Hakutulokset

  1. S

    YH/totaali yh Espoo

    Olemme ajatelleet järjestää jonkinmoista olohuone-toimintaa, jossa voisi tavata, kahvitella, purnata leikkikentän reunalla, jutella ja kysyä mieltä painavista asioista ja organisoida tarvittaessa vaikka lastenhoitoa jos väsy painaa. Olemme porukka n.25-vuotiaita äitejä-lapsia löytyy...
  2. S

    espoossa muita äitejä seuraksi?

    9 kk ikäisen pojanvekkulin 24-vuotias äiti Espoonlahdesta lapsellisia ja lapsenmielisiä ystäviä vailla. Pitäisikö kehittää jotain kivaa tapaamista tai..? mouche@suomi24.fi
  3. S

    isyyden selvittäminen jälkikäteen

    tämän vuoksi teksissäni ilmoitankin, että alustavasti kyselen :) Eli lapsen isän kanssa olen puhunut, hänellä ei ole haluja asiaa virallistaa. Ei ole kuulema rahaa elatukseen ja turhaan kuulema ruveta säätämään. Meillä pari krt viikossa vierailee ja puhuttelee lasta poikanaan ja itseään isänä...
  4. S

    isyyden selvittäminen jälkikäteen

    Sain pojan 8 kk sitten ja tuolloin en hallunnut lapsen isää monesta elämäntilanteestani johtuvasta syystä lähteä setvimään. Nyt lapsen isä, joka on ollut 3 vuoden ajan hyvä ystäväni, on alkanut `leikkimään`perhettä kanssamme, mutta ilman että on lapsestaan valmis omalle lähipiirilleen kertomaan...
  5. S

    Miten olette lopettaneet yösyötöt, vai onko vauva itse lopettanut?

    Meillä poika 7kk ja alusta saakka ollut aika huono nukkumaan pitkiä pätkiä heräämättä, kyllä sitä unta yöllä kerran pari on pakko maidolla jatkaa, vaikka oikeasta tarpeesta tuskin on kyse. Poika syö kiinteitä hyvin ja illalla ennen kasia puuron +sosetta päällä ja ennen nukahtamistaan 20-21 vielä...
  6. S

    25-vuotias äiti ja poika 7kk ystäviä vailla. Pk-seutu.

    Etsin tuttavia/kavereita/ystäviä jakamaan pienen perheen arjen iloja ja suruja. Seuraa kahville, ostoksille, lenkille ja miksei äitien omiin juttuihin :) Olen siis 25-vuotias, 7-kuukautisen pojan äiti. Asumme Espoossa. Omasta ystäväpiiristäni ei vielä oikein muut ole äideiksi ehtineet ja muut...

Yhteistyössä