35+ Lapsettomat

Kiitos olette tosi ihania! :heart: Mutta yritän työntää jäitä hattuun. Onneksi mies on "jalat maassa" tyyppiä ja kehottaa vaan odottamaan tiistaihin. Toivottavasti silloin ei tuu kylmää suihkua niskaan... :$

pottu oikein antoisaa munisten kypsyttelyä keskiviikon punktioon! Testiviiva on haaleampi kuin kontrolliviiva, mutta mielestäni kyllä tarpeeksi selkeä... Parin vuoden takaisessa plussassa sain vain "roskishaamun" samantyyppisellä testillä (joka ei ollut mennyt vanhaksi!!! ), silloin vaan veritesti todisti plussan.

Chloe :heart: :hug: kiitos kaunis sanoistasi!! Niin ei kai se testi sitä HCG:tä keksinyt... mut ans kattoo nyt... Peukutan täysillä teidän onnistumista bd bd bd toivon niin piiniskamu että sulla pärähtää plussa testitikkuun ja että se pysyy kans!

Iines kiitos :flower: ja huh, päivitit jo listan... Tärisyttää nähdä tietonsa noin, heti listan kärjessä *epäuskoinen hymiö*

Villiheinä samoin kiitos onnitteluista! Kunhan tää vaan pysyis... Mullakin on lääkeaineallergiaa, mutta pistoslääkkeistä (Suprefact jarruna, ja stimulointina ollut Gonalia ja Puregonia) ei tullut mitään. Toivottavasti ei sullakaan!

Mullu pp12 - vielä kun jaksais tiistaihin...
 
Villiheinä, minulla ei tullut Pergoveriksestä muita oireita kuin yhtenä päivänä vähän enemmän turvotusta kuin muilla lääkkeillä, mutta se myös kasvatti rakkuloita nopeammin. Myös minä olen herkkä reagoimaan ja allerginen. Sekoittelu ei ollut ollenkaan vaikeaa ja ainakin minun saamassa pakkauksessa oli selkeät ohjeet. Olin varautunut muiden kommenttien perusteella kirvelyyn, mutta ei tuntunut missään. Toivottavasti lääke toimii sinulla hyvin.
 
:flower: :flower: Wäinö JA Mullu onnittelut :heart: :heart: ! :D :hug:

Kertoilen, että meillä(kin) raskaus sujuu viikko toisensa jälkeen ja oikein mainiosti voidaan, sekä äiti että ikiliikkuja Kultamuru =). Rakenneultrassa tammikuun lopulla näytti hyvältä kaikki, mitä ultralla nähdään. Luottavaisemmalla mielellä ollaan koko ajan enemmän ja varovasti aletaan kohta nauttiakin tästä raskaudesta :D.

Jännityksellä seuraan teidän hoitojanne ja piinailua... Jaksamisia ja tsemppiä itse kullekin! Kevätaurinko tuo valoa kaikkien elämään!

Auris ja Kultamuru 25+0
 
Tulin kurkistaan onko Chloen hermo pitänyt? Mikä muuten olo?

Auris :wave: kiva kuulla et kaikki on sujunut hyvin =)

Onkohan sarina vielä yhtenä kappaleena, vai onko jo käärö kainalossa tuhisemassa? Katselin et la on tällä viikolla.
 
Mullu ja Wäinö UPEETA!!!! Olipas ilosia uutisia!!! Ottakaa pitkä vaunu junaanne, ni mahdutaan me muutkin siihen!!!
(.) Piikitykset jatkuu. Kavereita oli muutama kehittynyt. Ei mitään suurta hyökkäystä, mutta ihan ok. Oikealla isoimmat 13mm,12mm ja 11mm+ muutama pienempi. Vasenta ei taaskaan saatu hyvin näkyyn. Yksi ainakin isompi. Vasuri olikin tosi kipee tutkittava, ei meinannu löytyä lainkaan. piikitykset jatkuu 200ky+ huomisesta alkaen Orgalutran. Toivtaan että eivät tyhjenis enne punktioo, joka todennäköisesti on maanantai. Vointi on ollu ihan hyvä, ainoo ongelma on mielettömät yöhikoilut. Viime yönäkin heräsin kaksi kertaa siihen, että uiskentelin sängyssä yltä päältä märkänä. Ilmeisesti hormoonitoiminta on tosi vilkasta, kun mulla ei ollut, edes sitä mummutauti piikkiä alussa!! Täytyy varmaan pukeutua uimapukuun ensiyönä!! Varaisko uimarenkaankin varmuudenvuoksi........=D
Ei muuta kuin lisää plussia tytöt!!!
 
