NINA MIKKOSEN BLOGI

mitä väliä sillä on jos joku tahtoo kirjoittaa omia mielipiteitään?? kaikilla on kai oikeus siihen??? |O |O

Mua ottaa niin helvetisti tääl palstalla kaaliin kun kaikkee mitä joku jossain ja kuka missäkin on kirjoittaanu riepotellaan, ihmetellään ja syleksitään.. |O |O |O


Helvata, antaisitte kaikkien kukkien kukkia. :flower: :flower:
 
Minä ainakin aion Ninan blogia lukea, mielenkiintoinen henkilö joka uskaltaa sanoa oman mielipiteensä. Monesta asiasta olenkin hänen kanssaan samaa mieltä.

Tässä vielä osoite

http://blogit.iltasanomat.fi/suoratsanat/
 
vieras
hienoa!saadaan vali(s)tusta ihan blogin muodossa kun ohjelmaa ei tulekaan. =) kyllä mä varmasti kehityn ihmisenä paremmaksi kun otan kunnon pitkän oppimäärän mikkosen ohjeita ja suoristan elämäni niiden viitoittamaan suuntaan.Mikkoset Suomen kuninkaallisiksi!!!
 
vieras
Luin ihan mielenkiinnosta tuon blogin ensimmäisen kirjoituksen ja olen aivan varma,että Nina itse on sen kirjoittanut.Seuraa niin hyvin nimittäin jo ohjelman avausjaksossa nähtyä ajatuksenvirtaa,joka vain luettelee ovelia,jykeviä lauseita muka-verbaalista-lahjakkuutta-osoittavan sanailun värittämänä.Ei perustele mitään vaan toteaa osittain jopa irrallisia lauseita jonossa ja kutsuu tätä tuotosta sitten kirjoitukseksi ja jopa mielipiteeksi.Eniten mua rouvassa ärsyttää juuri tuo,että ei ymmärrä perustella mitään eikä osaa ilmasta itseään johdonmukaisesti ja sitten väittää,että muut ovat jopa tyhmiä kun eivät elä kuten hän.En mä ainakaan edes pystyis elämään tuollaisten katkonaisten ajatusten kanssa..
 
Outoa mitenkä lähes kaikki kommentoijat tuolla mikkosen sivulla, ainakin yhdessä artikkelissa, lähes järjestäen tahallisesti? ymmärsivät Mikkosta väärin.

Viimeinen kappale oli ihan selkeä, pitää olla jonkinlainen bias että tuon voi ymmärtää väärin.

"Mistä lähtien ikä on ollut kahden ihmisen välisen kemian syttymiseen määräävin tekijä? Jos puolisosi alkaa henkisesti tai ruumiillisesti muistuttaa vanhempaasi tai sisarustasi, onko sinun tyydyttävä jarruttelemaan elämäniloasi ja -nälkääsi?"

Eli että toisella on ikää ei saa olla esteenä parisuhteelle, tai että olet etsimässä uutta kumppania joka on vanhempi niin hänen ikä ei ole este (jarruta) elämäniloasi.
 
vieras
Minullakin väistämättä tuli mieleen että eiköhän se ole Timo Torsti Antero jonka mielipiteitä vaimo peesailee. Mene ja tiedä,toki jokaisella saa olla mielipiteensä.;) Jotenkin vain jäänyt kukkumaan tämä (hieman aiheesta poiketen) "tehdään show jota isännöi Timo T.A., tunnarissa vilisee Timo T.A.N kuvia ja T.T.A kutsuu ohjelmaansa vieraita keskustelemaan T.T.A:sta".
 
