Hakutulokset

  1. N

    vatsavaivat ja pulauttelu

    juu vaihdettiin jo eilen illalla takaisin semperiin. Vielä ei mitään eroa... toivottavasti pian helpottaa. Välillä tuntuu, että pojan vatsakin olis menny kovalle kun koittaa välillä naama punaisena ahertaa eikä mitään tule...
  2. N

    vatsavaivat ja pulauttelu

    Hei, kysyisin neuvoa... 2kk ikäinen poikamme sai vatsavaivoja kun vaihdoimme semper korvikkeen väliaikaisesti tutteliin. Samalla lisääntyi myös pulauttelu. Eilisen ja tämän päivän aikana pulautellut oikein kunnolla ja tänään syönyt todella vähän :( johtuuko tämä kaikki nyt siitä tuttelista ja...
  3. N

    2010 ELOKUISET IPANAT

    Heips... Mulla on ongelma... meidän pojan paino ei nouse... on taas ilmeisesti laskenut :( Pituutta on kyllä silmä määräsesti tullu mutta vaa´an mukaan paino on laskenut. Tarkottaako se että poika ei saa rinnoista tarpeeksi maitoa? Olen joutunut korviketta välillä antamaan kun oma ei ole...
  4. N

    2010 ELOKUISET IPANAT

    ...
  5. N

    2010 ELOKUISET IPANAT

    Olipa vaikee löytää tänne kun sivut on muuttunu :confused:tai sitten mä en vaan osaa käyttää näitä sivuja :headwall: Me ollaan oltu lauantaista asti kotona ja kaikki tuntuu olevan vieläkin opettelua... eikai sitä ensimmäisen kohdalla tässä vaiheessa muuta voikkaan odottaa... Tuntuuko teillä...
  6. N

    2010 ELOKUISET IPANAT

    Mulla poistetaan tikit tänään, onneksi! Kiristää kyllä kohtuudella. Jos iltapäivällä suuntais itsekkin ensimmäiselle vaunulenkille. Mielialat heittelee täälläkin! Kiukku puskee pintaan pienimmästäkin asiasta ja sen jälkeen tulee itku. Nyt lähden tikkien poistoon ja sen jälkeen hierontaan...
  7. N

    2010 ELOKUISET IPANAT

    Me voitaisiin jätkän kanssa tänne liittyä. Poika syntyi 17.8 paino 3420g ja pituus 50cm 41+4. Esikoinen. Kysyn teiltä kun en itse ole oikein varma... saako pojan kanssa jo ulkoilla? vai pitääkö odottaa että syntymä paino on tullut takaisin? Miten te muut, joille on tehty sektio, olette...
  8. N

    ***ELOKUISET 2010 ,MEIDÄN KUU !!! *** Jo 38 vauvaa syntynyt !!!

    Onnea vauvan saaneille! :flower: Oliko meille vauvaantuneille joku ryhmä?
  9. N

    ***ELOKUISET 2010 ,MEIDÄN KUU !!! *** Jo 38 vauvaa syntynyt !!!

    heido! meille syntyi poika tiistaina 17.8 todella pitkän päivän päätteeksi. tulin siis maanantaina osastolle käynnistykseen. Maanantaina ei tapahtunu asian hyväks mitään, niinkuin täällä jo kerroin. Tiistai aamulla käyrälle... pojan sykkeet piirsi aika inhottavaa kuvioo laskien välillä alle...
  10. N

    ***ELOKUISET 2010 ,MEIDÄN KUU !!! *** Jo 38 vauvaa syntynyt !!!

    iltaa! En teidän muiden kirjoituksia jaksa nyt alkaa lukemaan vaan teen sen paremmalla ajalla koska nyt kirjottelen puhelimella! ONNEA jokaiselle joka on nyyttinsä kainaloon jo saanut :heart: Me tulimme tänään aamulla osastolle kello kahdeksan.. Yhdeksän aikaan sain ensimmäisen kapselin...
  11. N

    ***ELOKUISET 2010 ,MEIDÄN KUU !!! *** Jo 38 vauvaa syntynyt !!!

    Jep jep, aamulla sitten mennään! ja kyllä jännittää :whistle: Kiitos onnen toivotuksista ne tuli tarpeeseen! Palailen toivottavasti loppu viikosta takas palstalle! Voikaa hyvin siihen asti! :heart: n11na ja Urho 41+2
  12. N

    ***ELOKUISET 2010 ,MEIDÄN KUU !!! *** Jo 38 vauvaa syntynyt !!!

    Onnea Hendu79 ja Chevanne :flower: vauvahaaveita Kiitos tsempeistä! Toivon todella, et menee nopeesti ja et synnytys lähtis melko nopeeta käyntiin!
  13. N

    ***ELOKUISET 2010 ,MEIDÄN KUU !!! *** Jo 38 vauvaa syntynyt !!!

    Onnea Nate :flower: Marlin Kyllä mäki täällä vielä olen muutamalla päivällä vähemmän 41+2. Eikä merkkiäkään. Huomenna on sitten eräpäivä eli käynnistys. Jännittää aivan hulluna kun ei yhtään tiedä mitä on edessä ja montako päivää joudutaan käynnistelemään... Toivon todella, että huomisen...
  14. N

    ***ELOKUISET 2010 ,MEIDÄN KUU !!! *** Jo 38 vauvaa syntynyt !!!

    äitivaan onnea! :flower:
  15. N

    ***ELOKUISET 2010 ,MEIDÄN KUU !!! *** Jo 38 vauvaa syntynyt !!!

    Hyvää lauantaita kaikille!
  16. N

    ***ELOKUISET 2010 ,MEIDÄN KUU !!! *** Jo 38 vauvaa syntynyt !!!

    Peppi78 ja AnQ onko teillä imetys onnistunut käynnistettyjen synnytysten jälkeen? Pohdittiin miehen kanssa, että mahdettaisko päästä jo maanantaina synnytykseen mentäessä perhehuoneeseen... sais rauhassa kipuilla... ettei tarttis osastolla olla muiden silmien alla? Kellään kokemusta?
  17. N

    ***ELOKUISET 2010 ,MEIDÄN KUU !!! *** Jo 38 vauvaa syntynyt !!!

    Katjuska-78 onnea! :flower:

Yhteistyössä