Auris mukava kuulla tunnelmia siitä mitä meilläkin saattaa parhaimmillaan olla edessä. Hyvällä vireellä loppuun saakka!

Meriharakka, kasvattelun tulos näyttää hyvältä, kun sinulla on kuitenkin vielä monta päivää jäljellä ennen punktiota. Onpa kumma, että on niin hikoiluttanut yöllä. Pelastusliivit (-rintsikat?) saattaisi olla hyvä vaihtoehto nukkumiseen. :p

Täällä valmistaudutaan Pregnylin keihästykseen.
 
Täällähän on käyny plussatuulia! Wäinölle suuret onnittelut! Ja eiköhän tuo Mullu oo aika selvää kauraa. :) Onnea vaan molemmille!!!

Vähän aikaa kun on poissa, niin kaikenlaista on ehtiny tapahtumaa. Ei muuta kuin tsemppiä muniksien kasvatteluun ja punkteerauksiin kaikille joilla tilanne päällä!

Hyvä Iines että lekuri ottaa tosissaan ja saat apuja. Eiköhän se unirytmikin jossain vaiheessa sit normalisoidu, kun saat itsesi kuntoon.

Meillä ois sit huomenna lekurin aika, katsotaan nyt sit minkälaisilla hoidoilla lähdetään liikenteeseen. Toivottavasti jo seuraavaan kiertoon saadaan jotain konkreettista!
 
Auringonkukka ihana kuulla susta ja että menee niin hyvin! :heart: Reilusti voit nauttia täysillä raskaudesta. Tuhannet kiitokset onnitteluista!! :wave:

meriharakka onko öiset "kylvyt" vähentyneet? Follinäkymät kuulostaa hyvältä, ikävä vaan että vasen puoli oli niin hankala tutkittava. Tsemppiä piikitykseen - ja tähän plussajunaan mahtuu kyllä, pyydän sitä pysähtymään joka asemalla että pääsette kanssasiskot hyppäämään kyytiin!!!

Soulmama mitäs lekurissa selvisi? Heh, täällä sitä tosiaan ollaan "selvää kauraa" - kiitos sinullekin ku uskoit tähän plussaan ennemmin kuin me! :heart:

Chloe mitkä on tunnelmat? Aiotko ottaa "varaslähdön" testaamiseen? Peukutan täällä edelleen täysillä bd bd bd bd!!!

(.) Kyllä oli vaikee keskittyä työntekoon tänään... Ja kun klinikan soittoaika alkoi, ni muutaman ekan soittokerran aikana sieltä sai vain puhelinvastaajan :kieh: Mutta sitten! Plussaa kertoi veritestikin! HCG 1110. Mun piti vasiten kysyä tuota arvoa, ja nyt mietin että kuulinko sen tosiaan oikein.
Lääkemäärät jatkuu entisellään, samoin jatkan foolihappo-multivitamiinitabletin ottamista 1/päivä, ja sain myös luvan ottaa yhden rautatabletin per päivä C-vitamiinitabletin kera, kun mulla ei hemari mikään kovin hyvä yleensä ole. Tabuja siis riittää otettavaksi!
Ultra on 9.3., sinne asti pitää jännittää mitä masu pitääkään sisällään. Mielessä kummittelee myös parin vuoden takainen plussaus joka päättyi keskenmenoon, mut eihän tässä auta muu kuin etappi kerrallaan.

Mullu edelleen pää pyörällä rv 4 jotain?
 
lyhennetyllä listalla nyt hoidossa olevat ja hoitoa odottavat

alkuperäinen lista löytyy sivulta 83

Keskiviikko 17.2.

Chloe70 39/42..........1.ivf:n 2.pas........5.2. (19.2.)
Sinivatukka 40/37.....3.ivf................siirto 17.2. (testi 3.3.)
pottu70 39/41............3.ivf...................17.2.
Soulmama 36/39.......1.iui....................vko 7
meriharakka 36/37....2.ivf....................22.2.
Villiheinä 37/45..........3.ivf/icsi..............vko 8 tai 9
toivorikas-72 37/46...3.icsi:n 1.pas..... vko 8
Liisa34 35/35.............................ensikäynti helmikuussa
karmilla 35/40...................käyntiaika maaliskuun alussa
Iines-74 35/40...........2.ivf....................vko 10
wellamo 38/41.......... 1.ivf:n 3.pas.......huhtikuu
Susanna74 36...........3.ivf....................kevät
Miisamari 36/36.........4.icsi...................kevät
Vesiheinä 39/43........3.ivf....................toukokuu
Rosmariini -7435/36.. ivf/icsi................elokuu?
Cris 36v.....................4.icsi...................?
Sitronella 35/41........ 4.ivf....................?
Toivoja.......................2.ivf....................?
Nipsu72 37................ 2.ivf...................?
marigold 35/35..........2.ivf....................?
Marjaana71 37/34.....clomit
sela 40/38.................1.ivf keskeytetty

