Hakutulokset

  1. W

    35+ Lapsettomat

    Hei rakkaat siskot! Olen mukana vaiheissanne ja käyn lukemassa säännöllisesti kuulumisianne. Meille syntyi 31.10. poika. Minä ainakin uskon ihmeisiin, sellainen nukkuu nyt vaunuissa päikkäreitään. Halaus teille kaikille ja kovasti tsemppiä!
  2. W

    Kymppilumitalven hoidoista plussanneet!

    Mä tunsin tän ketjun heti kodikseni, saanko liittyä? Mä olen roikkunut tuolla 35 ja risat-lapsettomien ketjussa aikaisemmin, ja nyt yllättäen plussasin ihan luomuna, kun odoteltiin ensimmäistä inssiä. Viides viikko pyörähti käyntiin, eli mielettömän alussa ollaan. Eka ultra on 11.3. Taitaa...
  3. W

    35+ Lapsettomat

    Nopeasti piipahdan töiden lomassa... :whistle: Suuret kiitokset kaikille onnitteluista! Varhaisultra on nyt buukattu maaliskuun alkuun, katotaan onko siellä mitään ja onko oikeassa paikassa... Ja Mullulle kamalasti paljon onnitteluja myös! :flower: Mulla on ihan hirmuiset...
  4. W

    35+ Lapsettomat

    Gravid. Raskaana. Niin luki eilen digitaalisessa testissä ja vahvisti sen, mitä jo kolmessa aikaisemmassa testipuikossa oli tuloksena. Mä en voi uskoa tätä. Ja mä en melkein uskalla kirjoittaa tätä. Ja mä en eilen meinannut uskaltaa heittää sitä testirepertuaaria roskiin, koska se olis jotenkin...
  5. W

    35+ Lapsettomat

    Kiitos kaikille myötätunnosta mun purkaukselle! Ootte ihania! :) Nopeasti oman tilanteen päivitys työn keskellä: meillä piti olla inssi tässä kierrossa, mutta ei stana päästy! Ei ollu aikoja! Nyt ei sit muuta, kuin odottelua, jos vaikka seuraavassa kierrossa onnistuis... Julkisella puolella...
  6. W

    35+ Lapsettomat

    Nyt hyppään suoraan omaan napaan ja vuodatan, sorry jo etukäteen... Meillä siis on vasta hoidot ihan alussa, ensi kuussa pitäisi olla eka inssi. Mutta kun mä olen jo nyt ihan väsynyt tähän touhuun!! En jaksais enää yhtään miettiä tätä asiaa, tulevia, mahdollisesti useita hoitoja, lääkkeitä...
  7. W

    35+ Lapsettomat

    Ihan nopeesti omaan napaan tuijotusta: Saatiin tuomio: mussa ei mitään vikaa, miehen siittiöt vähän kehnohkoja, mutta ei ihan toivottomia. Ens vuoden puolella aloitetaan inssiruljanssi hormoniavusteisena. Hormonit kuulemma lisää onnistumisen todennäköisyyttä, vaikka mun hormonitasot on ihan...
  8. W

    35+ Lapsettomat

    Tsemppiä Iines ihan hirmuisesti, ja tietysti muillekin piinailijoille tsempitykset! Me saadaan ensi viikolla kuulla tuomio, eli kaikki testit on nyt käyty läpi ja saadaan tietää, mitkä on seuraavat askeleet. Hieman jännittää, että ollaanko ihan toivoton tapaus vai olisko meillä jotain...
  9. W

    35+ Lapsettomat

    Voi Chloe, nyt tuli tippa linssiin! Ihana runo!
  10. W

    35+ Lapsettomat

    Tervetuloa minunkin puolesta kaikille uusille! Ja tsemppistä ihan älyttömästi piinailijoille! Tilannekatsaus meiltä: mun hormonitestit ovat valmistuneet, ja kaikki on kunnossa siltä osin. Olen menossa hysteroskopiaan, jossa hoidetaan myooma pois päiväjärjestyksestä. Hieman askarruttaa miehen...
  11. W

    35+ Lapsettomat

    Tsemppiä kaikille piinailijoille! :) Omasta tilanteesta sen verran, että kokeet on vasta niin alussa, että mitään hormonipitoisuuksia en ole saanut tietooni, mutta ultrassa näkyi myooma kohdun sisäpuolella, ja se saattaa vaikuttaa alkion kiinnittymiseen. Eli nyt olen menossa...
  12. W

    35+ Lapsettomat

    Onnea hirmuisesti Auringonkukka ja vilhelmiina!!! Peukut ja varpaat pystyssä, että kaikki menee hyvin. :)
  13. W

    35+ Lapsettomat

    Kiitos kaikille tervetulotoivotuksista! :) Etsiskelin tuossa vanhoja keskusteluja luontaishoidoista, ja pari lyhyttä löytyikin, mutta onko joku tässä ketjussa käyttänyt luontaishoitoja (akupunktio yms. ) lapsettomuuden hoidossa? Mä alan olla jo niin höynä tän asian suhteen, että olen valmis...
  14. W

    35+ Lapsettomat

    Päätin rekisteröityä vihdoinkin, olen tämän keskustelualueen vakilukija ollut jo pitkään, valitettavasti... Olen 35 v., mies vähän nuorempi ja yritystä takana jo reilu vuosi. Nyt olemme hiljattain päässeet alkututkimuksiin selvittääksemme missä vika. Tunnelmat ovat vaihdelleet alun...

Yhteistyössä