Hakutulokset

  1. P

    Adoptiolista

    PANPULA: N42/M34, lapsettomuustausta, hoidot loppuivat toukokuussa 2010 tuloksettomina (1 raskaus, joka kesti 4kk, joka sitten keskeytettiin lapsen 18-trisomian vuoksi), neuvonnat käynnissä Pelalla, aikomuksena Venäjä-adoptio.
  2. P

    Adoptiota harkitsevien/alkutaipaleella olevien oma topic.

    Ilmottaudunpa minäkin tänne adoptiopuolelle =) Ollaan isännän kanssa tämän vuoden tammikuusta lähtien käyty neuvonnassa, niitä takana nyt 3 + kesäkuussa oli jo kotikäyntikin. On vähän epäselvää vielä miten monta kertaa neuvontaa on, nyt on kotitehtävänä adoptiolapsen tausta ja kirje...
  3. P

    Adoptiota harkitsevien/alkutaipaleella olevien oma topic.

    Hei! Aloitamme mieheni kanssa adoptioneuvonnan tammikuussa. Tarkoituksena olisi kv-adoptio. Ikäni puolesta kotimaan adoptio on poissuljettu. Meillä on lapsettomuustausta, hoidot on läpikäyty ja tultu se tie päätökseen. Nyt kysyisinkin, kun olemme ajatelleet adoptiota Filippiineiltä...
  4. P

    PAS ja onnistuminen

    Heips! Vuoden 2009 tammikuulla aloitettiin hoidot. Ekassa ivf-hoidossa saatiin 4 hedelmöittynyttä munasolua, tuoresiirrossa siirrettiin kaksi, tulos nega. PAS- siirrossa sulatettiin 2 jäljelle jäänyttä, joista selvisi vaan toinen siirtoon, tulos nega. Toinen ivf-hoito tuotti 11...
  5. P

    Gastroskiisi

    Heipä hei Mä meen heti omaan kuulumisiin, ja ne eivät ole mukavia. Lapsivesipunktion tulokset kun tulivat, elämäni romahti, niin myös mieheni. Lvp:n tulos oli 18-trisomia. Oli tehtävä elämämme raskain päätös, aikaa ei ollut paljoa, koska viikkoja oli jo 20 koossa. Lääkäri suositteli...
  6. P

    Gastroskiisi

    Heissan !! Olipas kiva tulla tänne katsomaan, että onko keskustelua käyty sillä aikaa kun en ole ehtinyt käymään sivulla, ja huomata että täällähän odotellaan ihan selvästi mun kuulumisia. =) No niin, lvp:ssa tuli käytyä ja ihan turhaan jännitin koko operaatiota. Neulan pisto ei...
  7. P

    Gastroskiisi

    moikka minto! Kiitos tsempeistä, mukava jutustella ja jakaa tunteitaan sellaisten kanssa jotka ymmärtää tilanteen. Me asutaan etelä-pohjanmaalla, lähellä Seinäjokea. Seinäjoen keskussairaalassa käydään tarkemmissa tutkimuksissa, ja kun synnytyksen aika tulee niin sitten Tampereelle...
  8. P

    Gastroskiisi

    Heips minto ja Kipalo, ja muutkin! Meillä oli ensimmäinen neuvolalääkäri viime viikolla, ja kun kerrottiin isännän kanssa gastroskiisista lääkäri pahoitteli pahoittelemisesta päästyään ja sanoi että on vaarallinen ja puhui jopa raskauden keskeyttämisestä... Kun ultrasi, kysyin että miltä...
  9. P

    Gastroskiisi

    Saimme juuri mieheni kanssa tietää pari päivää sitten, että odotan gastroskiisi lasta. Menossa rv 12. Olisi mukava vaihtaa ajatuksia jonkun samassa tilanteessa olevan kanssa.
  10. P

    HCG, millaisia arvoja teillä on ollut alkion siirron jälkeen varhaisraskaudessa?

    Olen lukenut näitä sivuja ahkerasti. Ja ajattelin laittaa omat hcg-lukemat nyt tänne. IVF-hoitoja takana ja elämäni ensimmäistä kertaa plussasin (olen jo 40-v) 9.7. Eikä plussa ollut edes haalea :) Nyt VL:n ollessa kesälomalla, oon suurkuluttanut apteekin raskaustestejä :D On pitänyt...

Yhteistyössä