Sini
Olen täysin samaa mieltä Ninan kanssa siitä että lapsilla on hyvä olla kotona, ja ehkä parempikin. Itse jäisin niin pitkäksi aikaa kotiin kun lapsi sitä tarvitsee tai kun pääsee kouluun. Oman kokemuksen myötä ja sen mitä on muilta ihmisiltä kuullut. Nykypäivänä kaikki on alkanu menee niin uskomattomaks paskan puhumiseks et olen ylpeä kun joku avaa suunsa ja puhuu siitä kaikkien puolesta. Itse en ikipäivänä pystyisi luottamaan siihen että lastani hoidettaisiin hyvin tai että häntä ei sorrettaisi. Niin paljon on tullut ilmi asioita kun lapsille on tehty pahaa, syrjitty ja jopa pahoinpidelty. Ja kuka sellaista haluaa omalle kullanmurulle? Ei kukaan. Kotiäiteydessä ei ole mitään pahaa ja suosittelen sitä myös itsekkin kaikille. Jos lapsia tekee niin hoida ne myös. Tietenki se nostattaa kohua että sosiaalinen elämä kärsii sun muuta paskaa, itte oon kotona ollu siihen asti että kouluun pääsin eikä musta sen kummallisempi tullu, tasapainonen ja normaali suomalainen ihminen. Samaa voi verrata sairaanhoitoon, perkele ne siellä mitään osaa ketään hoitaa, pillerii naamaan ja sänkyyn sidotaan ettei vaa ole ittellä liikaa töitä.
Kuullut myös omalta äidiltä joka on lastenhoitaja että kollegat "rääkää" lapsia sillä ettei vaihdeta vaippoja heti ja käyttäydytään lapsia kohtaa todella tylysti. Äidit sitten kotona ihmettelee ko mukulan perse o punanen ko tomaatti saatana.. On se kumma ettei ihmisellä ole nykypäivänä kunnolla järkeä päässä.
Nina puhuu kaikkien niiden puolesta jotka tietää mitä se on.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Sini:
Olen täysin samaa mieltä Ninan kanssa siitä että lapsilla on hyvä olla kotona, ja ehkä parempikin. Itse jäisin niin pitkäksi aikaa kotiin kun lapsi sitä tarvitsee tai kun pääsee kouluun. Oman kokemuksen myötä ja sen mitä on muilta ihmisiltä kuullut. Nykypäivänä kaikki on alkanu menee niin uskomattomaks paskan puhumiseks et olen ylpeä kun joku avaa suunsa ja puhuu siitä kaikkien puolesta. Itse en ikipäivänä pystyisi luottamaan siihen että lastani hoidettaisiin hyvin tai että häntä ei sorrettaisi. Niin paljon on tullut ilmi asioita kun lapsille on tehty pahaa, syrjitty ja jopa pahoinpidelty. Ja kuka sellaista haluaa omalle kullanmurulle? Ei kukaan. Kotiäiteydessä ei ole mitään pahaa ja suosittelen sitä myös itsekkin kaikille. Jos lapsia tekee niin hoida ne myös. Tietenki se nostattaa kohua että sosiaalinen elämä kärsii sun muuta paskaa, itte oon kotona ollu siihen asti että kouluun pääsin eikä musta sen kummallisempi tullu, tasapainonen ja normaali suomalainen ihminen. Samaa voi verrata sairaanhoitoon, perkele ne siellä mitään osaa ketään hoitaa, pillerii naamaan ja sänkyyn sidotaan ettei vaa ole ittellä liikaa töitä.
Kuullut myös omalta äidiltä joka on lastenhoitaja että kollegat "rääkää" lapsia sillä ettei vaihdeta vaippoja heti ja käyttäydytään lapsia kohtaa todella tylysti. Äidit sitten kotona ihmettelee ko mukulan perse o punanen ko tomaatti saatana.. On se kumma ettei ihmisellä ole nykypäivänä kunnolla järkeä päässä.
Nina puhuu kaikkien niiden puolesta jotka tietää mitä se on.
:LOL: tasapainoinen ja normaali suomalainen ihminen? Ja todella sivistynyt myös, kirjoitustyylistä päätellen...

 
"mirka"
Hahahhahahahaha lol luuseri ei kestänyt kritiikkiä ja poisti bloginsa. On siinäkin ämmä. Ei siinä mitään kaikilla mielipiteensä, mutta niiden ilmaiseminen, yleiset käytöstavat, asioiden tutkiminen monelta eri kannalta yms. on tältä muijalta päässyt unohtumaan. Sanoo vaan ettei lapset voi omia mielipiteitään omia ja että vanhempien on puhuttava ja ajateltava heidän puolestaan, ehkä se on osittain näinkin, mutta kyllä lapsi siitä asti kun on puhumaan oppinut niin osaa sanoa onko päiväkodissa kivaa ku on ihania hoitajia, paljon kavereita, uusia leluja ja aktiviteetteja ja muuta kivaa, vai haluaako istua kotona aina saman naaman edessä aina samojen lelujen kanssa ja tutustumatta niin helposti ja niin moniin elinikuiseen ystävään. On varmasti näitäkin lapsia, jotka ovat todella ujoja ja syrjäytyneitä jo syntyessään tai muuten vaan eivät pidä päiväkotielämästä, mutta tän muijan pitäis kuitenkin muistaa että jokainen lapsi on erilainen ja että ei pidä yleistää kaikkia Suomen tai maailman (en ole varma mistä mittakaavasta puhui) lapsia.

Ja sitten tämä ruotsalais juttu. Se oli silkkaa rasismia, onkohan nykyään siihenkin puuttuva jokin laki? Toivon Ninan itse lukevan näitä keskusteluja ja tajuavan miksi osa saattavat suhtautua niin negatiivisesti. Sillä tuo on naurettavaa ja tulee ensimmäiseksi mieleen, että on tynnyrissä kasvanut (liekö johtunut kotikasvatuksesta) kun ei mitään tapojakaan osaa .::D


Kiitos ja anteeksi.
Mirka
 

Yhteistyössä