Hakutulokset

  1. nelli-86

    Teutonia Timmy-rattaat? Kokemuksia?

    Onko kokemuksia ko. rattaista? Myös ehdotuksia muista vastaavista otetaan vastaan! Tulisi käyttöön reilu 6kk vauvalle yhdistelmien tilalle. Hakusessa siis vähän pienemmät ja kevyemmät vehkeet kun yhdistelmät. Rattaissa tulisi olla makuuasentoon menevä selkänoja, nivelaisa, isot pyörät ja hyvä...
  2. nelli-86

    Teutonia Timmy-rattaat? Kokemuksia?

    Onko kokemuksia ko. rattaista? Myös ehdotuksia muista vastaavista otetaan vastaan! Tulisi käyttöön reilu 6kk vauvalle yhdistelmien tilalle. Hakusessa siis vähän pienemmät ja kevyemmät vehkeet kun yhdistelmät. Rattaissa tulisi olla makuuasentoon menevä selkänoja, nivelaisa, isot pyörät ja hyvä...
  3. nelli-86

    5,5kk vauvan päiväuniongelmat?

    Mulla on 5,5kk vauva, jonka kanssa on nyt viime aikoina (ehkä 1-2viikkoa) ollut sama ongelma joka päivä. En meinaa saada häntä päiväunille, en sitten millään. Poika on eirräin väsynyt, haukottelee, hieroo silmiään, kiukkuaa. Mutta ei nukahda! Olen yrittänyt nukuttaa sängylle, vaunuihin...
  4. nelli-86

    Äidit Lahti/Hollola (myös muu Päijät-Häme)

    Moi Täällä olisi 24 vuotias äiti ja 3,5 viikkoa vanha poika vailla kahvi/lenkkiseuraa. Meillä on myös koiria. Yhteyttä voi ottaa tätä kautta joko yksityisviestillä tai laittamalla viestiä osoitteeseen nelli__3@hotmail.com
  5. nelli-86

    Syitä ovuloimattomuuteen?

    Mitä kaikkia syitä voi olla siihen, että ei ovuloi? Ja miten niitä hoidetaan? Anoa, jonka itse tiedän on PCO...

Yhteistyössä