Hakutulokset

  1. S

    Vauvamatkakirja

    Hei, reissasimme lapsemme ensimmäisen vuoden aikana paljon ja kokosinkin matkoistamme valokuvakirjan. Olen ammatiltani AD ja valokuvaaja. Lisäsin kirjaan vinkkejä ja huomioita, joita koin reissaamisen aikana. Ajattelin kysyä täällä, että kiinnostaisiko tällainen kirja, olisiko siitä iloa ja...
  2. S

    10 kk-ikäsen imetyskerrat vähentyneet, korviketta lisäksi?

    Vauva on 10 kk ja imetyskerrat ovat vähentyneet, kun poika ei joka syöntikerran jälkeen halua tissiä. Eli hän saa vähemmän nestettä kuin aikaisemmin. Muutenkin saattaa imaista vaan tosi nopeasti. Yöllä olen antanut vielä yhden kerran tissiä. Nyt en tiedä pitäisikö antaa aterioiden päätteeksi...
  3. S

    Paras tapa myydä hyviä vaatteita?

    Otinpa itseäni niskasta kiinni ja laitoin vaatteita Huuto.nettiin. Kova homma, mutta oikeastaan ihan hauskaakin.
  4. S

    Paras tapa myydä hyviä vaatteita?

    Mikä on paras tapa myydä omia hyväkuntoisia vaatteita? Haluan 9 kk ikäisen pojan äitinä mahdollisimman helpon ja tietysti mahdollisimman tuottavan tavan päästä muutamasta säkillisestä ihan kivoja vaatteita eroon. Olen miettinyt jotain itsepalvelukirppistä tai sitten Hietsun kirppistä tai netissä...
  5. S

    Vettä vauvalle?

    Ok, eli ei hätää olla vettä juottamassa vauvalle. Se tuli vaan mieleen kun ollaan lähdössä reissuun lämpimiin kohteisiin, joten pitääkö antaa lisäksi janojuomana vettä.
  6. S

    Kumpi parempi: sateenvarjoksi vai "neliöksi" taittuvat matkarattaat?

    Kiitos vinkeistä. Tosiaan kaikki mallit eivät sovi pienelle vauvalle, kun eivät mene makuuasentoon. Täytyy koittaa löytää sopiva, miellyttävännäköinen ja -kokoinen ratas reissuun =)
  7. S

    Vettä vauvalle?

    Pitääkö vauvalle juottaa imetyksen ohella vettä? Kuullemma ennen vanhaan imetyksen jälkeen juotettiin vielä vettä, mites mammat tänä päivänä?
  8. S

    Kumpi parempi: sateenvarjoksi vai "neliöksi" taittuvat matkarattaat?

    Meillä on 3 kk vauva, jonka kanssa aiomme matkustella. Matkarattaissa on sellaisia sateenvarjon malliin kokoontaittuvia ja sitten on neliönmallikseksi kokoontaittuvia malleja. Kummanlaisia suosittelette, mitä hyötyä/haittaa näissä malleissa? Huomioon pitää ottaa ainakin lentomatkustaminen...
  9. S

    2,5 kk vauvan raivari tissillä

    Kiitos linkistä, onpa lohduttavaa. Nyt sain illalla jo kaksi kertaa kunnolla imetettyä ilman itkuja. Makuuhuoneessa ja hämärässä nimenomaan. Onneksi vauva tyhjäsi tissejä, sillä ne kyllä meinasivat olla niin täynnä, että mulla alkoi pariin otteeseen olla tosi tukala olo. Huomenna siis varoiksi...
  10. S

    2,5 kk vauvan raivari tissillä

    Ok, kiitos paljon! Heti rauhotuin =)
  11. S

    2,5 kk vauvan raivari tissillä

    Voi kun olisi tosiaan ohimenevää! Ehdin kyllä huolestua kun anoppi ja äiti molemmat päivittelee sitä, että eikö riitä rinnoissa maito, ja että anna lisämaitoa vaan..
  12. S

    2,5 kk vauvan raivari tissillä

    Mitä tarkoittaa kun vauva yhtäkkiä on alkanut itkeä raivoisasti tissillä? Syötän ensin toista tissiä, ja vauva imee muutamia minuutteja, mutta alkaa sitten itkeä ja kääntää päätään poispäin. Olen yrittänyt nostaa välillä pystyyn, jos tulisi röyhy ja jatkaa toisesta tissistä, mutta siihen vauva...

Yhteistyössä