Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Mulla nyt kp 36/28. R-testejä ei ole, vain eilinen räikeä viivanpaikka kuivittuaan tolla ultra testillä. Alamaha ja alaselkä kipuja päivittäin, eikä mitenkään kuivaa ole, päinvastoin. Ei edes tuhruja ole tullut. Rinnat kipeet ja turvottaa. On ihan kannikasta tämmönen :poop:.
Tässä kuva, mitä toi ultra antaa suotta kuivuttuaan..
muoks! Ja tein toissapäivänä hätäisesti tommosen ultran alle tunnin pidätyksestä, siihen ei tullu edes kuivuttuaan viivanpaikkaakaan.. mitä noista voi ajatella siis? Raskaana tuskin olen, mutta joku testi antaa jotain haamuntynkää ja kuivuu sit erotettavaksi, toinen testi taas ei kumpaakaan (n)
http://aijaa.com/Jt5doj
Voisko olla, että ovulaatio olisi ollut myöhässä ja siksi näyttäisi vasta haamua? Muutan on kyllä _todella_ räikeä viivanpaikka :D
 
Mul on nyt kp 31/27-32 ei ole menkat alkanut. Neljä edellistä kiertoo on ollut 29 päivää kp 30 on muuttunut kp 1. Nyt taitaa tulla vaan pitempi kierto. Mul tuli kp 24 ja kp 25 verta pyyhittäessä tippa kumpanakin päivänä. Olisko voinut olla kiinnittymisvuotoo? Tänään tein pc liuskaraskaustestin siihen tuli jotain. Mut luulis näyttävän selvemmin jos raskaana olisin vai mitä? Tässä kuva testistä.

http://aijaa.com/yq9pFU
 
Po
neIHM kyllä tossa toinen viiva näkyy selvästi. Toivon että tulee pian selvyys! (y)

Minni-83 jos ovis onkin ollut myöhemmin ja siksi antaa hailakan viivan? Toivotaan vahvistumista! :)


Ihan hetken mielijohteesta menin ja tein iltapäivä pissasta rfsun testin o_O Ja onneksi tein, nimittäin ei mitään epäselvyyttä! Värillinen, joskin tosi haalea, viiva sieltä tuli esiin nopeasti. Tämän lasken jo haamuksi! Vaikea kuvata kun viivat on näin haaleita, mutta näettekö tekin? :love:

http://aijaa.com/h391Nm
 
neIHM kyllä tossa toinen viiva näkyy selvästi. Toivon että tulee pian selvyys! (y)

Minni-83 jos ovis onkin ollut myöhemmin ja siksi antaa hailakan viivan? Toivotaan vahvistumista! :)


Ihan hetken mielijohteesta menin ja tein iltapäivä pissasta rfsun testin o_O Ja onneksi tein, nimittäin ei mitään epäselvyyttä! Värillinen, joskin tosi haalea, viiva sieltä tuli esiin nopeasti. Tämän lasken jo haamuksi! Vaikea kuvata kun viivat on näin haaleita, mutta näettekö tekin? :love:

http://aijaa.com/h391Nm
Selvä homma :love::love:
 
@felessa Mä saan samanlaisia viivoja Ultraan kuin sullakin. Kuinka paljon oot muokannut tuota sun kuvaa vai onko se ihan luomu? Mietin, et josko vielä koittaisin digillä.
@Po Näen haamuviivat!! Vahvistumista!!!

katso liitettä 2207
En muokannut kuin vaan rajasin. Testissä näytti varjolta niin avasin ja kuva on siitä liuskasta.

Sinuna tekisin digin. Tsemppiä

Minä en ole nyt digin jälkeen tehnyt muita. Huomenna olisi vasta menkkojen pitäny alkaa ni aattelin et teen sit jotain liuskaa ja kattelen vahvistuuko viiva ☺
Oireita kyllä on jo
 
@nelHM ihanaa että säkin näit sen pinkkinä viivana. Mä olen ollut ihan täpinöissä ton testin jälkeen. Kyl tipun korkealta ja kovaa jos menkat alkaa. Mä niin toivon ja pidän sormet ja varpaat ristissä että viiva vahvistuisi ja menkat ei alkais ja kaikki menis loppuun saakka ja sais sen vauvan syliin saakka. Ja toivon sitä teille kaikille muillekin.
 
