkeen??Kaveri suositteli tuota, oli vaan saanu aika huonot arvostelut jossain testissä
  10. K

    TYHMÄ KYSYMYS MASUTUUBISTA

    Siis kun tämmöinen maalainen meni sen tilaamaan..niin laitetaanko se housujen päälle vai osittain alle, ja farkkujen nappi auki vai miten??Tosin mulla ei mahaa hirveesti oo vielä 15+5 viikot, mutta neuvoisko joku tyhmää ettei menis ihan hukkaan investointi :laugh: :laugh:
  11. K

    MITÄ TÄÄ ON???

    Maanantaina alkoi menkat, siis tuli tippa jotain rusehtavaa vuotoo.Tiistaina sitten enemmänkin,luulin että nyt menkat todella alkaa.Ke ja to ja pe ei juuri mitään , pärjäsin pikkuhousunsuojalla.No tänään sitten taas veristä vuotoo siis taas kai menkat??ÄRSYTTÄVÄÄ!!
  12. K

    Mitä ruokaa possun suikaleista??

    Pää lyö Taas :laugh: aivan tyhjää mitä ruokaa tekis
  13. K

    Kokemuksia Fertinovasta

    Lukisin mielelläni kokemuksia tästä lapsttomuusklinikasta.Olemme menossa sinne maaliskuussa.Yritystä on reilu 1,5v takana.Kummastakaan ei ole löytynyt vikaa, clomit syöty ja kierto säännöllinen, ei apuja. Munajohdinten aukiolotutkimusta ei ole minulle tehty, luultavastikkin se tehdäään sielä
  14. K

    EILISET SATUHÄÄT

    Katsoiko kukaan??Olihan pari toki nuori ja pika pikaa menivät naimisiin,MUTTA voi tsiisus mitä patatlaiskoja taivaanrannanmaalareita!Odottivat että kaikki tehdään heidän puolestaan.Ei huolta huomisesta ei mist.ään tulevaisuudesta
  15. K

    Mä en jaksa tätä..

    Nyt ollaan edetty sen verran, että ollaan viety miehen simppatesti ja mun verikokeet...tuloksia odotellessa siis.Mä haluan ne omatkin verikokeiden tulokset kirjallisena ,koska olen menossa sitten tämän jälkeen YKSITYISELLE niiden kanssa.Tälle lääkärille joka ne kokeet määräsi julkisella , en...
  16. K

    KUKA OSAISI AUTTAA

    Taas yksi uneton yö takana.Rinnat kipeenä , tietäen että kohta taas menkat alkaa,vaikka vastahan ne olivat. Meillä on siis semmoinen tilanne, että minä olen 34 ja mieheni 39,hänellä on yksi lapsi ennestään.Yritystä on takana vuosi,ilman yhtään haamua". Keväällä kävin gynellä ja hän sanoi...
  17. K

    NINA MIKKOSEN BLOGI

    HOH HOO,nyt on tämä vuoden äiti, perustanut oikein oman blogin iltasanomien sivuille :kieh: :kieh: Taitaa vaan olla niin että eräs TTA" kirjoittaa nuo kirjoitukset
  18. K

    MIEHEN EX

    Meillä on uusioperhe, siis minä ja mieheni ja hänen 14 v tyttärensä.Äiti jätti perheensä toisen miehen takia . Lapsi halusi jäädä isälleen asumaan. Minä tulen lapsen kanssa hyvin juttuun ja sekös korpeaa tätä ex vaimoa!Viimeksi tänään kun likka tuli äidiltään, hän kertoi äitinsä haukkuneen...
  19. K

    Broilerilasagne

    Tekasin tossa broilerilasagnen valmiiks paistoa varten :p En oo aikasemmin tehny,mutta ihan omasta päästä" sovelsin. Juustonmakuinen currykastike ja sitten laitoin sitä ja broilerikuutioita sekä paprikaa lasagnelevyjen väliin. Kastike oi ainakin namia,kun laitoin siihen mustaa...
  20. K

    Tuntuuko kenestäkään tältä

    Vauvaa on yritetty vuosi..eikä mitään oo kuulunu.Gyne sanoi että kaikki on päällisin puolin kunnossa.. Tuntuu että PÄÄ HAJOAA näistä kaikista pahoista ajatuksista!En koe olevani NAINEN ,kun mulla ei oo perhettä.Mietin että että MIKÄ sitten pitää parisuhteeni kasassa jossei lapsia tule. Välillä...

Yhteistyössä