Hakutulokset

  1. P

    Kohtalotovereita uusperheistä???

    Olemme uusperhe ja mieheni lapset asuvat luonamme.Hänelle niitä on kertynyt 5 ja minulla on itselläni yksi.Meillä on yksi yhteinen joka on 1v.Nyt on minua on alkanut ärsyttämään nämä mieheni lapset,en vaan pysty pitämään heistä.Olen yrittänyt sietää heitä,mutta tuntuu etten jaksa enään. He ovat...
  2. P

    Nyt on pakko avautua!

    Olemme uusperhe ja mieheni lapset asuvat luonamme.Hänelle niitä on kertynyt 5 ja minulla on itselläni yksi.Meillä on yksi yhteinen joka on 1v.Nyt on minua on alkanut ärsyttämään nämä mieheni lapset,en vaan pysty pitämään heistä.Olen yrittänyt sietää heitä,mutta tuntuu etten jaksa enään. He ovat...
  3. P

    Laittakaahan jotain tosi helppoja kotiruoka reseptiä tänne

    Tai mitä teillä on tänään ruokalistalla.
  4. P

    Uusia facekamuja ympäri suomen ja ystäviä Oululaisita äideistä

    Kaikki ystävät ovat tervetulleita ikään katsomatta!Asumme Oulussa ja mulla nuorin lapsista 1,2kk.Laittakaahan viestiä tänne ja tosiaan uusia facekamujakin kaivataan.:)
  5. P

    Ärsyttävä uusperhe!

    Asun mieheni kanssa mieheni talossa,jossa asuu meidän kohta 1v yhteinen lapsi,miehen lapsia 4 ja minun lapseni.Lapset käyvät joka toinen vkl äidillään.Tilanne on se että en edelleenkään tänä päivänä saa lapsista mitään irti,kun he ovat niin hiljaisia.Olemme olleet yhdessä mieheni kanssa jo 3v...
  6. P

    Olen huolissani kaverini lapsista:(

    Kaverini asuu maalla ja hänellä on 5 lasta.Teini-ikäiset tytöt,12v tyttö,10 ja 8v pojat.Tytöt käyvät kerran viikossa harrastuksissa ja kouluun sekä kylälle on matkaa 7km.Kaverit käyvät tosi harvoin koska matka on niin pitkä että lapset näkevät kavereitaan ainoastaan koulussa,ja...
  7. P

    Oulun äipät missä ootte

    Kavereita kaipailee pikku prinsessan äiti Oulusta.
  8. P

    facebook kavereita kaipailen jakamaan arkea

    Olen 38v äiti ja kaipailen juttuseuraa muista äideistä.Laitahan viestiä tulemaan niin ystävystytään
  9. P

    Vauvan päiväuni gallup:tunnit ja kerrat päivässä

    Meillä 6 viikkoinen vauva joka nukkuu todella vähän.Päiväunet on olleet pisimmillään 2,5tuntia,mutta yleensä vauva nukkuu 10-15minuutin unia pitkin päivää.Yöt menee todella hienosti eikä herää kun kerran syömään
  10. P

    Uusia kamuja Oulu-Kainuu alueelta kaipailee 37v äiti

    Uudet tuttavuudet ois tervetulleita=)kaikki vaan viestiä mulle!
  11. P

    Uusia kavereita Oulun ja Vaalan alueelta,sekä myös Kainuusta

    Uusia kavereita Oulun ja Vaalan alueelta,sekä myös Kainuusta etsii 3 lapsen äiti,avomieheni lasten äitipuoli.Olisi kiva tutustua ja jakaa ilot ja surut ja arki toisten äitien kanssa.Itselläni nuorin on 10v ja miehelläni 6v.Laittakaahan viestejä=) löytyy myös facebook
  12. P

    Oulun äipät!

    Täällä kaipaillaan uusia ystäviä kirppari,shoppailu,ja kahvitteluseuraksi(ja joskus) baariseuraksi .Jos asut Oulussa,nii otahan rohkeasti yhteyttä!
  13. P

    Mese ja facebook ystäviä,ja uusia tuttavuuksia Oulusta!!!

    Uuusia mese ja facebook ystäviä kaipailee 35v äiti Oulun läänistä,ja Oululaiset äidit ovat myös tervetulleita ystäväkaartiin.Ystävät ovat elämän aarre,eikä niitä ikinä ole liikaa! jaetaan yhdessä ne ilot ja surut!
  14. P

    Mese ja facebook ystäviä,ja uusia tuttavuuksia Oulusta!!!

    Uuusia mese ja facebook ystäviä kaipailee 35v äiti Oulun läänistä,ja Oululaiset äidit ovat myös tervetulleita ystäväkaartiin.Ystävät ovat elämän aarre,eikä niitä ikinä ole liikaa! jaetaan yhdessä ne ilot ja surut!

Yhteistyössä