Hakutulokset

  1. T

    Vuonna 2007 syntyneet vauvat

    Iso poika 12.2.07 klo 9.45 keisarinleikkauksella Helsingin kätilöopistolla pituus 56,5cm paino 5345g (210g pienempi kuin isoveljensä 1,5v sitten) Nimeksi Samu Kristian
  2. T

    2-vuotias ja vauva

    Heips! Meillä sama tilanne, tosin esikoispoika "vasta" 1,5v. Hän on pääosin tarhassa (keisarinleikkaus ja nostokileto 2 kk paitsi vauvaan), mitä nyt flunssien ja muiden vuoksi ollut kotona hoidossa. Meilläpä ehkä juuri siksi hiukan toisenlainen tilanne uhmailun suhteen. Poikani on tuntenut...
  3. T

    Ruokavalion vaikutus vauvan kokoon ?

    ei herneitä... Tarkoitin itseäni että voi sun. Tottahan ne alku kilot ois pitänyt laittaa eikä sitä mitä poika nyt on. Tässä vaan sitä kirjoittaa nopeammin kuin ajattelee, sattuu kömmähdyksiä. Ja kun tuon luetun voi oikeasti ymmärtää väärinkin, ihan molemmin puolin. Se lainaus alkutekstistä...
  4. T

    Ruokavalion vaikutus vauvan kokoon ?

    No voi sun... Syntyessään oli 5,6kg ja pituus 57cm. Apgar pisteet 9. Siitä tiesivät. Poikani oli tuon kokoinen jo vuoden iässä (86cm ja 12 kg). Se kasvu yleensä taittuu jossain vaiheessa, meillä vissiin nyt. Tosin kahden kuukauden päästä tietää taas lisää, kun 1,5 v tarkastus. Sorry, tietty...
  5. T

    Ruokavalion vaikutus vauvan kokoon ?

    makrosomia=isokasvuinen lapsi. Poikani on kasvukäyrän yläpäästä 2D+, terve ja nopeasti kehittynyt liikkumaan, puhumaan yms. Pituus nyt 86 cm paino 12 kg ja ikää 1v 4kk :hug:
  6. T

    Ruokavalion vaikutus vauvan kokoon ?

    Kait se voi vaikuttaa... Mene ja tiedä. Mun eka oli makrosominen lapsi, sokeriarvot normaalit koko raskauden. Ei se iso koko aina johdu ruokavaliosta, tosin minulla on myös ylipainoa. Meidän suvussa äidin puolella on syntynyt yli 5 kg lapsia ainakin kolmatta sukupolvea. Eikä kellään heistä ole...
  7. T

    KOKO HELSINKI, kuulolle :)

    Moikkelis! Jakiksesta meikäläinen, poika 5kk (ja poltan). Kahvi/kävelyseura kelpais. olen 33v ihan muutaman päivän päästä... En tunne itseäni kuitenkaan niin V A N H A K S I.. :laugh: Sain jo yhden täältä kaveriksi, mutta kävelymme harvenvat hänen päästyään töihin. Itse aion olla kotona...
  8. T

    KAIKKI ÄIDIT HEI!

    Täällä olis kohta 33v.äiti Jakiksen suunnalta. Poika 4 kk. Kahvittelu ja lenkkeily seuraa, miksei myös shoppaileenkin joskus. Ammatiltani puutarhuri, konsultoimaan en näin perhelomallani jaksa... :D Hakunila, Vaarala, Rajakylä, Heikinlaakso, Jakomäki, Tattariharju, Puistola ja muut ympäröivät...
  9. T

    Ulkoiluseuraa etsivät! (pino)

    Jeps! Seuraa kaipaavat myös äiti ja 3,5kk poika Jakiksesta (koillis-helsinki). Kävelyille ja kenties kahville? Ikää mulla 32 ja ensimmäinen lapsi, jos nämä tiedot tarpeellisia... Onko joku saanut kävelyseuraa täältä??? Laita meiliä, jos kiinnostut lenkkikaverin saamisesta. teak73@luukku.com...

Yhteistyössä