Onko kellään kokemusta mamin testeistä? Meillä yk1 ja mun kierto on 28-36päivää ja tosiaan yritin tikuttaa ovista mutta en sitä bongannu.. Nyt tein raskaustestin lähinnä huvikseen ku turvottaa kokoajan :D Mutta siis sain mamin testillä tämmösen.. Voiko nuissa olla nui törkeet viivanpaikat? Mun mielestä luonnossa näytti vähä punertavalta mutta kuvassa aika harmaannäkönen.. Mulla ei oo yhtää kokemusta viivanpaikoista itellä mutta nähny kyllä just näissä keskusteluissa aika törkeitäkin viivanpaikkoja (n)
 

Attachments

  • Tykkää
Reactions: Palleroita
Onko kellään kokemusta mamin testeistä? Meillä yk1 ja mun kierto on 28-36päivää ja tosiaan yritin tikuttaa ovista mutta en sitä bongannu.. Nyt tein raskaustestin lähinnä huvikseen ku turvottaa kokoajan :D Mutta siis sain mamin testillä tämmösen.. Voiko nuissa olla nui törkeet viivanpaikat? Mun mielestä luonnossa näytti vähä punertavalta mutta kuvassa aika harmaannäkönen.. Mulla ei oo yhtää kokemusta viivanpaikoista itellä mutta nähny kyllä just näissä keskusteluissa aika törkeitäkin viivanpaikkoja (n)
No tuo on ihan plussa!! Mulla joskus vuosia sit kokemusta noista testeistä, sillo ei tota Mamin puljua ollutkaan, mut noita tilasin muualta. Eivät mitenkään herkkiä olleet vaikka 10mlU muka ovat. Plussatessani muilla testeillä selkeää mut haaleeta viivaa, noi näytti puhdasta negaa vielä. Että siihen kokemukseeni nähden tuo on kyllä jo hyvä viiva (y).
 
  • Tykkää
Reactions: Palleroita
Po
Minni-83 minä nään myös viivan! Vahvistumisia :love:

susannnaj selkeä plussa kun viivassa on väriä! Onnea! :love:

neIHM pahoittelut menkoista, mut toisaalta hyvä et nyt tuli selvyys tilanteeseen. Tsemppiä uuteen kiertoon :love:


Aamuyöstä piti herätä pissalle, aika selvä raskausoire mulla :LOL: En silloin jaksanut testiä tehdä, joten tein aamulla 2,5h rakossa olleesta pissasta rfsu testin, joka antoi edelleen haalean, mutta ihan selvästi väriä sisältävän viivan! :love: Uskomatonta! Taidetaan tässä raskaana olla.. :rolleyes::love:
http://aijaa.com/6qoJW2
 
Minnillä kans minusta viiva selvästi näkyvissä :) Mää vielä varmuuden vuoksi hain ne pc:n ja selvästi näytti positiivista, kai se on jo uskottava :D
Määki ravasin eilisen yön pissalla vaa mulla varmaa mieli sen tekee :D Po, raskaana oot (y) Onnea :love: Itellä on tosi epäuskonen olo että oisin raskaana
 

Attachments

Viimeksi muokattu:
Mul on nyt kp 32/27-32 ja menkat ei ole alkanut. Harmittaa kun ei ollut enempää pc liuskoja. Tein rfsu n liuskaraskaustin sain siihen toista viivaa. Livenä näkyy paremmin kun kuvissa. Mun puhelimen kamera alkaa olla aikas huono kun olen niin paljon ottanut kuvia testeistä. Tosi järkevää kuluttaa puhelimen kamera testikuvilla :)

http://aijaa.com/jJHjoM
 
Viimeksi muokattu:
Liityn tänne jännäilemään, kun pian alkaa testipäivät olemaan lähellä :D tänään kp23 ja varmaan ainakin ens viikon torstaihin tai perjantaihin pitäisi malttaa odottaa :confused: viime kierto oli 31 päivää, sitä edeltävä vain 25 päivää joten heittoa on. Johtuu varmaan siitä, että menkat alkoi vasta keväällä uudelleen ja imetän pian 10kk vanhaa esikoistani. Vauvakuume on tosi lievä verrattavissa esikoisen yritysaikaan, mutta kyllä nyt testailemaan pitää päästä! :whistle:
 

Yhteistyössä