Kohtalotovereita uusperheistä???

Olemme uusperhe ja mieheni lapset asuvat luonamme.Hänelle niitä on kertynyt 5 ja minulla on itselläni yksi.Meillä on yksi yhteinen joka on 1v.Nyt on minua on alkanut ärsyttämään nämä mieheni lapset,en vaan pysty pitämään heistä.Olen yrittänyt sietää heitä,mutta tuntuu etten jaksa enään. He ovat iltaisin ja viikonloppuisin kotona(joka toinen vkl onneksi äidillään)Yksi lapsista käy isälleen juoruamassa sisaruksistaan jatkuvasti ja on on tosi ärsyttävä muutenkin.Mieheni myös tietää etten pidä heistä.Tuntuu että kaikki on vaan pahentunut vuosien varrella,ja siitä tuleekin usein riitaa kun en kestä.Löytyykö kohtalotovereita??
saa laittaa yksityisviestejä myös
 
"Jenis"
Alkuperäinen kirjoittaja Täh;29570607:
Perjantaiprovo tuli jo tähän aikaan :O :D ihan hyvä yritys, 3/5.
Provon painoarvoa lisää se, että se on mustana tehty ;)

Mutta joo, voin kuvitella että noin isossa joukossa pinna saattaa ihan oikeastikin kiristyä. Eipä se auta ku kestää vaan, tai pistää lusikat jakoon.
 
Kaikilla lapsilla oltava yhdenmukaiset säännöt syntyperään katsomatta. Molempien oltava tasaveroisia kasvattajia kaikille lapsille. Näistä lähtökohdista... sitten muistutat itseäsi, että olet aikuinen ja lapset lapsia.
 
Saa mulle laittaa yyveetä, jos tahtoo. Itte oon sitä mieltä, että elämä oli helpompaa, kun miehenkin lapset asuivat meillä, mutta näähän ei oo yksin päätettävissä olevia asioita. Liika riepominenkaan tuskin hyvää tekee lapsille, saati sitten pitkäksi venähtävät huoltajuuskiistat tms. Lapsen etua on vaikea erottaa perheen edusta, eikä parisuhdekaan ole lapsista täysin erillinen sen aikaa, kun on ei-aikuisia lapsia. Ittelle vaikeinta yhteisen ajan puute miehen kanssa ja suosittelen teillekin, että huollatte parisuhdettanne. Jo ydinperheessä helposti voi kiukustua lapseen, vaikka ois huolissaan miehestä tms.
 
987
Mua ärsyttäisi jos nuo asuisivat täällä, en rehellisesti jaksaisi niin montaa lasta. Mä olen yhden lapsen ihminen enkä heimopäälikkö. Onneksi noilla lapsilla on äiti joka mukamas kostaa meille, kun antaa lasten olla täällä vaa leikkimässä sillon tällöin. Oikeasti hän tekee mulle ainakin palveluksen siinä.
 

Yhteistyössä