Hakutulokset

  1. S

    Vauvamatkakirja

    Hei, reissasimme lapsemme ensimmäisen vuoden aikana paljon ja kokosinkin matkoistamme valokuvakirjan. Olen ammatiltani AD ja valokuvaaja. Lisäsin kirjaan vinkkejä ja huomioita, joita koin reissaamisen aikana. Ajattelin kysyä täällä, että kiinnostaisiko tällainen kirja, olisiko siitä iloa ja...
  2. S

    10 kk-ikäsen imetyskerrat vähentyneet, korviketta lisäksi?

    Vauva on 10 kk ja imetyskerrat ovat vähentyneet, kun poika ei joka syöntikerran jälkeen halua tissiä. Eli hän saa vähemmän nestettä kuin aikaisemmin. Muutenkin saattaa imaista vaan tosi nopeasti. Yöllä olen antanut vielä yhden kerran tissiä. Nyt en tiedä pitäisikö antaa aterioiden päätteeksi...
  3. S

    Paras tapa myydä hyviä vaatteita?

    Otinpa itseäni niskasta kiinni ja laitoin vaatteita Huuto.nettiin. Kova homma, mutta oikeastaan ihan hauskaakin.
  4. S

    Paras tapa myydä hyviä vaatteita?

    Mikä on paras tapa myydä omia hyväkuntoisia vaatteita? Haluan 9 kk ikäisen pojan äitinä mahdollisimman helpon ja tietysti mahdollisimman tuottavan tavan päästä muutamasta säkillisestä ihan kivoja vaatteita eroon. Olen miettinyt jotain itsepalvelukirppistä tai sitten Hietsun kirppistä tai netissä...
  5. S

    Vettä vauvalle?

    Ok, eli ei hätää olla vettä juottamassa vauvalle. Se tuli vaan mieleen kun ollaan lähdössä reissuun lämpimiin kohteisiin, joten pitääkö antaa lisäksi janojuomana vettä.
  6. S

    Kumpi parempi: sateenvarjoksi vai "neliöksi" taittuvat matkarattaat?

    Kiitos vinkeistä. Tosiaan kaikki mallit eivät sovi pienelle vauvalle, kun eivät mene makuuasentoon. Täytyy koittaa löytää sopiva, miellyttävännäköinen ja -kokoinen ratas reissuun =)
  7. S

    Vettä vauvalle?

    Pitääkö vauvalle juottaa imetyksen ohella vettä? Kuullemma ennen vanhaan imetyksen jälkeen juotettiin vielä vettä, mites mammat tänä päivänä?
  8. S

    Kumpi parempi: sateenvarjoksi vai "neliöksi" taittuvat matkarattaat?