Hakutulokset

  1. T

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **MEIDÄN KUU!!**

    No niin tsemppia kaikille "kärvistelijöille" <3 Tulin vain pikaisesti kertomaan vauvauutiset, meille syntyi poika 28.10 52cm ja 3770g Synnytyskertomusta myöhemmin =)
  2. T

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **MEIDÄN KUU!!**

    No niin pari tuntia sitten meni vedet...palataan asiaan sitten kun on vauva uutisia :D
  3. T

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **MEIDÄN KUU!!**

    Anime upea sinun asenne ja onnea teille toivottavasti kaikki muu alka sujumaan mukavammin =) Jipsu ,mul ihan samat fiilikset, mul lauantaina yliaikaiskontrolli ja olisin nii toivonut luonnollista synnytysytä, mut varmast turha toivo...ja samoin täällä ylösnousu on ihan tuskaa Poikatyttö...
  4. T

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **MEIDÄN KUU!!**

    Kyl on hiljentynyt...täällä edelleen yhdes kasas ja ei mitää tuntemuksia et synnytys alkais... La koks eka yliaikais kontrolli...voi ku tää nyt lähtis itestää jo tulemaan... pelottaa jo et kui isokin tää jo on :[ Mä ajattelin purkaa sairaalakassin...auttaisko se =D=D Olis kiva päästä jo...
  5. T

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **MEIDÄN KUU!!**

    SP: miul vähä sama, kaveri sano et apua, onko tullu nii pal...mut sillee ystävällisesti =) ja miun esikoinen sanoo päivästä riippuen et äiti sie olet vALAS tai sit söpö pieni pallero *nauraa* Onkohan Anime jo tositoimis? mie niin toivoin et tänä yönä olis tullu lähtö...mut ei... palaillaan...
  6. T

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **MEIDÄN KUU!!**

    Hei mul tuli ekasta 31kg ja pois lähti 33kg alle puoles vuodes...nyt tullu 24kg =) ihanaa.... tää ei tee kyl elettäkään tullakseen, alan oleen aika väsynyt tähä olotilaan...olin parin lapsen kanssa täää shoppailemas kauppakeskukses ja 3 tunnin reissul kerran supisteli... plaah... Onnea...
  7. T

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **MEIDÄN KUU!!**

    Onnea taas vauvautuneille <3 täällä tilanne muuttuikin sitten taas eilisen neuvolakäynnin myötä =( Hemppa oli ekalla mittauksella 83 ja tokalla 89...ei laittaneet lähetettä...itseä rupes sit häiritsee ja soitin koks illalla.. ma sinne (ekassa synnytykses paljon parempi lähtö ja verta...
  8. T

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **MEIDÄN KUU!!**

    Crocus Tsemppiä... On se hienoa sanoa et kivut helpottaa sit pari viikkoa synnytyksen jälkeen ...kokeilis itse olla niillä päivänkin...mulla itellä sama fiilis sais tulla jo, alan oleen aika "kypsä"...esikoinen syntyi käynnistyksellä 38+5 ja oli 3990g...nyt mennään jo yli, hirvittää oikein...
  9. T

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **MEIDÄN KUU!!**

    Helikopteri se on hienoa ku porukka jaksaa aktiivisesti kirjoittaa =) Mie harkitsin sitä polikliinistä synnytystä (mulle ne ei kyl varmaa myöntäis sitä edes viime synnytyksen jälkeen) meillä vaan matkaa synnärille yli 50km, niin kai se on "pakko" osastolla "levätä* pari päivää.. viimeksi kun...
  10. T

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **MEIDÄN KUU!!**

    IMN mulla vähä sama fiilis...ekassa raskaudes munuaiskivut alkoi viikolta 20 ja jatkui loppuun asti, sit selkä kivut,kasvohalvaus ja raskausmyrkytys...tuntuu et nyt päässyt tosi "helpolla" =) Ja kaiken lisäksi "sika helppo" synnytys ja pari pussia verta 4 päivää synnytyksen jälkeen siihen...
  11. T

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **MEIDÄN KUU!!**

    Tsemppiä :hug:Sumppa83
  12. T

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **MEIDÄN KUU!!**

    Kiitos Tipitii75 ja sumppa83 tiedoista...yx elokuus synnyttänyt oli "päässy" kylppärii ku oli nii ahdasta...Mua ei ninkään ahdista siel ne kätilöt yms vaan siel osastolla olo...osa oli todella tylyjä viimeksi vaikka ekaa odotti..toivottavasti se yx mummeli on jo eläkkeellä =) Mulla oli...
  13. T

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **MEIDÄN KUU!!**

    Ai niin unohtui...Sumppa tervetuloa =) miulla laskettu aika 17.10 ja Koks paikkana...toista odotan.. En niin innoissani koks synnärinä, mut näillä mennää...otkos sie kuullut minkälainen tilanne koks tällä hetkellä? =)
  14. T

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **MEIDÄN KUU!!**

    IMNnii mielellää ku neuvois ni itel vähä sama ongelma, ei hajuakaa milloin lähteä... eka kans käynnistettiin...hassua miten pihalla voi olla vaik toinen tulos... Onnea taas kaikille vauvautuneille <3 Täällä moni stressannu painosta...esikoisesta tuli melkein 31kg, viimisen 1kk aikana...
  15. T

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **Syyskuussa**

    Onnittelut kaikille vauvatuneille <3 Paljon käyn edelleen lukemassa, mut kirjottaminen jäänyt... Tiistaina olin koks vauvan kokoarvios ku eka oli nii vaikea ja neiti ei ollut mikää pienikää 38+5 3990g ja 52cm) Lääkäri onneksi totesi et vauva kääntynyt takas raivotarjontaa ja on suht...
  16. T

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **Elokuussa**

    onnittelut stressihiirelle, toivottavasti kaikki hyvin :) paljon olen käynyt lukemassa,mut en ole jaksanut kirjoitella...ja vähän samaa tällä hetkellä et pitäis kaikkea tehdä mut ei jaksa/huvita.. Paniikki iskee, kun tajus et eihän tässä ole h-hetkeen enää paljoa jäljellä... Syystakki...
  17. T

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **Kesäkuussa**

    No niin täälläkin käyty rakenneultrassa ja yllätykseksi tulikin poikalupaus =) ja selvis syy siihenkin ettei liikkeet ole niin hyvin tuntunut...etuistukka,kun aiemmassa oli taka...on kyllä huima ero ... Kauhean yhteiustyökykyinen ei kyllä tuo maha asukki ollut...poikittain köllötteli vaan ja...
  18. T

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **Toukokuussa**

    No nythän täälläkin keskustelut vilkastunut, kun itsekin mietin pitäisikö loikata myös fb-ryhmään =) Noista sykkeistä vielä,eli täällä itsellä vahva tyttöolo ja sykkeet liikkuu siinä 138-149,saas nähdä miten käy =) Tuntuu tässä toisessa raskaudessa et siihen rakenneultraan on vielä...
  19. T

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **Toukokuussa**

    [B ]IMN[/B] siis tuo kela on kyllä välillä nii uskomaton laitos =( toivottavasti taistelu jää nyt sit kuitenkin tuohon... Kiitos kaikille kantoliina kertomuksista, nyt sen sit aion hommata, ainoa huoli et opinko solmimaan sen :laugh:

Yhteistyössä