Hakutulokset

  1. V

    Eka kilahdin maskulle, mutta sitten huomasin, että tekivät hyvän mokan :D:D

    Ostettiin 2vko sitten sieltä sohva joka oli tarjouksessa 695e. Ihan ok sohva, divaani siis kaks krt kolme metriä noin. Sen piti viime viikolla tulla, mutta tänään selvis et oli joku tehnyt päällekkäin varauksen samaan sohvaan, joten me jäätiin sit ilman ja lisää ois tullu viikolla 20...
  2. V

    Voi VIT** ""lääkärit""!!!!!!!!!!!!!!!

    Nyt se idiootti lopetti mun kipulääkkeet kaikkia ja alotti mulle parkinson ja reumalääkitykset!!!!! :headwall: |O :headwall: Kilppariarvot oli liian alhaset, mutta rouva päätti et mulla on saatana reuma!!!! Ja vittu parkinsontauti!!! Kyllä mulla kiehuu!!! No illalla lanssilla...
  3. V

    Kuolen. Ihana biisi ja hyvältä laulajalta :D Biisiketjua päiväunien ajaksi!

    http://www.youtube.com/watch?v=2-e58Ik6gWQ&feature=related :heart: :heart: :heart: Jouni Hynynen- Ihmisen ikävä toisen luo
  4. V

    Kun lukee tämän päivän iltalehteä, niin tulee ekana mieleen, että mihin maailmaan niitä lapsia oikein on tehnyt!

    ..vauvasurma, poliisi raiskasi 16-vuotiaan jne... Tulee vihainen ja pettynyt olo. Tekee mieli raivota ja kertoa mielipiteensä koko maailmalle!!!! Mutta mitä se auttaa, noita hulluja tulee aina olemaan!!! Oikeesti, kuka surmaa vauvansa, ei stn!!!!!
  5. V

    Mä en käsitä yhtään tuota miestä, mä en jaksa ees enää yrittää :(!!!

    Sillonkun mä vielä olin ihan kusipää, biletin joka vkl ja tein muutakin mitä ei pitäs parisuhteessa tehdä, toi mies rakasti mua koko sydämmestä!! Helli ja lässytti, auttoi kaikessa ja jaksoi rukoilla etten mä ikinä jättäisi häntä jne. Nyt kun oon monta vuotta elänyt enemmän täydellisesti kuin...
  6. V

    Mukava että miehellä on mukavaa!!!!!!!!!!!!! S*****A!!!

    Tultiin eilen poikien kanssa äitille 80km kotoa ja mies lähti viettään mukavaa iltaa kaverinsa kanssa. No nyt se sit krapulassa kiukuttelee ja uhkaa jatkaa juomista ja ei anna meille kotiavaimia ja ei tule hakeen meitä kotiin ja blaablaablaa!!!!!!!!!!!!! Vittu että mua vituttaa |O |O |O...
  7. V

    Onko teidän lapset ns. telkkarin orjia?

    Tuli mieleen, kun poika tuossa "katsoo" pikku-kakkosta ja samalla tekee kaikkea muuta, kun tosiaan katsoo tuota ohjelmaa :D Hänellä on omakin tv ja dvd-soitin ja varmasti yli 50 levyä, mutta ei ole katsonut niistä oikeesti murto-osaa ja niitäkin mitä katsonut niin ainoastaan alkua. Ihan suotta...
  8. V

    Mulla aloitettiin triptyl kaksi päivää sitten, voinko juoda yhden oluen? Pika :D

    Olen siis ottanut sen tänäänkin ja siin lukee jtn keskushermostoa lamaavasta vaikutuksesta, mut eikö niin lue joka pilleripurkissa. Ois maistunut yksi olut :p Ei jaksais alkaa jonottaan sairaalan neuvontaan tän takia, jos joku tietäis.
  9. V

    Viikon päästä se tapahtuu! Onko vinkkejä?

    Tämä mamma pääsee viihteelle ystävän kanssa :heart: Aikoo nauttia täysillä :D Yksi iso mutta vaan... Mun lapset on niiiiiiiin kiinni äidissä! Kävin vanhemman pojan kanssa ke uimassa ja vuoden ikäinen oli huutanut koko kaksi tuntia minun perään ja loppuillan riiputin sitä sylissä...
  10. V

    Kukas se väittikään, että kaikki pärjää kotiäiteinä :D Salli mun nauraa beibe!

