Hakutulokset

  1. Malai

    päänympärys

    Kuinkakohan paljon suurinpiirtein on 6kk:n ikäisen päänympärys?
  2. Malai

    Oliskohan tälläselle "suosiota"..?

    Tuli tässä mieleeni, kun aika ajoin kuulee kuinka paljon on nuoria perheitä joilla mummot ja vaarit asuvat kaukana ja lasten saaminen hoitoon tai oman ajan saaminen on vaikeaa niin jos ottaisi tälläisten perheiden lapsia hoitoon muutamaksi tunniksi tai sit ihan " yökylään" jos koliikki lapsen...
  3. Malai

    Jos lapsenne käyttäytyy huonosti niin että häntä tarvitsee "rankaista"

    niin onko teistä oikein että rankaisuna on ettei saa tulla iltapalalle ja joutuu mennä nälkäisenä nukkumaan? Kyse kouluikäisestä lapsesta..
  4. Malai

    Mille avustusjärjestölle voisi..

    Olen alkanut tässä iltojen iloksi kutomaan ja tuli mieleeni että tietäiskö joku jotain avustusjärjestöä jolle voisi lasten lapasia , kaulaliinoja,villasukkia neuloa ja he toimittaisivat ne tarvitseville eteenpäin.. ? sori huonosti muotoiltu kysymys..
  5. Malai

    Isyyden tunnistaminen dna-testein

    Olisko kellään tietoa kuinka toimii se isyyden tunnistaminen dna-testein.. Siis mies menee verikokeisiin. Jos selviää että mies on lapsen isä niin meneekö tieto automaattisesti lastenvalvojalle vai täytyykö se vanhempien ilmoittaa hänelle?
  6. Malai

    Windows live messengeristä...

    Pääsettekö kirjautumaan sisälle?
  7. Malai

    Onko pakko antaa aina palautetta... tyhmistäkin jutuista..

    Oon miettiny onko ihmisten aina pakko valittaa joka asiasta ja puututtava siihen.. Naapuri oli menny toisen naapurin oven taakse räksyttämään kun polkupyörä jätetty hänen lasten rattaiden eteen.. argh.. eikö ois vaan voinu siirtää.. Itse en viitsi tälle valittavalle naapurille mitään...
  8. Malai

    meidän häät-ohjelmasta

    Tietääkö kukaan mikä oli häävalssin nimi tän päiväses ohjelmas? oli aikas ihana <3
  9. Malai

    Lipstick Junglesta..

    Osaisko kukaan kertoa kuka esittää sitä Kirbya kys sarjassa?
  10. Malai

    onko kukaan löytänyt ..

    fiksua miestä netistä? Vai onko he kaikki vaan seksin perään.. Mä tutustuin netin kautta yhteen mieheen joka vaikuttaa hyvältä.. Mutta alitajunnassa mietin onko hänkin sellainen joka vaan vonkaa seksiä ja lopettaa yhteydenpidon saatuaan sitä.
  11. Malai

    Emmerdalesta

    Jäi muutama jakso välistä katsomatta ja nyt tiedustelisin mitä tapahtu Cainille ja Sadielle siinä kidnappaus-jutussa?
  12. Malai

    UGGseista?

    Onko tääl pks:lla liikettä josta vois ostaa noita UGGseja tai niiden kopioita?
  13. Malai

    heh.. (turhis,ehkä)

    Menin tänään ekaa kertaa lähi kauppakeskuksen alusvaatekauppaan ostamaan kunnon rintsikoita. Aiemmin käyttäny kokoa d 105.. nyt mittautin et onko oikea koko niin se myyjä sano et pitää olla f 90... pikkasen menny väärin noi koot tai sit mun tissit on kasvannu.. ;) ei taida mittataulukot pitää...
  14. Malai

    BB-Lotan koosteesta

    Eilises BB:s ku näytettii kooste Lotan elosta BB-talossa ,näky pätkä jossa Lotta laitettiin pussaamaan sitä ketä haluais p...a .. Kuka se oli?
  15. Malai

    Piirtäminen harrastuksena..

    Tyttö 11v kovin innostunut piirtämisestä ja olen nyt ajatellut josko siitä sais harrastuksen .. Tietääkö kukaan paikkaa pk-seudulla missä voisi opetella lisää piirtämistä? Piirtää ihan kaikkea, eläimiä, ihmishahmoja, mangaa ym..
  16. Malai

    Suurin pudottaja

    Kuka tippus eilen?
  17. Malai

    kuivausrummusta..

    kuinka monel käytös kuivausrumpu? onko teil paljon käytössä? mulla ollu n.4v ja nyt mietin et onko se oikeesti niin tarpeellinen vai laittaisiko myyntiin?
  18. Malai

    Facebookista

    onko teistä jotenkin outoa että Facebookin profiilissa kyseisen ihmisen lapsen kuva omansa sijasta?
  19. Malai

    kuka tippu eilen ..

    Australian Huippumalli haussa ohjelmasta?
  20. Malai

    koukussa..

    Facebookin Farmvilleen... onko muita?

Yhteistyössä