Hakutulokset

  1. pampula-

    Miten päästä yli erosta?

    Miten pääsen yli erosta? Mies jätti vajaa kuukaus sitten, reilun viiden vuoden yhteiselon jälkeen. naimisissa ei oltu, mutta kolme pientä lasta löytyy. Sanoi ettei vain enää rakasta, joten parempi erota. Riitoja oli, kerran aikasemminkin meinattiin erota mutta saatiin asiat selvitettyä ja...
  2. pampula-

    Kun mies kertoo ettei enää rakasta.

    ..
  3. pampula-

    Hyvinkää/Järvenpää hohoii?

    Etsiskelen jälleen uusia tuttavuuksia, oisko hyvinkäällä tai järvenpäässä ketään? Itse olen 21v, minulla on marraskuussa 2v täyttävä tyttö sekä 5kk ikäinen tyttö. Toiveissa olisi että olisit sellainen ihminen, jolle voi soittaa ykskaks ja pyytää vaikka kahville! :) Plussaa tietty olis että...
  4. pampula-

    Yöllä kamalia vatsakipuja sen jälkeen vatsa tyhjenee kokonaan, täh?

    Mulla tuli alkuraskaudessa 6+1 yöllä yhtäkkiä kamalia vatsakramppeja, huimas, vatsa meni totaalisen sekaisin ja tyhjeni kokonaan, sen jälkeen pyörryin matkalla makuuhuoneseen.. neuvolassa sanoi ettei hätää jos ei vuotoa tullut, no ei tullut ja nyt ollaan jo rv 21+4. no viime yönä mulla tuli...
  5. pampula-

    1v nukkunut huonosti monta viikkoa! apuja tarvitaan

    eli meidän neiti 1v1kk on ruvennut nukkumaan tosi huonosti, sekä päivällä että öisin. ennen nukkui väh. 2 päiväunet tiettyyn kellon aikaan, enää ei puhettakaan että nukkuisi kuin ehkä 1 unet.. no ei se mitään, mutta illalla ei rupee nukkumaan ei sitten millään yöunille, nyt jo toista viikkoa...
  6. pampula-

    Onko kinkkuja myynnissä vielä joulun jälkeen?

    eli myydäänkö joulukinkkuja vielä joulun jälkeen?
  7. pampula-

    onko kukaan yrittänyt ottaa yhteyttä klarnan asiakaspalveluun?

    eli onko kukaan yrittänyt ottaa yhteyttä sinne? jos on niin onko onnistunut? mä olen viime torstaista asti yrittänyt soittaa sekä laittaa sähköpostia mutta ei mitään vastauksia. tuntuu että ei sieltä kukaan edes aijo vastata, automaattinen ääni vaan sanoo puhelimessa välillä että "teemme...
  8. pampula-

    Mäntsälä/Järvenpää/Hyvinkää yms hohoi...?

    Olen 20v kohta 10kk ikäisen tytön äiti, ja kaipaisin kahvitteluseuraa itselleni ja tytölle olisi kiva saada leikkikavereita =) Toki myös kirje/meili ystävätkin olisivat tervetulleita :) Olen luonteeltani luotettava ja iloinen persoona. Perheeseen kuuluu myös isä, 22v, joka on päivät töissä...
  9. pampula-

    Mitä hiton ötököitä meillä on...

    meille on ilmestynyt viime viikon aikana jotain ihme ötököitä.. koitin googlettaa mutta en löytänyt vastaavia.. niitä sattuu aina silloin tällöin näkemään 1-3kpl. ei oo mitään ikkunasta lentäneitä tms. jos lattialle tippuu vaikka pieni leivän murunen niin hetken päästä siinä on yks sellanen...
  10. pampula-

    huuto.netin käyttäjistä..

