Nurmon Hyllykalliolta uusia tuttavia :)?

Olen 3v rauhallisen pojan ja 1/2 v piiperotytön äiti Hyllykalliolta. Löytyisikö uutta kaveriperhettä, etenkin pojalle kaipaisin kaveria, kun uudet tuttavaperheet ovat kovin tyttövoittoisia ;), autoleikkeihin poika tuntuu välillä kaipaavan miehistä näkökulmaa ;D

Olen ulkoilusta pitävä äiti, mies paljon töissä, joten mukava olisi kyläillä lähistöllä asuvien kanssa puolin ja toisin. Hoitovapaalle aion jäädä vielä toistaiseksi äippäloman loppuessa kesällä.

Otahan yhteyttä, mukavinta olisi tietty, jos itselläsi olisi hyvin samanikäiset tyttö ja poika :)!

-Pupsu
 
pillipiipari
MOI!
Asumme tässä Nurmon keskustassa... joten ei nyt tietty ihan mene tohon Hyllykallioon mistä lähinnä ystäviä etsit?
Meillä lapset poika 6v, tyttö 4v ja poika 1v.
otappa yhteyttä jos kiinnostuit, kerron perheestämme lisää.... ;)
 
ronppu
heippa!! asustelen lasteni kanssa tässä seinäjoen puolella, pohjan alueella, hyllykalliolle taitaa pari kilsaa olla matkaa... mulla on pojat 6v. ja 2v. ja kavereita vailla ollaan mekin, elikkäs kaikki seinäjoki-nurmo-lapua akselilla laittamaan mesellä viestiä, tai meiliä meille päin!! :flower: =) roNpp_u@hotmail.com
 
Hei!

Olin kokonaan unohtanut kesän tultua laittamani ilmoituksen, ja sattumalta etsin palstalta omia vanhoja viestejäni, kun huomasin saaneeni nämä.

Laitanpa uudelleen tämän nyt esille, josko joku teistä vastanneista olisi vielä kuulolla - tai joku uusikin tuttavuus. Eli lapset nyt vähän alle 4v poika ja reilu 1v tyttö :)...tuttuja palannut työelämään tai on muuttamassa pois, joten ilmoitus on yhä ajankohtainen!

Kannattaa laittaa yksityisviestiä, niitä tulee heti luettua kun näillä sivuilla käyn.

mukavaa alkanutta vuotta kaikille!

-pupsu :)
 

Yhteistyössä