Plussanneet :heart:

Tikru70, tyttö syntyi 22.8.09.......... (3.ivf)
Maaria, poika syntyi 17.12.09........ (5.icsi)
Vaahtokarkki, tyttö syntyi 13.1.10 ..(3.icsi)
sarina13, LA 19.2.10...................... (1.ivf:n 1.pas)
talvikauris....................................... (1.ivf)
tiki-71, LA 24.5.10 (tuplat).............. (3.ivf)
vilhelmiina72 (tuplat)..(1.siirto luovutetuilla, taustalla 6 ivf:ää omilla)
Auringonkukka............................... (3.icsi)
tyhmäblondi73............................... (?1.ivf:n 1.pas)
idaliina, LA 13.7. ............................ (2.icsi)
Möhkö-72...................................... (1.ivf/icsi)
mileena......................................... (luomu)
Wäinö............................................(luomu, inssiä odotellessa)
Mullu..............................................(3.icsi:n 2.pas)

 
No nii, tuli vähän väliohjelmanumeroita...

Mullu nyt siis virallisesti mahtavat onnittelut :heart: Oli ihan pakko ottaa lista tähän taas näkyville, kun sain sut siirtää tonne alas.

Chloe :attn: huhuu, missä oot? Kai kaikki on hyvin eikä olo ole huonontunut? Entäs se testailu, joko oot alottanut?

Soulmama teillä oli tänään se lekuri, mites hommat lähtee eteneen?

*muok* mihin Vesiheinä on kadonnut? Entäs Liisa, onko teillä jo ollut se käynti (nimim.kysynyt sitä sata kertaa, mut kun ei muista :ashamed:
 
Täällä ollaan. Tein tänään kotitestin ja negaa näytti, huomenaamulla labraan. Toukokuussa ois näillä näkymin kolmas eli viimeinen IVF. Sitä jo ootellessa toivottelen tsemppiä kaikille piinistelijöille ja plussanneille ja kaikille muillekin.
 
Voi miten ihania uutisia tänne on tullu!!
Onnea tuhannesti Wäinö :flower: ja Mullu :flower: ihan mahtavaa ja toi Mullun HCG arvo kuulostaa hienolta!

Tervetuloa joukkoon Villiheinä Mulla oli nyt kolmannessa IVF:ssä Pergoveris uutena tulokkaana ja Puregon sen kanssa. Sekoittaminen on ihan helppoa, mut ainakin mun mahanahassa kirveli ihan sikana. Se voi kuitenkin olla yksilöllistä, joten ei kannata pelätä etukäteen =).
Missä on Chloe???
Sitten omaa napaa..
Viime perjantaina siis punktiossa saatiin 2 munasolua, lauantai aamusta klinikalta soitettiin että molemmat on hedelmöittynyt ja "nättejä".
Lupasivat ilmoitella jos tapahtuu muutoksia.
Maanantaina huomasin töissä ollessani, että klinikalta on soitettu. Olin varma, että peli on menetetty, mutta halusivatkin ilmoittaa että mukana ovat edelleen.
Tänään ei puhelin ole soinut, joten huomenna ilmeisesti siirto...
Pelottaa ja jännittää ihan hirveesti.

Mies oli lauantaina sitä mieltä, että ihan turhaan murehdin ja ei enää tartte murehtia kun kerran hedelmöittyivät :D niin no eihän siinä tarvinnut miettiä ja murehtia muuta kuin elävätkö su, ma, ti, ke ja sitten murehditaan kiinnittyykö vai ei.
Toisaalta mies pudotti aikamoisen pommin tuossa sunnuntaina. Hän sanoi miettineensä että jollei tästä hoidosta nyt onnistumista tule, pitäisikö meidän kokeilla lahjamunasoluhoitoa?!
Mä olin ihan äimänkäkenä, joskus vuos takaperin olen asiasta ohimennen sanonut, hän ei ollut kovin kiinnostunut, eikä mielestäni edes kuunnellut, ilmeisesti kuitenkin kuunteli.
No toivotaan nyt kuitenkin parasta tähdätään nyt siihen plussaan B)
Toivorikkaalle onnea oviksen pongailuun ja Iinekselle :hug: ihan siksi kun jaksat kaikkien kuulumisia kysellä ja listaa päivitellä.

