Hakutulokset

  1. rokrok

    jos saisit yhden

    toivomuksen, mitä se olis? lisää toivomuksia ei saa toivoa, eikä sitä että kaikki toiveet toteutuu
  2. rokrok

    hiphei, muistin taas salasanan

    pääsimpäs taas mustana :p
  3. rokrok

    Varastettu!! Lukekaa!!

    porin uudeltakoivistolta on varastettu musta punainen HONDA MONKEY rekkari on xc-807. moposta on laajat etsinnät jo käynnissä. mutta lisä apu olisi tarpeen!! löytöpalkkio on 100€. VANHEMMAT, SEURATKAA LASTENNE TILANNETTA!! sillä varkaat olivat nuoria. n.16-20v..
  4. rokrok

    nyt jäi avain pöydälle

    elämän suurin pettymys, helpotus, suru ja ilo... tästä ei ole tietä kun ylös...
  5. rokrok

    haahhahahahahahaaa *kuva*

    dancing dog :laugh: :laugh:
  6. rokrok

    oli hassu mun mielestä :D (ei hevosten ystäville)

    :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:
  7. rokrok

    tuli niin huono olo töissä *niiiin turha* ;D

    et oli pakko tul kotii syömää välillä, ettei vaa ykä lennä :D mut back to pisnes----> :laugh:
  8. rokrok

    hyvät naiset ja herrat....

    plussasin! :heart:
  9. rokrok

    miks aina... :D

    sukupuolielimet kirjotetaan sitaateissa esim. miehen "se" !? miks ei käyttää mielummin anatoomisia nimiä jos ei pysty sanoo pillu tai kyrpä ym... mitä nimitystä te käytätte? tytölleni sanon "himpsluikkari, pimppi, hilmuura" miehelleni sanon "toosa, pillu, pimppi" :D :D
  10. rokrok

    kummasta luopuisit...

    ruoka vai seksi? alkoholi vai nikotiini? hiukset vai vaatteet? paita vai housut? kesä vai talvi? ulkonäkö vai terveys? puhelin vai netti? hammasharja vai hoitoaine? ;) ;) ;) ;)
  11. rokrok

    onko se mun vika?

    jos mies flirttaa ja tekstaa muille, mm. Rivouksia eikä myönnä vaikka sanon et se jäi kiinni. En pihtaa todellakaan. Haluun vaan tietää et onko tää mun vika etten ol tarpeeks vai mistä tällanen johtuu. Muuten kaikki on hyvin. Se kattelee paljon netistä tyttöjä ja sanoo et se on iha normaalii. Ja...

Yhteistyössä