Hakutulokset

  1. Äippä-82

    5-vuotiaan "hörpöttäminen"

    Olen 5-v ja 7kk tyttöjen äiti. Huolenani on nyt jo pidempään jatkunut esikoisen hörpöttäminen. Hän tekeytyy kuin ei kuulisi mitään vaikkei kuulossa ole mitään. Keskustellessa hänen kanssaan, sanottuani mitä vain hän ensin kysyy ai mitä? ja seuraavana sanoo perässä sanomani sanat. Mistä johtuu?
  2. Äippä-82

    Mammat kokkolan lähiseuduilta

    täällä pipsan kaveri äippä-82,lapset 07/03 poika ja 06/06 tyttö,olin silloisessa tapaamisessa hesessä!itellä ei konetta joten harvaksesltaa pääsee kirjoitteleen!vähän on tylsää ku päivät ollaan tytön kans kahestaan,poika on perhepäivähoidossa ja isäntä aloitti kurssit. BB:tä on tullut nyt...
  3. Äippä-82

    päivää

    eka kerran täälä kirjoittelen,olin silloisessa tapaamisessa hesessä, pipsan kaveri siis. lapset 07/03 poika ja 06/06 tyttö..en paljon pysty tänne kirjoitteleen ku ei vielä omaa konette omista,sillon tällöin... tulee tuo BB:tä jonkin verran seurattua joo.. tylsää on päivisin ku vanhin lapsista on...
  4. Äippä-82

    Montako lasta alle 30v?

    24 vuotias ja 2 muksua
  5. Äippä-82

    ystäviä nurmosta

    :attn: :attn: :wave:
  6. Äippä-82

    ystäviä nurmosta

    Me ei asuta keskustassa...et sivummalla asutaan joenrannan vieres=)
  7. Äippä-82

    06-alueen äitejä?

    Täällä kans äippä 06 alueelta ! Muksut tyttö-05 & poika-02 :wave:
  8. Äippä-82

    2005

    19.4-05 tyttö B)
  9. Äippä-82

    nyt etsitään...

    :laugh: :laugh: :laugh:
  10. Äippä-82

    Nurmon Hyllykalliolta uusia tuttavia :)?

    Me asutaan kans nurmos keskustan lähellä :wave: Muksut iältään poika 4 v & tyttö 1 v. Ja poika olis kaveria vailla =) & myös tyttökin
  11. Äippä-82

    Ikäsi ja lasten lukumäärä?

    olen 24 vuotias ja kaks lasta -02 & -05 syntyneet
  12. Äippä-82

    -05 syntyneet

    tyttö 19.4-05 ja nurmosta ollaan :)
  13. Äippä-82

    ystäviä nurmosta

    Missä "muumilaakso" on :D ?
  14. Äippä-82

    Entäs äitejä, joilla lapset 2002 ja 2005??

    Meillä poika 4/02 & tyttö 4/05
  15. Äippä-82

    no äitejä joiden muksut vm 2004 ja 2005

    Kuopus Tyttö 4/05<br><br>
  16. Äippä-82

    ystäviä nurmosta

    Olen 24 vuotias kahden 4/02 & 4/05 syntyneiden muksujen äippä. Haluaisin löytää muksuille kavereita & itelle myös samalla seuraa/kaveria. Täälä maalla missä me asutaan niin ei oikein ole muita lapsia ja jos on niin ne on paljon vanhempia ku meidän muksut. Nyt ku kesäkin on tulos niin olis niin...
  17. Äippä-82

    Onko nurmon haalin lähettyviltä nuoria äitejä?

    Eikö ketään :'( :ashamed:
  18. Äippä-82

    meilikavereita 02 tai 05 syntyneiden lapsien äideistä

    Meillä on syntynyt 4/02 poika ja tyttö 4/05. Just ku löytyy melki saman ikäisiä lapsukaisia niin sit asutaan kaukana :/ .
  19. Äippä-82

    etsin ystävää pino

    Kahden lapsen äiti etelä-pohjanmaalta. Lapset syntyneet poika 4/02 & tyttö 4/05. Saa laittaa viestiä :p

Yhteistyössä