 
Ja vielä kerran Mullu, :flower: verikokeiden vahvistuksista! =) Voin kuvitella, että päässä pyörii miljoona ajatusta!

Vesiheinä, tosi kökkö juttu toi nega.

Toivorikas, meillä on nyt sit samat bongailut edessä! Eli käytiin tänään lekurilla. Lekuri sanoi, että kun miehen siittiöitä kuitenkin oli niin paljon ja liikkuvuus hyvä, niin kokeillaan inssiä ensin. Sattui kierto olemaan melkein puolessa välissä, joten lekuri samalla ultrasi. No, siellähän näkyi 13 mm rakkula, joten nyt sit tikutetaan ja jos saadaan ovis tikulle, niin sitten kokeillaan inssiä luomuna jo tähän kiertoon! :eek: Huh, eli lähdettiin nyt sit vauhdilla. Mulla on aika hyvin ovikset tulleet, eli periaatteessa huomenna tai ylihuomenna vois olla. Kassotaan ny sit kuis käy...
 
Wäinö, onnea plussan johdosta :flower:

Samaten Mullulle isot onnittelut :flower:

Villiheinälle tervetuloa mukaan ja toivottavasti tämä hoitokerta tuottaa teille sen suuresti kaivatun tuloksen :)

Vesiheinälle jaksamista ja voimia uuteen yritykseen :hug:

Sinivatukalle tsemppiä siirtoon d :) b

Soulmama, hommat etenee, hienoa. Onnea oviksen metsästämiseen ja inssiin!

Chloe, missä mennään? Pidän sulle peukkuja ja varpaita ristissä.

(.) Tänne ei mitään uutta. Meneillään on DPO 11 luomukiertoa ja menkkoja odottelen loppuviikosta. Olemme menossa mökille vkonlopuksi ja ajatus menkoista ulkohuussiolosuhteissa pakkasella ei kyllä houkuttele, mutta mökillä on niin mukavaa oman kullan kanssa, että kyllä sitä pärjätään.

Mukavaa viikkoa ja tsemppiä meille kaikille!
 
Chloe, :hug: olen tosi pahoillani. Mutta en suostu luopumaan toivosta ennen pp14. Kaikki plussat eivät suinkaan näy vielä pp12. Vaikka totta on että suurin osa näkyy, mutta eivät kaikki (olen tutkaillut asiaa fertility friendin gallerioissa). Mutta tiedän että itsekin olisin tuossa vaiheessa lähes kaiken toivon menettänyt. JOtenkin ajattelen että jos se raskaus omalle kohdalle joskus sattuisi niin siinä ei olisi mitään epäselvää vaan vahva viiva ilmestyisi kolmessa sekunnissa jo pp10. ;) Mutta olen sun puolesta kyllä kovin suruissani, olisi jo ollut aika tärpätä...

Wäinölle ja Mullulle myös täältä isot onnittelut! Toivottavasti kaikki menee hyvin.

Ja kaikille vilkutuksia ja tsemppiä vaiheisiinne, olen hieman pudonnut kärryiltä kuka missäkin kohdassa nyt on mutta peukkuja pidän koko ajan.

Luulen että nyt olen ihan oikeasti masentunut. Herään aamuisin sellaiseen kauheaan painon tunteeseen tuossa rintalastan alla, ja ajatukseen että en halua nousta ollenkaan. Etenkin jos on työaamu, en vaan millään meinaa saada lähdetyksi kotoa. Lapsettomuus pyörii mielessä ihan koko ajan, vaikka nyt tässä piti ottaa "lomaa" näistä ajatuksista ja hoidoista. Tuntuu että ne ovat mielessä entistäkin enemmän, ja toivottomuuden tunne on siinä päällimmäisenä. Kun ei me edes päästä yrittämään. Ei minkäänlaista toivoa raskautua. Aina vain yhtä odottelua. Niin turhauttavaa. Onko teillä tietoa voisiko hoitojen yhteydessä syödä jotain masennuslääkkeitä? En tiedä miten muuten jaksaisin eteenpäin... Psykologilla on käyty juttelemassa mutta tuntuu että siitä joudun vain entistäkin syvemmälle kun siellä näitä asioita mietitään pohjamutia myöten ja huomaan toden teolla että mikä luuseri olenkaan ja miten olen ihan ulkopuolinen kaikkien ystävieni elämästä. Eli oiskohan ne lääkkeet sitten mulle avuksi. Vai mikä ihme. :'(
 
Chloe :( harmitus sun puolesta valtava. Miten noista lugeista voi tulla kaikki tommoset oireet? Eipä oikein ole lohduttavia sanoja, lämmin halaus kuitenkin :hug:

Mä en kuitenkaan laita vielä listalle tota uutta hoitoa, jospa se virallinen testipäivä kuitenkin tois yllätyksen?
 
