lapsen ensipuhelin asiaa

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Timangi-:
Esikoisella tavisnokia, keskimmäisellä simpukka samsung, perus. Molemmat saanu 6veenä puhelimen. Keskimmäinen sai nyt uuden samsungin jossa kamera..(täytti 7)
Ai kauheeta, tohonko se menee? Mä kun olen ajatellut, että ehkä sit puhelin, kun koulun aloittaa. Tänä vuonna alkaa eskari. Ja mulla itelläni ihan peruspuhelin, kameraa en ole tarttenut.
 
äityli
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Timangi-:
Esikoisella tavisnokia, keskimmäisellä simpukka samsung, perus. Molemmat saanu 6veenä puhelimen. Keskimmäinen sai nyt uuden samsungin jossa kamera..(täytti 7)
Ai kauheeta, tohonko se menee? Mä kun olen ajatellut, että ehkä sit puhelin, kun koulun aloittaa. Tänä vuonna alkaa eskari. Ja mulla itelläni ihan peruspuhelin, kameraa en ole tarttenut.
joskus tuntuu kyl hassulta että jo 6veenä tarvii oman puhelimen...joka sitte on lähinnä lelu.Meidän 9v. menee kolmoselle ja nyt ollaa hankkimassa omaa puhelinta..hyvin on tähän asti pärjänny ilmankin vaik kavereita riittää.tosin itse en ole töissä.
 
Joonas
Meillä ihka uusi Teddyfone ensipuhelin, eli nallepuhelin. Sillä on helppo opetella periaatteet ja puhelimen vastullinen käyttö. Samalla myös antaa turvallisuuden tunteen mulle, kun voin jopa paikallistaa tenavan. Suomessa löytyy osoitteesta: http://www.teddyfone.fi

J
 

Yhteistyössä