Hakutulokset

  1. V

    Raskauteni on myrkkyä minulle!!!

    nyt meni hermot! en käsitä enää mitä voin tehdä, tai mikä auttaisi... Olen rv 29+1, ja hemppa on 87. Olen ihan sairaan väsynyt ja uupunut...kaikkea on kokeiltu, mutta hemppa laskee vaan. No, minulle todettin keliakia ja B12- vitamiinin puutos, mikä selittää matalan hemoglobiinin. Sain paria...
  2. V

    voihan koiruus...

    Meillä on puolivuotias uroskoira, joka on aivan ihana! Mutta... koira on alkanut käyttäytyä miestäni kohtaan todella oudosti. Kaikki alkoi pari kuukautta sitten sillä, että koira kävi pissaamassa mieheni kengille. Lasten ja minun kengät hän jätti rauhaan, ei vahingossakaan lirahtanut niihin...
  3. V

    Lasten nukkumaanmeno...

    Vanhemmat, neuvokaa ja kertokaa omia kokemuksia ja antakaa vinkkejä! Hermothan tässä menee! Lapseni, 5- ja 3- vuotiaat eivät millään ala nukkumaan kun aika on. Tätä on yhtäkkiä jatkunut noin vuoden verran. Kun laitan heidät petiin, niin he saattavat valvoa 1- 1 1/2 h sen jälkeen kun aika...
  4. V

    miehen omituinen ehdotus

    Haluaisin hieman mielipiteitä ja tietää onko jollain samantyylisiä kokemuksia... Eli, olemme uusperhe, ja keskustelimme nykyisen avopuolisoni kanssa naimisiinmenosta, yleensä siitä että millaiset häät pidettäisiin, ja puheemme kääntyi päiväkirjoihin. Kerroin miehelleni että olen säästänyt...

Yhteistyössä