Hakutulokset

  1. O

    G: Perheeseen tulossa neljäs lapsi, kokemuksia!

    Meille on tulossa neljäs lapsi, jonka "hankkimista" olemme pohtineet jonkin aikaa. Toki raskautuminen oli päätöksen jälkeen ehkä liiankin helppoa. Nuorin lapsi on nyt 1v.ja risat eli toivoimme suht pientä ikäeroa pienimmille... Kertokaas kokemuksia asiasta. Se nyt ainakin on selvää, että...
  2. O

    G: minkä ikäisinä/ kokoisina polkupyörän turvaistuimeen? HYVÄ KYPÄRÄ pienelle?

    Meillä on 7 kk ikäinen isokokoinen poika, 75 cm ja 9,5 kg jo 6 kk iässä. Hän istuu jo hieman ilman tukea, mutta pallo on yhä pepun alla jonniiin verran. :D Milloin olette istuttaneet vauvan turvaistuimeen pyörässä? Vaikuttanee toki tuo koko/ istumiskyky/ istuimen malli?? Meillä tuo...
  3. O

    Noin ½-vuotiaan nukkuminen ja muukin "toiminta"! Galluppia!:))

    Vaikka tuolla onkin 8 kk ikäisestä kysymys, niin kysynpä silti. 1) Miten ja missä yöt nukutaan? 2) Liikkuuko vauva? 3) Onko hampaita? Vaikuttiko ruokahaluun? 4) Monetko päiväunet nukutaan ja onko helle vaikuttanut asiaan? 5) Kuinka kauan vauva jaksaa valvoa yhtä soittoa? 6)...
  4. O

    KANTOLIINASTA KOKEMUKSIA?

    Ajattelin ostaa kolmannelle pojallemme kantoliinan. Tuntuu, että olisi ihanaa pitää häntä (kenties kuopustamme) paljon lähellä ja kesällä olisi kiva tehdä pojan kanssa pihatöitä jne. Tilaan kantoliinan netistä. Suositelkaa!! :D Minulla ei kokemusta ja tarjonta runsasta... kiitos vinkeistä.
  5. O

    Galluppia pukkaa! Kannattaa vastata!

    Galluppikaisa iskee jälleen. 1. Oletko avioliitossa + ikäsi? 2. Koulutuksesi taso? 3. Onko sinulla vakituinen työpaikka? 4. Montako lasta sinulla on ja montako haluaisit? 5. Automerkkisi eli millä ajat? 6. Miehesi sotilasarvo? 7. Omistatko omakotitalon? 8. Jos omistat, minkäkokoinen...
  6. O

    G: synnytysten kestot? Kokemuksia!

    Odotan kolmatta lastamme ja kovasti mietityttää synnytys... Olen kuullut ja lukenut, että synnytykset olisivat kestoiltaan joka kerta lyhyempiä. Tätä toisaalta tietysti toivonkin... Kertokaa omia kokemuksianne, kiitos! Eli kuinka kauan olet synnyttänyt lapsiasi? Toki yhdenkin lapsen...
  7. O

    G: TIETOA TAI KOKEMUSTA KILPIRAUHASEN ONGELMISTA RASKAUDEN AIKANA?

    Hei, Laitoin saman kysymyksen tuonne odotuspuolelle, mutta pääsen niin harvoin koneelle, että kysynpä asiaa täältäkin, jos joku tietäisi tai voisi kertoa tietojaan/ kokemuksiaan... Olen raskaana, huomenna rv. 16+0. Minulla on koko ajan ollut ongelmaa kilpirauhasen vajaatoiminnan arvojen...
  8. O

    G: TIETOA TAI KOKEMUSTA KILPIRAUHASEN ONGELMISTA RASKAUDEN AIKANA?

    Hei, Olen raskaana, huomenna rv. 16+0. Minulla on koko ajan ollut ongelmaa kilpirauhasen vajaatoiminnan arvojen kanssa. Arvot olivat jo ennen raskautta pielessä (mikä olisi neuvolantäti/ kätilön mielestä pitänyt estää raskautumisen...) ja koko tämän raskausajan enemmän tai vähemmän...
  9. O

    G: Millaiset vaunut mielestänne kannattaa hankkia?

    Hei asiantuntijat! Meille on tulossa 3. lapsi. Ainoa isompi hankinta on vaunut. Meillä on laadukkaat rattaat, Emmaljunga Hiker -merkkiset, tosin 7 v. vanhat, mutta HYVÄT. Emme siis tarvitse rattaita emmekä yhdistelmiä. Turvakaukalokin löytyy. (Britax) Vaunut pitäisi hankkia, koska ne ovat...
  10. O

    G: Milloin etova olo ja ILTApahoinvointi loppuu?

    Hei! Olen nyt 4. kertaa raskaana, mutta viimeisimmästä raskaudesta on aikaa jo noin 5 v. Eli siis kuopuksemme täyttää talvella 5 v. Meillä on yksi keskenmeno rv. 11+6 ja esikoinen on nyt yli 7 v. Olen siis jo totaalisesti unohtanut nämä pahoinvointiasiat. :ashamed: Raskausviikkoja on nyt...

Yhteistyössä