Hakutulokset

  1. C

    lapsen ensipuhelin asiaa

    millaisia ekoja puhelimia teidän lapsukaisilla on ??
  2. C

    juhannus

    mitä ihmettä teette juhannuksena.. itse en keksi mitään :( ideoita :D
  3. C

    veronpalautuksista

    tein valituksen vuoden 2008 veroista, sieltä tuli lappu että heillä on palautettavaa.. palautus pvä koska... meneekö normaali palautus päivien mukaan eli joulukuussa ?? kellään tietoa
  4. C

    naamakirjasta.....

    jos käyn kurkkaa jonku facebookis näkeex et oon käyny ilman mitää siis kaveri pyyntöjä
  5. C

    lahdessa muita auki

    kuin siis plantagen ?
  6. C

    näkyyx lätkä

    vai pätkiikö...??
  7. C

    jotain pelastetaan järvestä

    kokoajan menee lansseja ja muita.. :(
  8. C

    toisenlaiset frendit

    nyt jäi vaivaamaan onko se sanna ollut salkkareissa ??
  9. C

    rasvatahran poisto

    ticket to heavenin takissa rasvarahra...millä saa pois vai saako
  10. C

    koska kauppalakko

    ????
  11. C

    johan oli taas yö

    klo 02.30 heräsin kauheaan höpötykseen.. no mutta lapsethan oli heräneet ja löytäneet pääsiäiskukon munimat munat,sielä ne niitä iloisesti sängyssä söi :o pienen puhuttelun jälkeen menimme takaisin nukkumaan, kuuluu miu miu miu... katson sängyn alle, kissa tehnyt pennun kylmälle...
  12. C

    no ompa kiwa

    ihan googlettamal tosiaa löytyy tää jengi :whistle:
  13. C

    ostinpa hyvän viinin

    mies otti huikan ja heti yrjölle.... eikä sitä ookkaan kun kolme litraa :whistle:
  14. C

    katulamput päällä

    artjärvel on ..mikä häpee :ashamed:
  15. C

    vasureita ?

    onko kenenkään perheessä vasen ja oikea kätisiä.. millaista tietokone hiirtä teillä käytetää ???
  16. C

    marimekon unikko

    tietääkö kukaan mistä löydän marimekon vaaleanpunaiset unikko verhot..täys pitkät ja iso unikkoiset :ashamed:
  17. C

    sijaisperhe

    onko sellaisia ja kuinka hakea sellaiseksi
  18. C

    päijät-häme alueella siivoojaa

    tarvisin koti siivoojan..onko sellaisa paikalla ota yhteyttä :) kiva lisä myös esim kotiäidille
  19. C

    entäs sit tää

    millaiset välit miehen exän kanssa ja millaiset välit oman exän nykyisen kanssa :) minulla ei välejä mieheni exän kanssa, ei onnistu vaikka yrittänyt olen.. psyykkeellisesti sairas...hyin ailahteleva. exän nykyisenkaa ollaan päivittäin tekemisis, esim mesen kautta..kavereita meistä tuli
  20. C

    mitäs nyt

    meillä sontas kissa lego laatikon :( heitänkö mäkeen vai millä pesen ??

Yhteistyössä