Hakutulokset

  1. M

    Maalismasut 2009

    Hoh, eipäs ole tullut joulun jälkeen täällä käytyä. Hurjasti on tullut tekstiä, ei pitäisi olla yllättynyt, ja uusi ketjukin. :) Onneksi löysin tänne. ;) Meillä on mennyt talvi tähän saakka hyvin, ollaan pysytty terveinä ja neiti senkun kasvaa vain. Itse aloitin joulun jälkeen...
  2. M

    Kuinka paljon teillä on tullut raskauden aikana kiloja kun lähtöpainoa on ollut 75kg?

    Mulla oli lähtöpaino 73kg ja synnyttämään lähdin 81kg:n massalla. :)
  3. M

    Miten tukea lapsen laihdutusta, ettei mene liiallisuuksiin?

    Kuinka paljon lapsesi liikkuu päivässä? Ja minkä ikäinen lapsonen kyseessä?
  4. M

    Uskallatko käyttää keskeytettyä yhdyntää ehkäisynä?

    En, enkä ymmärrä miksi pitää alkaa touhuilla, jos ei voi loppuun asti hommailla?
  5. M

    Maalismasut 2009:stä vauvautuneet *talviketju*

    Hui, kun on tullut paljon kirjoituksia. Kannattaisi käydä useammin katsomassa, mulla vaan saattaa olla montakin päivää, ettei kone päästä kaksplus.fi -osoitteeseen ollenkaan tulemaan. :/ Ihania tonttukuvia muksuista! Meillä ei Mea anna tonttulakin olla päässä kuin maksimissaan kaksi sekuntia ja...
  6. M

    aaaapuvaaaaa

    Ei ole.. Munasta tulee vaan jollain tapaa kultaisempi pinta tortun päälle. :)
  7. M

    Miten saatte vauvan kanssa mitään rytmiä?

    No meillä piirrettyjen katsominen on tietenkin sitä, että tv on päällä aamuisin, laitan neidin lattialle lelun kanssa istumaan ja hän jaksaa valojen välkettä tv:stä pari minuuttia seurata, jonka jälkeen alkaa omat lelut kiinnostaa enemmän ja itse elvyn piirrettyjen ajan, joiden päätyttyä alan...
  8. M

    Miten saatte vauvan kanssa mitään rytmiä?

    Meillä on ollut jo kahden kuukauden ikäisestä asti tietynlainen päivärytmi. Silloin herättiin, kun herättiin, syötiin kun syötiin, seurusteltiin tai simahdettiin siinä välissä.. Aamun kolmannen tai neljännen syötön jälkeen mentiin pitemmille päikkäreille vaunuihin ja ulos, sitten ilta taas...
  9. M

    mikä etunimeksi, jos toinen nimi tulee olemaan lovisa ?!

    Ada Lovisa tuli mulla ekana mieleen. =)
  10. M

    Paljonko on 1 3/4 dl?

    Yksi kokonainen, puolikas ja puolikkaasta puolet, näin aina miestäni ohjeistan, kun hän miettii ihan samaa asiaa. :)
  11. M

    Maalismasut 2009:stä vauvautuneet *talviketju*

    Minäkinpäs teen merkinnän tänne. :) Viime yönä neiti näki taas unia pulkkailusta ja päästi ilmoille kymmenen minuutin aarian. Näin on käynyt aina pulkkailu-ulkoilun jälkeisenä yönä ja illalla kun asennoiduttiin oikein siihen, että yöllä tulee huutoa, niin ei se niin kamalalta tuntunut herätä...
  12. M

    Laitetaas pystyyn tällanen...

    Meillä olisi mies halunnut varpajaisia juhlia, vaan kielsin ja vetosin siihen, kun mulle ei pidetty mitään vauvabailuja (oikein Amerikan tyyliin. :P ) ennen kuin vauva syntyi. :kieh:
  13. M

    Mikähän on, kun tuo 9kk herää JOKA ilta 2h unien jälkeen kiljumaan?!

    Meillä kanssa ollut tuollaista havaittavissa joka yö sen jälkeen kun ollaan päivällä käyty pulkkailemassa.. Meillä ainakin on johtunut ehkä pulkalla ajelusta, näkee unta(painajaista) uudesta ja jännästä.. Huuto alkaa just pari tuntia sen jälkeen, kun on mennyt nukkumaan ja huutaa niin kauan kuin...
  14. M

    Tossa se uus vauva nyt tuhisee ja mä vahdin sen unta <3

    Onnittelut! Ja jaksamista tulevaan! <3
  15. M

    Maalismasut 2009:stä vauvautuneet *syysketju*

    Kiitos kaikille! Tuli tosi mukava olo, kun niin moni noteerasi ja toivotti tervetulleeksi!! :heart: Meidän pikku-neiti onkin tänään jo 9kk. Ja äiskä saa sen kunniaksi iskältä matkarattaat. =) Mea kulkee yhä kaukalossa, kun sinne mahtuu, ja on ollut lysti kannella neitiä (siinä...
  16. M

    Ei juma, miettikää amerikkalaisten nimiä

    Pulska on kans hauska sukunimi. Ja meillä on täällä sen niminen poliisipäällikkö kuin Urpo Kössö.. Oon aina ollut sitä mieltä, että siinä on nimensä veroinen mies. :)
  17. M

    Kajaanilaisia äitejä?

    Mitenpä mammat olette jouluun jo valmistautuneet? Täällä laitettiin jouluverhot jo marraskuun puolella ja eilen ostin ensimmäisen konvehtirasian, ihan joulukuun kunniaksi. :) Vielä pitäisi piparitaikina tehdä ja leipoa pipareiden lisäksi torttuja. Jouluvalot laitettiin sunnuntaina...
  18. M

    Maalismasut 2009:stä vauvautuneet *syysketju*

    Hips vaan! Olen uusi tässä ketjussa, perjantaina Mea-neidille tulee 9kk täyteen, eikä meillä ole vielä yhtään hammasta. Ei edes pilkistele. Ihan kateellisena täällä lueskelen, kun monen muksulla on jo paljon hampsuja. :p Meillä on oltu aina hyviä nukkumaan, tällä hetkellä öisin menee...
  19. M

    Miten päästä eroon ihastuksen tunteesta...

    Mä oon huomannut, että ihastumisen tunne lähtee pois, kun tutustuu paremmin kohteeseen. Mä ainakin oon huomannut, että ihastun siihen haavekuvaan siitä ihmisestä ja kun opin tuntemaan paremmin, huomaan, että ihan tavallinen pallinaama se onkin vastassa.. :p Kolmesti olen nykyisen suhteen aikana...

Yhteistyössä