Hakutulokset

  1. pampula-

    Miten päästä yli erosta?

    Miten pääsen yli erosta? Mies jätti vajaa kuukaus sitten, reilun viiden vuoden yhteiselon jälkeen. naimisissa ei oltu, mutta kolme pientä lasta löytyy. Sanoi ettei vain enää rakasta, joten parempi erota. Riitoja oli, kerran aikasemminkin meinattiin erota mutta saatiin asiat selvitettyä ja...
  2. pampula-

    Kun mies kertoo ettei enää rakasta.

    ..
  3. pampula-

    Kaksplus.fi kysyy: Minkä ikäisiä Robin-faneja teidän perheestänne löytyy?

    meillä fanittaa 2v ja 3v tytöt aivan älyttömästi! ja kyllä äitikin 23v tykkää :)
  4. pampula-

    Toimeentulo tuki.. helpp!!

    en mä kans ymmärrä miten sä voit saada sossusta rahaa jos sulla on joku säästötili johon olet säästänyt rahaa. tottakai ne käskee ekana käyttämään sun omat rahas loppuun ja sit ehkä kattoo tilannetta uudestaan.. tai sit täytyy olla tosi epäammattimainen sossu jos myöntää mitään apuja tollaselle...
  5. pampula-

    Äippäseuraa Hyvinkäältä

    laitoin sulle viestiä :)
  6. pampula-

    Kavereita Hyvinkäältä

    Moi! me asutaan tässä vehkojalla, ei oo kaukana hakalasta. ite oon 21v ja mun tytöt 2v ja 8kk. ollaan asuttu täällä vajaa vuos. laittele viestiä jos kiinnostaa :)
  7. pampula-

    Hyvinkää/Järvenpää hohoii?

    itse siis asun hyvinkäällä.. Ja eikö ketään ole... :(
  8. pampula-

    Hyvinkää/Järvenpää hohoii?

    Etsiskelen jälleen uusia tuttavuuksia, oisko hyvinkäällä tai järvenpäässä ketään? Itse olen 21v, minulla on marraskuussa 2v täyttävä tyttö sekä 5kk ikäinen tyttö. Toiveissa olisi että olisit sellainen ihminen, jolle voi soittaa ykskaks ja pyytää vaikka kahville! :) Plussaa tietty olis että...
  9. pampula-

    näkyykö rv 6+ ultralla mitään

    mä oli rv 6+ ultrassa ja ei siellä näkynyt kuin pienen pieni möykky.. toivottavasti sulle ei tullu keskenmeno! <3 ja toivottavsti pääset johonkin tarkistuttaa tilanteen!
  10. pampula-

    PCO:n vaikutus ulkonäköön. Vanhentaako PCO ulkonäköä?

    itse en ainakaan ole huomannut mitään kasvojen rupsahtamista tai vastaavaa, olen kyllä vielä todella nuori, mutta kuitenkin.
  11. pampula-

    Hyvinkää tai lähiseutu!!

    ketjun alkupuolella olin kirjoittanut että ollaan mäntsälästä, mutta ollaan muutettu joku aika sitte hyvinkäälle, eli minä 21v, tytöt kohta 2v ja toinen 4kk. seuraa kaivattais! :) asutaan vehkojalla. ottakaa yhteyttä! pikkumyy09@luukku.com tai yv:l! :)
  12. pampula-

    Hyvinkää + lähiympäristö

    Moi! täällä olis 21v äippä ja tytöt kohta 2v ja 3kk. :) muutettiin hyvinkäälle muutama kuukaus sitte ja olis kiva saada jutustelu seuraa yms yms :) laitahan viestiä jos kiinnostaa!
  13. pampula-

    ~~~~ hyvinkään & lähi alueen mammat ~~~~

    Meille syntyi 23.4 tyttö vauva RV 37+2, ihana on! spontaanisti alkoi eka supistuksiaa, käytiin sairaalassa, päästiin kotiin vielä, sitten yöllä alkoi kamala verenvuoto ja kiireesti takas sairaalaan jossa puhkas kalvot ja pieni syntyi :heart: painoa oli 2970g ja pituutta 49cm :flower: Onnea...
  14. pampula-

    Kavereita Hyvinkäältä:)

    Moi! me ollaan muuttamassa mäntsälästä ens kuun alussa hyvinkäälle, Vehkojalle. eli siis minä 21v, tyttö 1,5v, mies 23v ja masuasukki joka syntyy ens kuun alussa :) jos kiinnostaa tutustua niin ota yhteyttä!
  15. pampula-

    ~~~~ hyvinkään & lähi alueen mammat ~~~~

    Nti A, mites sun työt, miten oot jaksellu? Me päästään vihdoin muuttaa hyvinkäälle, ens kuun alusta!:heart: mietityttää vaan kun laskettu aika ei oo kaukana siitä, et pysynkö kasassa muuton ajan... Tota muuttoo on odotettu kun kuuta nousevaa, varsinkin kun meillä tässä nykysessä kämpässä on...
  16. pampula-

    Apua, pitääkö nyt lähteä päivystykseen?

    eikös valkoinen uloste ole ainoa ulosteen väri josta pitää huolestua?? eli sinuna lähtisin. tai ainakin soittaisin heti ja kysyisin!
  17. pampula-

    Carena Easy matkarattaiden käyttökokemuksia?

    meillä oli koko viime kesän käytössä ne carena easy hello kitty rattaat. mielestäni oli ihan ok:t, eivät maksaneet hirveitä ja oli ihan kivat työntää. olivat kokoaikaisessa käytössä. renkaat olivat mielestäni ihan hyvät myös, kestivät kovaakin menoa.
  18. pampula-

    M-kirjaimella alkavia tytön nimiä?

    Minttu <3
  19. pampula-

    ~~~~ hyvinkään & lähi alueen mammat ~~~~

    Millukka, voimia huomiselle! mitä käytännössä tarkottaa tuo sun tilantees? meinaan että ei oo kokemusta tosta lapsivesipunktiosta yms niin kyselen.. mulla alkaa olemaan jo aika tukalat oltavat päivittäin, vaikka viikkoja vasta 29+4. jos nostan jotain tai kävelen paljon niin supistelee ihan...
  20. pampula-

    Rv-pinoa tälle päivälle... :)

    27+0 tänään. selkään koskee ja kauhea närästys, sekä kamala väsymys huonosti nukuttujen öiden takia.. toinen tulossa.

Yhteistyössä