Hakutulokset

  1. Moonbride

    Hajusteeton ja väriaineeton kasvovoide

    Suositelkaapa edullisia, mielellään markettitavaraa olevia hajusteettomia ja mielellään väriaineettomia kasvorasvoja :) Iho ei kestä noita aineita, täytyisi löytää joku hyvä. Plussaa muukin "luonnollisuus".
  2. Moonbride

    Kissan pissanäytteen tutkimisen hinta

    Paljonko siis yleensä maksaa, kun kissan virtsanäyte viedään tutkittavaksi? Jos näyte on otettu kotona. Kissalta hoidettu virtsakivet ja -tulehdus, nyt pitäisi viedä kontrollinäyte ja aloin miettimään, maksaako se. Kellään tietoa? :)
  3. Moonbride

    Aikuislukio ja ylioppilasjuhlat

    Järjestääkö aikuislukiolaiset yleensä ylioppilasjuhlat kirjoitettuaan niinkuin normaalilukiolaiset? Entä käykö etälukiolaiset koululla hakemassa lakin? Juhlaanhan ei ole pakko osallistua? Nyt joku kertokaa! :)
  4. Moonbride

    Siivousrutiininne

    Miten siivoat, mitä siivoat ja kuinka usein? Mitä teet päivittäin, mitä viikoittain? Mitä teet ehkä kerran vuodessa? Etsin tässä siivousinspiraatiota... Paljon on jo tehty mutta paljon tekemättä. Kertokaa! :)
  5. Moonbride

    Sinkkipasta arpiin

    Auttaako? Paljon maksaa apteekissa?
  6. Moonbride

    Voiko liittyä viereisen kaupungin seurankuntaan?

    Jos siis haluaa liittyä esim. Vapaakirkkoon, eikä sellaista omalla paikkakunnalla ole, liitytäänkö silloin lähimmän kaupungin seurakuntaan? Ilmeisesti juu?
  7. Moonbride

    Oulun lapsettomuuspolin lääkärit

    Millaisia nuo lääkärit tuolla ovat? Laurenin olen tavannut ja oli mukava, mutta nyt hermostuttaa seuraava käynti, kun ei tiedä kuka lääkäri on. Kertokaas OYS:sin hoitolaiset noista muista lääkäreistä! :)
  8. Moonbride

    Onko Emmerdale jäänyt tauolle?

    Vai miksi sitä ei tuu :O
  9. Moonbride

    Oulun seudun kuumeilijat!

    Onko täällä muita Oululaisia tai Oulun seutulaisia kuumeilijoita? Ajattelin pistää pinon pystyyn, kun itse Oulussa asustelen. :) Meillä yritystä takana kaksi vuotta, ensimmäinen lapsi toiveissa ja kuume on kova. Onko meitä muita? :wave:
  10. Moonbride

    Nutrilett viiden päivän tehostartti

    Onko kellään kokemuksia tuosta? Putosiko paino, kuinka paljon? Jatkoitko tuon viiden päivän jälkeen nutrausta? Aiotko kokeilla uudestaan?
  11. Moonbride

    Nutrilett viiden päivän tehostartti

    Onko kellään kokemuksia tuosta? Putosiko paino, kuinka paljon? Jatkoitko tuon viiden päivän jälkeen nutrausta? Aiotko kokeilla uudestaan? Tuli väärälle puolelle, anteeksi... Saa poistaa!! :wave:
  12. Moonbride

    Uskovaiset! Mihin uskontokuntaan kuulutte?

    Kertokaas, ja mitkä on kyseisen uskonnon hyvät ja huonot puolet? :) Itse en kuulu mihinkään, mutta olen miettinyt asiaa, en vain ole vielä löytänyt sopivaa seurakuntaa. Kertokaa, jos saisin teiltä vähän apua. :wave:
  13. Moonbride

    Adoptio ja tulevan vanhemman mielenterveysongelmat

    Osaako kukaan sanoa, millainen tausta on este adoptiolle? Itselläni on takana rankka nuoruus ja lapsuus ja nyt kaiken päälle vielä lapsettomuus, ja tahtoisin tietää, onko taustani este saada edes adoptiolla lapsi. Olen siis asunut nuorisokodissa ja sairastan kaksisuuntaista mielialahäiriötä...
  14. Moonbride

    Pco ja laihdutus

    Pco:ta sairastavat, miten olette onnistuneet laihduttamaan? Itselläni on ylipainoa ja sain lapsettomuuspolilta ohjeen laihduttaa ennen hoitoja, mutta paino ei vain tipu. : / Mietityttää tuo Metformiini kun moni on saanut sillä tuloksia aikaan, mutta miksi minulle ei edes ehdotettu sitä? Onko...
  15. Moonbride

    Etanaseerumi

    Kukaan kokeillut? Toimiiko raskausarpiin ja aknearpiin?
  16. Moonbride

    G: Millaisia vaatteita yleensä käytät?

    :attn:
  17. Moonbride

    Helvata tätä karvan ja pölyn määrää!

    Kuinka te saatte pidettyä kodin puhtaana kun on lemmikkieläimiä? Tämä karvan määrä on ihan järkyttävä :kieh:
  18. Moonbride

    Kuntopyöräily

    Te joilla pyörä on, kauanko yleensä poljette kerralla ja kuinka useasti?
  19. Moonbride

    Sinkkivoide arpiin

    Auttaako oikeasti aknearpiin? Kannattaako ostaa?
  20. Moonbride

    Akne

    Voiko lääkäri määrätä mitään akneen jos yrittää vauvaa? Iho todella huonossa kunnossa, johtuu varmaan pco:sta ja hormoneista, joten auttaako siihen sitten mikään. Puhdistus ym kunnossa, finnejä satelee silti koko ajan. Mitään e-pillereitä en aio aloittaa. Onko muita lääkkeitä ollut kenelläkään?

Yhteistyössä