onko se mun vika?

jos mies flirttaa ja tekstaa muille, mm. Rivouksia eikä myönnä vaikka sanon et se jäi kiinni. En pihtaa todellakaan. Haluun vaan tietää et onko tää mun vika etten ol tarpeeks vai mistä tällanen johtuu. Muuten kaikki on hyvin. Se kattelee paljon netistä tyttöjä ja sanoo et se on iha normaalii. Ja muutenki kattelee tyttöjä. Se ei ole tietääkseni tehny mitää fyysistä. Se kertoo koko ajan rakastavas mua ja on useesti tosi ihana. Olenko vaan liian mustasukkanen, vai liian huono??
 
Tottakai se on ok. Näytä miehelle miten irstaita tekstareita olet itse lähettänyt ja naura vain. Kysy onko siellä mistä ukkos jahtaa muijia, myös miehiä, joita voi jahdata, kun et ole vielä löytänyt tarpeeksi kuumaa nettimestaa.
 
hra majurille
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:
Mikäpä nyt ei olisi naaraiden syytä tai vikaa?
Kuulepa herra majuri; miten minusta tuntuu että sinä et ole oikeasti mikään sovinisti vaikka kovasti haluat sellaisen kuvan itsestäsi antaa. Välillä tulee jopa mieleen että oletko mies ollenkaan mutta tahtoisin uskoa että olet. Miksi et näyttäisi sitä oikeaa puolta itsestäsi?

 
kotirouva taas, ikää on.
Alkuperäinen kirjoittaja rokrok:
Alkuperäinen kirjoittaja ikääntynytkotirouva:
Teiniosio aukes...
ei muuta kun kiitos tuesta. Kaikille jotka pitää tätä noin turhana, voi olla vastaamatta.
No anteeksi juu, vaan kun noin kirjoittaa vaan joku tosi nuori... mies kattelee tyttöjen kuvia netistä... Oot tainnu mennä liian nuorena liian lapsellisen miehen kanssa naimisiin?
En osaa tukea mitenkään, sanoa vaan KASVAKAA, jutelkaa asiat halki.
 
sitäpaitsi en todella tiedä mitä se puuhaa kun on yö myöhään poissa. Eikai se olis jos haluais viettää aikaa mun kans. Et voi se olla mun vika, jos en ole tarpeeks kiinnostava.. Ja kun yritän asiasta puhuu ni se suuttuuu ja lähtee pois tai vatailee ympäri pyöreesti, ja ei vastannu kunnolla kun kysyin et antaako se muualla ymmärtää olevas vapaa.. Olen oman isäni menettäny, en haluu et nii käy meen tytölle.
 

Yhteistyössä