    että mua naurattaa eräskin ihminen joka huus multa tytön vaatteita suht halvalla, yritti myydä niitä eteenpäin melkein heti ja kohteissa luki että uudenveroinen vaikka kaikki vaatteet oli tosi käytettyjä kahdella lapsella =) en mä ainakaan jaksais nähdä vaivaa huutaa mitään noin halpaa (kyse...
  11. pampula-

    mitä näistä vois leipoa?

    eli on kananmunia, kaakaojauhetta, 100g maustamatonta tuorejuustoo, jauhoja, leivinjauhetta, sokeria yms semmosia, persikoita ja appelsiineja.. eli mitä niistä vois tehä? joku helppo jos joku tietää/viitsii auttaa.. en haluais mitään tavallista kakkua.. kiitos paljon jos joku viitsii...
  12. pampula-

    Kastemekosta kysymys

    Voiko kastemekko olla joku muu kuin "tavallinen" pitkä malli? eli voiko olla tavallinen vauvan mekko joka on tietysti siisti ja siinä on pitsiä, mutta ei ole niin pitkä ja perinteinen? meidän neidillä huomenna ristiäiset ja mietittiin että onko kastemekon pakko olla tuo perinteinen.. hommattiin...
  13. pampula-

    Gluteenittomasta ruokavaliosta

    jos on gluteeniton ruokavalio, niin mitä mausteita voi käyttää muutakun tavallista suolaa? meillä on 16.1 ristiäiset ja muutamalla vieraalla on gluteeniton ruokavalio, ja mietin että mitä mausteita voi käyttää jauheliha/kana/kinkku ruokiin. tietääkö kukaan?
  14. pampula-

    pakastemansikoista

    multa jäi eilen illalla pöydälle pussi pakastemansikoita, voiko niitä enää käyttää? piti tehdä eilen kiisseli mutta en muistanut enää illalla kun mies oli nostanut ne mansikat tiskipöydältä leivinuunin (ei lämpimän) päälle kun keitti kahvia ja mansikat oli tiellä.. :D ei ne mun mielestä haise...
  15. pampula-

    mummi sairaalassa :/

    sain tänään tietää että mun mummi on joutunut sairaalaan vakavan keuhkokuumeen takia :/ tänään on vielä hänen syntymäpäivänsä.. soitin hälle ja kyselin vointia ja onnittelin, kuullosti tosi heikolta.. sanoi että lääkärit epäilee että vois olla possuflunssaakin.. :( jos se sitä on niin se on...
  16. pampula-

    laskettuun aikaan tasan 1 viikko :)

    toivon että tää pikkunen syntyis jo, rupee oleen niin hankalaa nukkuminen yms jo. mutta tiiän että syntyy sitten kun on siihen valmis =) taidan mennä nukkumaan, öitä kaikille :) :hug:
  17. pampula-

    Järvenpää, Mäntsälä, lähiseudut?

    oisko ketään lähinnä Järvenpäästä vaikka iltakahvi seuraksi tms? miehen kanssa tylsistytään joka ilta kahdestaan kotona olis kiva jos sais kavereita. :) :heart:
  18. pampula-

    masuasukki ei ole tänään liikkunut.. :(

    elikkä onko ihan normaalia että masuasukki ei ole liikkunut koko päivänä? olen rv 31+3 ja tähän mennessä olen kyllä joka päivä koko ajan tuntenut kovaa liikettä, paitsi tänään.. viime yönä tunsin edelliset liikkeet. ollaan miehen kanssa vähän huolissaan, turhaanko? nyt kun on viikonloppukin ni...
  19. pampula-

    äidiksi 2009

    heips kukkuu kaikille! nuoria jotka tulevat/ovat äitejä 2009? :) itsellä tänään rv 31+0 :) eli la ois marraskuun alussa:) kokemuksia/kuulumisia vauvan kanssa olemisesta tai odotuksesta olis kiva kuulla =) itsellä odotus mennyt hyvin, ei ole ollut mitään oireita. :)

Yhteistyössä