Nopeasti piipahdan töiden lomassa... :whistle:

Suuret kiitokset kaikille onnitteluista! Varhaisultra on nyt buukattu maaliskuun alkuun, katotaan onko siellä mitään ja onko oikeassa paikassa...

Ja Mullulle kamalasti paljon onnitteluja myös! :flower:

Mulla on ihan hirmuiset tsempitykset täällä teidän kaikkien puolesta! :heart:
 
Miisamari sullekin iso :hug: . Mä en tiedä voiko hoitojen aikana niitä lääkkeitä käyttää. Mulle myös lääkäri olisi lääkettä kirjoittanut, mut en halunnut ottaa kun se hoito on tulossa. Kuitenkin oon aiemminkin muutama vuosi sitten sairastanut masennusta, ja silloiset lääkkeet kyllä auttoi, mutta vaikutus oli parhaimmillaan vasta 3 kk:n päästä aloittamisesta. Onko sulla aiemmin ollut jotain masennuslääkettä? Entä jos tilaat lääkäriin ajan, keskustelet lääkärin kanssa siitä lääkityksestä, ja vielä varmistat hoitopaikastasi voiko ko. lääkettä käyttää? Kuitenkin jos on kovin masentunut, olisi viisainta hoitaa se ensin pois alta ennen näitä hoitoja, kun nämäkin on aika raskaita. Jaksamista ja voimia :heart:
 
Niin, olihan täällä vielä monta muutakin kenelle piti kommentoida (sama pää jne...)

Vesiheinä :hug:

sinivatukka toivottavasti siirto menee hyvin, uutisia odotellaan. Siitä sen piinailu sit lähtee taas.

Soulmama kiva että hommat lähti heti käyntiin! Ei muuta kun tsemppiä tikutteluun!

Rosmariini toi kuulostaa jo melkein extremeltä! Ei vaan, eiköhän siellä pärjää kun ottaa sen asenteen että pärjää. Ihanaa viikonloppua siis oman kullan kainalossa!
 
Toivoni menettäneenä soitin jo klinkalle. Sanoin, että tuskin se enää plussaksi muuttuu, kun alkiot oli siirtotilanteessa niin pitkälle viljeltyjä. Eihän testipäivä voi olla sama 14.pvä siirrosta sekä inseminaatiossa että pitkälle viljellyissä alkioissa. Viimeksi mainitut on niin paljon edellä. Mulla on nyt siiten jo ensi keskiviikkona seuraava suunnittelukäynti. Mutta hoitaja sanoi, että vielä voi tulla perjantaina plussa, ja peru siinä tapauksessa aika. Hän sanoi, että vaikka ne on pitkälle viljeltyjä alkioita, ei kiinnittyminen välttämättä aina tapahdu niin nopeasti ja hcg:n erittyminen virtsaankin vaihtelee. En siis saanut vielä lupaa lopettaa Lugesteroneja. Hän sanoi, että mun turvotuksesta osa on hyvinkin voinut johtua alkaneesta raskaudesta. Pieni toivo tässä siis vielä elää. Hyvin pieni. 0,000000000000000000001% toivo.

Lisäksi ehdotin hänelle oma-aloitteisesti ovulaation induktiohoitoa ennen seuraavaa IVF:ää, joka käynnistyy maaliskuun puolivälin piikeillä. Onko kenellekään tehty sitä? Se on kai eräänlainen koti-inseminaatiohoito. Eli söisin clomifenejä (joita söin insseissä, ja joita mulla on vielä jäljellä), sitten käyn kerran ultrassa ja katsotaan munasolujen määrä (ei saa olla yli 3) ja ovulaatiopäivä. Sitten saan ohjeet, koska pistän irrotuspiikin ja sit vaan rakastelua ajankohtana, jonka ne neuvoo. Miltä kuulostaa? Hoitsu kysyy lääkäriltä ja soittaa vielä tänään.
 

Yhteistyössä