Hakutulokset

  1. D

    Ystäviä etsitään!! :) (Riihimäki, hausjärvi,hyvinkää, loppi)

    Täällä olis avioliitossa elävä 28v etä-äiti, joka kaipailis uusia ystäviä. Olen kotoisin Riihimäeltä ja muuttanut takaisin tänne jo lähes 2v sitten. Olisi mukava löytää uusia tuttavuuksia/ ystäviä Riihimäeltä, vanhojen tuttujen ja ystävien lisäksi. (ei niitä pysyviä kauheesti ole jäänyt vuosien...
  2. D

    Lasten laululle nimeä etsin !!!!

    Eli tietääkö/muistaako joku lasten laulun nimen jossa lauletaan näin: Tässä on kissa, joka söi sen hiiren....
  3. D

    Ystäviä Riihimäeltä + Ympäristöstä!!

    Täällä olis avoliitossa elävä 26v etä-äiti, joka kaipailis uusia ystäviä. Olen marraskuun alusta muuttamassa takaisin Riihimäelle, josta olen kotoisin. Olisi mukava löytää uusia tuttavuuksia/ ystäviä Riihimäeltä, vanhojen tuttujen ja ystävien lisäksi. (ei niitä pysyviä kauheesti ole jäänyt...
  4. D

    Ystäviä etsitään!! :) (Riihimäki, hausjärvi,hyvinkää, loppi)

    Täällä olis avoliitossa elävä 26v etä-äiti, joka kaipailis uusia ystäviä. Olen marraskuun alusta muuttamassa takaisin Riihimäelle, josta olen kotoisin. Olisi mukava löytää uusia tuttavuuksia/ ystäviä Riihimäeltä, vanhojen tuttujen ja ystävien lisäksi. (ei niitä pysyviä kauheesti ole jäänyt...

Yhteistyössä