Hakutulokset

  1. Anna-79

    Vauvatarvikeliikkeitä Tukholman alueella?

    Olemme menossa kevään aikana autolla Ruotsiin Tukholman alueelle ja tarkoituksen olisi tehdä samalla vauvahankintoja, JOS hinnat ovat Suomea alhaisemmat tai valikoimat mielenkiintoisemmat. Ilolla ottaisin vastaan vinkkejä suur-Tukholman alueelta?
  2. Anna-79

    Liputuspäivä kuolleiden lasten muistolle (23.9.)

    kopioin tekstiä Facebookista: Syyspäiväntasaus on tänä vuonna torstaina 23.9. On toivomamme liputuspäivän muistopäivä ensimmäisen kerran! Kukin omalla tahollaan voi liputtaa ja sytyttää kynttilän hautuumaalla ja kotona. Tämä on kutsu tulla muistamaan julkisesti lapsiamme ja sytyttämään...
  3. Anna-79

    lopputarkastus lääkkeellisen tyhjennyksen jälkeen

    Mulla tehtiin Tyksissä lääkkeellinen tyhjennys. Lopputarkastusta en saa sieltä, pitää varata aika TK:sta tai yksityiseltä. Onko tarkastus pakollinen? Tehdäänkö jotain labrakokeita? Tehdäänkö ultraus alakautta, jotta nähdään että kaikki on poistunut? Kyselen, koska TK:ssa oltiin vähän...
  4. Anna-79

    Masennuslääkepino (raskauden/imetyksen aikainen)

    Syön Efexoria annoksella 150mg, vauvakuume on ja ehkäisy jätetty jo pois Lääkärini on sitä mieltä, että voin jatkaa lääkitystä raskauden aikana, mutta olen hiukan epäileväinen asian suhteen --> olen laskemassa annosta 75mg ja toivon, että ihan loppuraskaudesta olisin tilanteessa, jossa voisin...
  5. Anna-79

    E-pillerien lopettaminen - mitä oireita?

    Hei, olisi kiva kuulla, minkälaisia oireita teillä on ollut e-pillerien poisjättämisen jälkeen. Ja minua kiinnostaa ihan alkuoireet, mutta myös oireet/muutokset pitemmästi. Netistä löytyy vain keskustelunpätkiä aiheesta. Olen yrittänyt löytää sivua, jossa asiantuntijatietoa asiasta. Eli...

Yhteistyössä