    Maksoin just vuokran, vesimaksun, puhelinlaskun, netin ja sairaalamaksut tältä kuulta ja totta, 48e jäi :laugh: :laugh: Nyt kun suunnistan apteekkiin ostamaan kuukauden lääkkeet voin sanoa, että "tili tuli, tili meni" :D Ja taitaa mennä miinukselle :whistle: Ja ei ois noihin...
  11. V

    Meneekö muiden lapset seiniä pitkin näillä keleillä?

    :headwall: -25 astetta ja aivan järkky tuuli!! Sisälläkin verhot heiluu, vaikka luulis noiden lasejen tuulen pihalla pitävän, mut ei |O Lapset menee aivan pitkin seiniä! Eilen sama ilma ja oltiin vajaa puoli tuntia pihalla kahdessa osassa pienimmän kanssa, isompi enemmän, mutta huomas...
  12. V

    Voi vi**u saa***a!!! Ja kaikki kaverit siihen päälle!

    Mä en jaksa enää näitä kipuja, en jaksa valvoo enää yhtään yötä ja itkee, en jaksa, en halua, en vaan kestä enää!!! :'( :'( :'( |O |O Nyt sain taas jonkun uuden lääkkeen, triptyl nimeltään. Saas taas nähdä!!! Ois tosi kiva jos joku keksis jonkun oikean syyn näihin oireisiin, eikä aina...
  13. V

    Onko ketään joka sairastaa kilpirauhasen vajaatoimintaa?

    Kaikki omakohtaiset kokemukset otetaan vastaan :flower: Kuinka selvisi, onko oireet helpottaneet lääkityksen alettua? Mä niiiiiin "toivon" et mulla on se ja tää epätoivo tän terveyden/ oireilun kanssa loppuisi! :ashamed:
  14. V

    Kertokaa tyhmälle laina-asioista/talonhankinnasta jne, pliiiiis!

    Eli meillä ei ole vielä omaa taloa, mutta... Meillä ois nyt yksi 120 000e talo kiikarissa. Siihen ei tarvitse tehdä mtn remonttia, vaan on muuttovalmis. Paljonko meidän täytyisi ottaa lainaa, tuleeko paljon muita kuluja tuon talon hinnan lisäksi? Sit et miten se laina kannattaa ottaa...
  15. V

    Paska, mä oon rakastunut mister chocoon, vaikka se saa mut voimaan pahoin, niin henkisesti, kun fyysisesti!

    :x Mä vedän sitä lusikkatolkulla, imeskelen ja sulattelen suussa :p Kohta mulla on niin pahaolo et tekis mieli oksentaa ja vituttaa se kalorien määrä :headwall: Kuka saakeli tuon on keksiny. Mä en mee enää lidliin, niin en vahingossakaan hanki tuota!
  16. V

    Ette ikinä usko mitä mulle tapahtuu!!!! :O

    Mä "pääsen" ens kuussa kaverin kanssa mökille juhliin hänen synttäreitään!! :D *tuulettaa* Lauantaina lähden päivällä ja vasta sunnuntaina takasin :saint: Kivaa, mahtavaa, upeeta, siitä tulee niiiiiiiin kivaa!!! Miettikää, omaa aikaa vuorokausi ! Tää on uskomatonta!
  17. V

    Miten voi muuttua vajaassa vuodessa näin rumaksi ihminen!!!! PEilikuva oksettaa :X

    Kattelin just koneelta viime kesänä otettuja kuvia. Ylimäärästä ei ole missään, pikkasen sellua pakaroissa, mitä ei edes näe jos ei tiedä. Pitkä musta tukka ja hyväkuntoinen iho. Nyt peilistä kattoo turvonnu naisen irvikuva, tukka kun kanaspersesulat, läskiä on vaikka muille jakaa ja...
  18. V

    Ei hitto mä repesin tälle FB-ryhmälle yks päivä!!! :D:D

    "Ei luovuteta, ennenkun miehetkin saa mennä pitkissä kalsareissa baariin" :hug:
  19. V

    Kuinka monta tuntia olet viettänyt tällä viikolla aikaa lastesi kanssa, jos nukkumiseen käytettyä aikaa ei lasketa?

    Poikien kanssa n.90h Tytön kanssa n.36h Siis nukkumista, hoidossa, isovanhemmilla jne ei lasketa.
  20. V

    Olisiko hyviä kala-voileipäkakku ohjeita?

    Teen aina vain lihakakkuja, mutta nyt mummon synttäreille tarttis tehdä myös kalakakku. Otan vastaan ohjeita, vinkkejä jne. Kiitos :hug:

Yhteistyössä