Hakutulokset

  1. F

    Toukokuun toukat 2018 *lokakuussa* <3

    Hihei, En ole tähän pinoon vielä ehtinyt kirjottaakkaan. Oksettaa vähän väliä, kauhee nälkä ja turvottaa. Ei oo kovin hehkeä olo. Odotan vaan et tää loppuis :poop: Tänä aamuna on myös sattunut mahaan ihan superisti (n)Nyt mennään 9+2 ja tiistaina olisi toinen ultra. Keskiviikona sit neuvola...
  2. F

    Toukokuun toukat 2018 *syyskuussa*

    Mulla alkoi kuvotus viime viikon lopulla. Vielä en oo oksentanut, mutta lähellä ollut Toivottavasti helpottaa pian!
  3. F

    Toukokuun toukat 2018 *syyskuussa*

    11.5.2018, Felessa, 31, 2. lapsi, KYS. Kiitos uudesta pinosta. Keskenmeno tuoreessa muistissa, aattelin et panttaan viimeseen asti neuvolaan soittoa, mut taidanki soittaa tänään ja vinkua varhaisultraa mahd. pian. Jotenki tuntuu et nyt on oireita niin paljon enemmän ku keskenmenneessä et usko...
  4. F

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Ei hätää mulla oli kans nega dpo 10, vasta dpo12 tuli haamu. Tsemppiä
  5. F

    Toukokuun tulokkaat 2018

    Eioo muakaan, mut eiköhän se tule kun ehtii laittamaan
  6. F

    Toukokuun tulokkaat 2018

    Mäkin flippasin miehelle ihan totaalisesti eilen ku sanoi olevansa väsynyt kun oltiin sovittu menevämme kiinalaiseen syömään. Olis siis kyl sit kuitenki lähteny, mut suutuin ja sanoin ettei tartte. Oon syömättä sitten. Ja olinkin. Tällä hetkellä kaikki muu siis kuvottaa paitsi paistetut...
  7. F

    Toukokuun tulokkaat 2018

    Mäki heräsin yöllä vessaan. Samoin väsyttää ja kuvottaa, mitään ei tee mieli syödä. Mitäs oireita muilla?
  8. F

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Tein vielä pregcheckin sen kunniaksi et tänään ois kuukautisten alkupäivä. Näyttäisi mun silmään ainaki vahvistuneen. Oireitakin on kyllä.
  9. F

    Toukokuun tulokkaat 2018

    Hei, mäki laitoin sulle yv:tä faceryhmään pääsystä, mutta en tajunnu otsikoida oikein
  10. F

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    En muokannut kuin vaan rajasin. Testissä näytti varjolta niin avasin ja kuva on siitä liuskasta. Sinuna tekisin digin. Tsemppiä Minä en ole nyt digin jälkeen tehnyt muita. Huomenna olisi vasta menkkojen pitäny alkaa ni aattelin et teen sit jotain liuskaa ja kattelen vahvistuuko viiva ☺...
  11. F

    Toukokuun tulokkaat 2018

    Hei, otatteko minutkin mukaan. Plussasin tänään ja laskettu olisi 11.5. Toinen olisi tämä poika täyttää 21.9. 7-vuotta ja Joulukuussa oli yksi kkm. Pelko on suuri.
  12. F

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Tein digin. Olihan se tosi kyseessä
  13. F

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Hmm, apteekin ultra, kp 27/28. Mitä mieltä?
  14. F

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

    Ok. Lohduttava kuulla, että muillakin. Lääkäri sanoi, että seuraillaan. Jos tulee todella runsaaksi tai kuumetta niin suoraan sairaalaan.
  15. F

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

    Olen todella pahoillani kapsukka! Onko muille tehty tätä hysteroskopiaa? Mut leikattiin sillo viime pe. Oli jälkivuotoa ehkä reilun vuorokauden ja sit ihan muutama tuhru, kunnes tänään holahti niin et housut kastu. Puhdasta verta. Kipuja ei onneks oo kovia, pientä jomotusta eikä kuumetta.On...
  16. F

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

    Mä käsitin et niukka vuoto on ihan normaalia kaavinnan jälkeen, kun limakalvokin on kaavittu niin ohueksi niin eiole ehtinyt muodostumaan sitä niin paljon tms. Nyt sit tähdätään uusiin plussiin :)
  17. F

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

    Onnea Truudy ja pahoittelut uusille. Perjantaina tosiaan nukutettiin ja poistettiin istukka tähystyksessä. Kaikki meni hyvin ja oon hyvin toipunutkin. Myooman olivat myös bonganneet ja poistaneet. Siitä ottaneet myös lastuja näytteeksi, joista kuulen myöhemmin jos tarve. Hcg oli 5. Nyt en...
  18. F

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

    Just oottelen kysillä leikkaukseen pääsyä. Jännittää
  19. F

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

    Tervetuloa uusille, mutta tietty olen pahoillani! Mulla oli se kohtutulehdus alkuvuodesta kun istukkaa jäi kohtuun. Leikkausaika 3.2 sovittu sen poistoon, mutta tadaa taas kaksi päivää pitänyt kuumetta ja huomenna Kysiin aamulla. Ei mahu päähän nyt ku, että masentaa.
  20. F

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

    Joo juuri näin. Istukkaa on edelleen ja siinä reipas verisuonitus, mut myös normaali limakalvo lähtenyt muodostumaan ja ovulaatio ultralla todettiin. Oviskipuja oli maaanantaina pari viikko sit, et huomenna vissiin pitäs menkkojen alkaa. Jomotustakin on ollut jo pari päivää, mut ei mitään muuta...

Yhteistyössä