Ystäviä Riihimäeltä + Ympäristöstä!!

Täällä olis avoliitossa elävä 26v etä-äiti, joka kaipailis uusia ystäviä.
Olen marraskuun alusta muuttamassa takaisin Riihimäelle, josta olen kotoisin. Olisi mukava löytää uusia tuttavuuksia/ ystäviä Riihimäeltä, vanhojen tuttujen ja ystävien lisäksi. (ei niitä pysyviä kauheesti ole jäänyt vuosien varrelta).
Mulla on 2poikaa 7v ja 5v jotka eivät tällä hetkellä asustele kanssani tapaan heitä säännöllisesti, eli meillä on vähän tälläinen uusperhe systeemi, tosin miehelläni ei ole lapsia vielä... Eikä vielä olla yhteisiä lapsia suunniteltu kaikki ajan kanssa. Perheeseemme kuuluu myös 2 kissaa 1v ja n.6kk ikäiset karvapallerot ja ne on meijän "vauvoja" tällä hetkellä.

Itse olen avoin, rehellinen ja luotettava sekä iloinen, rauhallinen ja kuulemma joskus hauskakin =) Tällä hetkellä työttömänä ja miettien mahdollista uutta ammattia korvaamaan vanhan ammatin.
Haen siis uusia tuttavuuksia ja mukava olis saada ihan ystäviäkin isolla Y:llä, joka siis osaa suhtautua asioihin järkevästi, hyväksyy ystävän aitona ihmisenä (eli diivamaisuus ja itsekeskeisyys ärsyttää minua). Ikä ei ratkaise kaiken ikäiset ovat siis tervetulleita.

Tykkään käydä leffassa/viettää kotona leffa iltaa, kahvitella, shoppailla,kierrellä kirppiksillä, kirjoitella runoja harrastus mielessä , Lueskella kirjoja (riippuen kirjasta).

Ota rohkeasti yhteyttä säpöllä dreamer83@wippies.fi / yv:llä Tai kirjoittele tähän ketjuun niin tutustutaan paremmin.
 

Yhteistyössä