Hakutulokset

  1. M

    Toukokuun Tömistelijät 2016 *Marraskuussa*

    Hei. Mahtuisiko vielä mukaan yksi odottaja " munmo" eli olen 42v ja la olis 16.5 ja 8.ta odotellaan.
  2. M

    farmiville

    :flower:
  3. M

    farmiville

    Nyt tarttee apua!! Tarvitsisin uusia naapureita. Olisiko halukkaita? :)
  4. M

    Naapureita farmvilleen?

    Hei! Tarvitsisin naapureita :wave:
  5. M

    Miten päiväkuivaksi?

    Apua täällä kyselen että miten ihmeessä olette saaneet lapsenne päiväkuivaksi? Meillä nuori herra 3v3kk ei edelleen tajua potta-asioita. Olen koittanut kausittain kokeilla potatusta mutta kun olen todennut ettei vielä ole valmis niin jälleen olen odotellut. Nyt kuitenkin päätin että nyt on...
  6. M

    Ketään paikalla, jolla 5,6 tai enemmän lapsia?

    Meiltä löytyy 6. lasta. Vanhin on 15 ja nuorin 7kk. Ja ihan kivasti menee . Tukiverkkoa ei meilläkään ole. :)
  7. M

    onko kenenkään vauvalla enterorokkoa?

    On sitä näköjään juu liikkeellä. Ikävä kun nämä pienetkin siihen sairastuvat. Meitin 5kk pojalla näppylöitä on liki kaikkialla. Ihan selässä ei ole mutta hartioissa kylläkin. Ja peppu kamalan nälöinen. Sitä joutui oikein urakalla rasvaileen ja laittaan perunajauhoa. Nyt alkaa jo olla hyvä...
  8. M

    Vauvan paino ja pituus 5kk iässä?

    Meillä tosiaan pidennettiin ruokavälit 2h ->4h jotta saatiin tasaantumaan hiukan painon nousu. Muutaman päivän se oli hankalaa mut sitten poitsu tottu tahtiin ja nyt olen tyytyväinen et noin tehtiin. Kerkii itsekkin tekeen enempi kaikkea muutakin kuin syöttään vauvaa.
  9. M

    onko kenenkään vauvalla enterorokkoa?

    Meiltä löytyy :wave: poika reippa 5kk ja näppyjä löytyy. Kuulema meillä päin sitä kovasti liikkeellä. Aika rankka tauti.
  10. M

    Vauvan paino ja pituus 5kk iässä?

    Ihanaa että täällä muitakin samankoisia ja isompiakin vauvoja =) meillä neuvolassa suunnilleen pistetään "laihikselle" koska vauva kasvaa noin nopeasti. Eipä tarvitse enää syyllistää itseäni jokaisesta ruokapalasta.
  11. M

    Vauvan paino ja pituus 5kk iässä?

    Meillä täällä pieni jättiläinen. Kyselen minkä kokoisia teillä ollaan. 5kk neuvolassa poika oli 68,4cm pitkä ja 8360g painava. Meillä mennään viel täys imetyksellä ja pikkuhiljaa pitäisi aloittaa soseet. Onko muita? :wave:
  12. M

    Kehitys! 5kk

    Täällä poika on nyt kaksi kertaa kääntynyt selältä mahalleen, mutta muuten on aivan paikallaan. Pinnasängyssäkin on aina samassa kohtaa mihin olen laittanut. Kovasti kuitenkin jokeltelee ja juuri oppi nauramaan ääneen =) Varpaat on kanssa aina suussa. Ja kova poika pussaamaan. Aina naama...
  13. M

    Mitkä on vuokralaisen oikeudet??? Onko niitä? :o

    Heippa! Samaa täällä ihmettelen. ottaa kyllä aikastalailla pattiin kun vuokraisäntä päättää laittaa asunnon myyntiin niin meitin pitää siivota ja hössätä että tanne voi tulla asunnon välittäijä näyttämään kämppää ties kellekkä. aaggghhh!!! |O Meiltä ei ees kysytä koska meille sopisi vaan...
  14. M

    Rv 32+4 ja kohdunsuun tilanne? Miten muilla?

    Heipsan! Täällä toinen äiti jolla oli sama tilanne kuin sulla. Kuulemma on normaalia että uudelleen synnyttäjällä on paikat auki ja kohdunkaula lyhentynyt. Tosin sulla kun on noita aikasin syntyneitä lapsia niin on mahdollista että uusikin vauva tulee aiemmin. Mulla on kaikki 6 menneet...
  15. M

    Tää meidän pottaharjoittelu ei nyt ihan tunnu onnistuvan... ;-)

    heipsan! Täällä kanssa epätoivoinen äiti :wave: Poika on 2½v ja kerhoon pitäis ens kuussa mennä ja sinne ei pääse vaipan kanssa. Pojalla ei vielä ole mitään käsitystä koko pissa touhusta. Eilen pidin koko päivän ilman vaippa. Laitoin pikkareihin vain pienen terveyssiteen kun ajattelin ettei se...
  16. M

    ***TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 kesäkuussa***

    Täältä kanssa ilmottaudun joukkoon mukaan :wave: Ihana jatkaa samalla porukalla eteenpäin. Täällä poika kasvaa kovaa vauhtia.Onneksi saimme kiltin vauvan joka ei turhaa huutele. Tosin yöt on välillä risasia mahavaivojen takia, mutta kapalo on auttanut aikasta hyvin. Ja viime yönä poika nukkui...
  17. M

    <3 <3 <3 <3 <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT TOUKOKUUSSA <3 <3 <3< 3 <3

    Heippa hei! Pikaisesti tulin tänne ilmottautumaan. Meille syntyi 22.5 poikavauva 52cm pitkä ja 3525g painava ja pipo oli 35cm :heart: :flower: Aivan ihana pikkuinen nyytti syntyi kiireisen section jälkeen 17.41. Mentiin 22. päivä käynnistyksille. Cytotecillä aloiteltiin ja ihan kivasti...
  18. M

    <3 <3 <3 <3 <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT TOUKOKUUSSA <3 <3 <3< 3 <3

    Onnea jälleen kaikille vauvansa saaneille :flower: Meil oli tänään äippäpoli käynti ja lääkäri olisi ottanut meidät jo käynnistykseen samantein. Itse pistin hanttiin ja saatiin puhuttua käynnistys vasta torstaille. Eli viel muutama päivä aikaa ittekseen alkaa syntymään. Vauva oli tosi...
  19. M

    <3 <3 <3 <3 <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT TOUKOKUUSSA <3 <3 <3< 3 <3

    Täällä taas. Maha sen kun laskeutuu ja nyt on kokoajan menkkamaisia jomotuksia ja jalat vetelänä iskias kivun takia. ei ruususelta näytä. Suppareita ei näy... Huomena olis se sairaala käynti niin katsotaan mitä tehään.. Vauvan ilmavaivat vauvautuneet ootte kirjoitellut noista mahavaivoista...
  20. M

    <3 <3 <3 <3 <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT TOUKOKUUSSA <3 <3 <3< 3 <3

    dinah onnea vauvan haku reissulle =) :flower:

Yhteistyössä