Hakutulokset

  1. K

    sukupuoli

    onko se se rakenne ultra missä mahdollisesti saa sukupuolen tietää? ettei se niskapoimu juttu?
  2. K

    vauvakuva

    Minkä ikäisenä ootte vienyt vauvakuvaan? Mietin etten turhan aikaisin veisi, että saisi jotain irtikin kuvauksesta...
  3. K

    Mökille

    Ollaan lähdössä mökillemme, joka on saaressa, eli vene matkaa on. Lapsi kolme kk tulee toki mukaan, nyt mietitty hänelle turvallista matkustusta veneessä. Pelastusliivit;onko niin pienelle sopivia olemassa? Missä myydään? Entäs missä lapsi veneessä matkustaa? onko paras/turvallisin...
  4. K

    kukkapenkki

    laskinko nyt oikein... Eli mullan menekkiä lasken, kukkapenkki tulee "vanhan" maan päälle, katekangas väliin, kolmion mallinen kaksi sivua 4.5m ja yksi sivu 3m korkeus 0.3m, sain tuloksesksi että multaa tarvitaan kaksi kuutioita?
  5. K

    Julkiset ja lastenvaunut

    Olemme lähdössä reissuun, ja nyt ahdistaa kun joudumme julkisilla kulkuvälineillä menemään. oli linja-autoon lastenvaunut? tuleeko se kuski mukisematta laittamaan ne vaunut pysäkillä kyytiin? meneekö joku lisämaksu? ja mites ratikka? sinne nyt ainakin luulisi itse omin neuvoin pääsevän...
  6. K

    neppari!

    Miten nepparit kiinnitetään? tarvitseeko siihen jonkun työkalun?
  7. K

    kaavoja vauvan vaatteisiin

    osaako joku neuvoa minua..? Mistä löytyisi helppoja kaavoja vauvan bodyihin, potkareihin, ihan perus vaatteisiin. meinaa päivisin käydä aika vähän pitkäksi niin jos opettelisi itse tekemään lapslle värikkäitä vaatteita...
  8. K

    puuhamaa

    ketään viime vuosina puuhamaassa käyneitä? Mikä siellä on nykyisin meininki, netti sivut oli ainakin ihan vajaat. ei edes hintoja löytynyt.. ennen se aukesikin toukokuun puolella, sinne tehtiin luokkaretkiä, nyt näkyi aukeavan vasta kesäkuussa.onkohan loppumassa koko toiminta....
  9. K

    "Olipa helppo synnytys!"

    Miten suhtautua kun esikoistaan odottavat kyselevät synnytsestäni ja siitä kerron ja kuullessaan että en ehtinyt olla kuin vajaa 7 h sairaalassa ennen pojan syntymää että olipa helppo synnytys!! Juu kyllä meillä oli loppu hyvin kaikki hyvin, ja sinänsä varmasti helppoa...mutta sisälläni...
  10. K

    mä oon niin aasi...

    miten nuita yksityisviestejä lähetetään??
  11. K

    Ruokaohjeita!!

    Muistan joskus aikoja sitten lukeneeni tätä palstaa, ja jollakulla oli ihan valtavasti ohjeita peruskoti ruuista, lupaili ohjeita laittaa täälä niille jokka tahtoi. Muistaako kukaan kenellä ne ohjeet oli?
  12. K

    Hajoilen anoppiin....

    Antakaa vinkkeja jaksaa sen kanssa... Soittaa pojalleen joka aamu kahdeksan-kymmenen aikaan, oli viikonloppu tai arki, poikansa on yötyöläinen, tulee siis viimeistään tuon kahdeksan aikaan kotiin. Jos poika ei vastaa soittaa mulle. Ihan kiva, meillä 7 viikkoinen vauva, olis kiva...
  13. K

    kotihoidontuki!!??

    voisiko joku selittää, kun minä en ymmärrä. Eli mieheni on yötyöläinen, tulee kotiin aamulla kahdeksalta. itse olen ajatellu etsiä osa-aikatyön, 9-14(15) tai sellaisen jossa teen kolme päivää 9-17. lapsemme olisi siis kotihoidossa. Saammeko kotihoidontuen? Kuntalisän? Tämä järjestely olisi...
  14. K

    haastemies

    tietääkö kukaan mitä maksaa haastemiehen käyttäminen? siis kun vuokralaiselle pitää eräs tieto saada, enkä pysty omin neuvoin tavoittamaa tätä, niin homma on annettava haastemihelle.
  15. K

    vauvan painon kehitys!

    heippa Kuinka teidän muiden vauvajen paino on kehittynyt? Meillä paino nousee neuvolan mukaan huonosti. syntymäpaino saavutettiin kuudessa päivässä, se meni hyvin mutta sen jälkeen painoa tullut vain noin 20-25gpäivää kohden. lisämaitoa menee nyt suurimmaksi osaksi kun tuo ressaa tuo huono...
  16. K

    vauvan painon nousu

    Minkä verran teidän täysaikaisilla vauvoilla on ensimmäisinä viikkouna paino noussut?
  17. K

    remonttia...

    mikä on normaali huone korkeus?
  18. K

    nimijuhlat?!?!

    Onko ihan hölmöä jos emme vauvan nimijuhlia pidä sukulaisille yms ollenkaan?
  19. K

    rv 40+5 ja vereslimainenvuoto

    eli eikös ole ihan normaalia, viikot 40+5 ja sellaista menkkajomotusta ja nyt ollut tämä ilta vereslimaistavuotoa, aina pyyhittäessä vähän möys siteelle. Eikös kuulu asiaan? alkaa kohta synnytys lähenemään?
  20. K

    vk 35

    heip! tänään alkoi raskauden 35 viikko, ja minusta tuntuu että maha on nyt pienenpi! voiko olla? onko normaalia? entäs kun minulla ei ole ollut niitä ennakoivia supistuksi juuri ollenkaan, mistä se kertoo, vai yhtään mistään?

Yhteistyössä