Hakutulokset

  1. Malina

    Miten te liikutte?

    Vuoden ympäri stepperiä + ylävartalon voimaharjoittelua. / 3krt/vk Kävelylenkkejä vaihtelevilla sykkeillä. / 1-3krt/vk Syksyllä ja alkukesästä juoksu/hölkkä-kävely. /3-5krt/vk Olis tarkoitus piiiitkän tauon jälkeen aloittaa astanga, myöhemmin baletti tai balletone. 1,5-2,5h/vk Vesijumppaa...
  2. Malina

    Treenipino??

    Heh, eihän näillä helteillä kukaan liikkumalla jaksa hikoilla. [no vitsivitsi]. itse oleilin mökillä ja siellä ei tullut liikuttua.. mistähän johtui. varmaa niistä yli 30asteisista säistä ja pikkuisesta lämpöilystä. Tänään aloitin taas treenit.. Sitä tulikin sitten het puolitoista tuntia...
  3. Malina

    Kiloklubilaiset

    Kiloklubi tsemppaa tasapainottamaan syömisen 2,5-3,5 tunnin välein, näin napostelua olisi mahdollisesti helpommin hallita. Itse lisää AP ja L väliin yhden välipalan.. Oon päättänyt syödä vatsani täyteen n. 3tunnin välein jos vain mahdollista. Kiloklubin liikunta juttu on hyvä, koska se ei...
  4. Malina

    Ruokapäiväkirja pinoa?

    Lähtiskö joku ruokapäiväkirjan pitoon.. Yksin en viitsi pinottaa, mutta jos sais keskustelua aikaiseksi, kun edes silloin tällöin merkkailis syöntejä. Itse pidän ruokapäiväkirjaa kiloklubissa, mutta kun se on priva, niin ei siitä saa mitään palautetta. Ei määriä välttämättä tartte kirjottaa...
  5. Malina

    Treenipino??

    Olisko innostusta. Voitas kirjoitella treeniviikosta ja arkiliikunnasta.. :wave:
  6. Malina

    Stepperissä kipeytyy selkä??

    Mä vedän aina raskaimmalla.. Toisinaan/aikoinaan mullakin kipeytyi selkä.. Mutta veikkaan tosissaan, että kyse on ryhdistä. Muista vetää vatsalihakset sisään ja työntää olkapäät taakse. Pitäs auttaa. :wave:
  7. Malina

    Stepperi

    :D Mä aloitin myös pitkän tauon jälkeen treenaamisen, kun polvi taas kantaa. :whistle: 2-3h/vk aba menee twistillä ja wawella. Love It. [Kausittaista treenausta stepperillä vuodesta -97. Eh ja muuten on pysynyt peppu hyvässä kunnossa, vaikka välillä ollut kuukausienkin taukoja]...
  8. Malina

    Tanssi raskauden aikana

    Baletista voin sanoa, että mun valmentaja oli raskaana, kun piti tanssi tunteja ja tanssi vielä * oopperassakin, vielä kuudennella kuulla. :heart: Eli voi tanssia, ohjaaja osaa kertoa mitä liikkeitä et voi tehdä ja neuvoa vastaavan liikkeen tilalle. =)
  9. Malina

    vesijuoksua raskaana?

    Vesijumppaakin voi raskaana vetää melkein loppuun saakka. :wave:
  10. Malina

    crosstrainer + raskaus = turvallista?

    ei ole kokemusta, mutta jos raskaana ollessa voi lenkkeilläkin suht huoletta, niin en usko, että crossille olis estettä myöskään.
  11. Malina

    onko popcornit yhtä lihottavia kuin sipsit??

    Ei mikään ruoka ole lihottavaa. Kyse on määrästä, minkä syöt. Terveellisyyshän on sitten toinen juttu.
  12. Malina

    Kannattaako venähtänyttä nilkkaa näyttää lääkärille?

    Tarvitsee, jos haluat kuulla lääkäriltä, että nilkkasi on venähtänyt. [Oletetaan, että olet varma, että nilkkasin tosiaankin on "vain" venähtänyt]. Jos tiedät tämän kertomatta, niin eipä se lääkäri voi tehdä asialle mitään. Hoito ohjeet löydät vaikka netistä.
  13. Malina

    PMS masennus....

    Yritä tehdä jotain, vaikka "pakolla". Käy kävelyllä, tee kotitöitä, tapaa joku tuttava.. Jos saat jonkin askareen alkuun, voi olla että fiilis paranee. Mutta huonone se ei ainakaan. Kyllä se siitä. Kun tietää, että ohimenevää.
  14. Malina

    Saako loukkaantua jos lapsi ei saa 1-vuotislahjaa isovahemmilta

    Mutta johdonmukaisuus on hyvä asia. Enemmän se lapsi pettyy, jos joka toinen vuosi tulee jotain ja joka toinen vuosi ei. Kun oppii ettei tule, niin sen voi sitten "sivuuttaa".
  15. Malina

    Saako loukkaantua jos lapsi ei saa 1-vuotislahjaa isovahemmilta

    Ei mun mielestä kannata moisesta loukkaantua. Lahja annetaan vapaasta tahdosta. Toki se on lapselle varmaankin tärkeää. Mutta olisiko tämä sellainen paikka, jossa olisi hyvä opettaa lapselle muutakin kuin materian arvo? Muistaminen kortin muodossa kuitenkin kertoo, että isovanhemmat välittävät.
  16. Malina

    Mikä inttinaisissa ahdistaa? Muita intin käyneitä naispuolisia?

    Onko sulla tietoakaan siitä mitä armeijassa tehdään? Ja mitä siihen "koulutukseen" kuuluu?
  17. Malina

    kitinää taas..

    tylsyys?? hän voi myös kaivata seuraa ja jututtamista.
  18. Malina

    Hiilaridieetti

    :hug: Tsemppiä.
  19. Malina

    Mikä inttinaisissa ahdistaa? Muita intin käyneitä naispuolisia?

    Ei mitään negaa ole tullut kyseisestä kokemuksesta. Noh joo, useimmiten kavereita huvittaa se, että itse kävin intissä kääntymässä ja mun kavereissa (miespuolisissa) on B-miehiä, sairauden vuoksi intistä "evättyjä", totaalikieltäytyjiä ja sivareita. (Osa toki sitten alikessuja ja...
  20. Malina

    Kiloklubilaiset

    Se on hyvinkin totta, että "karmivat" totuudet paljastuu kiloklubissa. Ja tulee todellakin mieitittyä niitä ohimennen syötyjä keksejä.. Mulla loppui ruuanlaiton yhteydessä tapahtuva napostelu aivan täysin. Oon kyllä ollutki tosi tunnollinen merkkaillessani.. Kaksi sipsiäkään ei unohdu, jos...

Yhteistyössä